De perfecte partner bestaat echt?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wiesje

Re: De perfecte partner bestaat echt?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 11:50

Mijn vriend is ook perfect. En handig!
Hij heeft voor mij een hele mooie stal gemetseld (in een bestaande loods) waar de gemiddelde paardenhouder zijn vingers bij aflikt Met wegklapbare schotten, zodat ik de stallen in het ergste geval met een loader kan uitdoen (die hij ook maar gelijk gekocht heeft ).
Verder helpt hij mee bij het klaarmaken van het land en het meedenken hoe alles aangelegd moet worden t.a.v. beregening en automatisch drinkwater in de wei. In augustus komen de paarden (van mij, mijn zus en Marlies) dan ook bij mij wonen.

Maar echte liefde voor paarden ... nee, niet echt. Hij vind ze nog wel leuk (maar leuker op een bordje in de vorm van een hamburger). Hij houdt niet van poespas (drie dekens ??? vier dekjes ??? twee zadels ?? je hebt toch maar 1 paard?? ) maar hij laat wel merken dat hij het leuk vindt dat ik mijn vrije tijd bij mijn knollie zit. En dat hij er niks aanvindt vind ik niet eens erg. ieder z'n eigen ding.
maar als ze dalijk eens thuis beslagen worden etc. dan zal hij wel met z'n snuffert vooraan staan Dat is dan weer wel leuk.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 11:52

ow dan kan ik met je meepraten!!

hij staat vroeg voor me op zodat hij meekan naar mijn paarden. dan is hij bereid ze uit de wei te halen, wat toch tien minuten heen en teruglopen is. hij kijkt naar me als ik aan het rijden bent.
hij komt echt naar ELKE wedstrijd kijken, wat haast wel een keer in de week is.
hij vind borstelen leuk, aaien vooral. vorige week is hij stiekem als verassing op een pony geklommen. helaas was depony 1.30 en hij 1.90, maar dat maakt niet uit.
als ik buitenrijd gaat hij gezellig mee op de fiets.
hij vraagt waarom ik dingen oefen of juist niet.
als ik gereden heb vraagt hij altijd hoe het gegaan is. hij wil misschien op les, en later wil hij wel een trekpaard zegt hij.
en dat terwijl het een stadsjongen is die nooit iets met beesten had!

hij gaat een boerderij met bak en weiland kopen, waar we ons lekker in kunnen uitleven
een minpunt is wel dat hij een beetje is doorgeslagen. hij wil nu ook een koe, een varken, een schaap en geit en kippen. en mijn paarden plus nog een voor hemzelf.
pff:P

madam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 11:58

mijn vriend( nu ex sinds anderhalve maand) hadden een eigen trainigsstal, Maar hij was wel perfect voor mij en ik voor hem...Helaas staan schoonouders altijd in de weg he...( was overigens niet mijn keus om er een eind aan te maken, hij is gedwongen door zn ouders als hij het niet uit zou maken zouden ze hem op straat gooien, even goed had hij dan voor mij moeten kiezen..maar ja.) DE ZOMER KOMT ER WEER AAN

Vanessa24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 12:07

Mijn man heeft er helemaal niets mee, en dan bedoel ik ook echt helemaal niets mee. Hij vindt ze stinken, en volgens mij loopt ie met het idee rond, dat ze het allemaal op hem hebben gemunt.
Ik was eens een keer klaar om te rijden, dus liep met de pony naar de bak toe, maar ik moest heel nodig naar de wc en vroeg aan hem of hij die pony even wou vast houden. Na veel gezeur (had al zowat in mijn broek geplast) had hij vast. halvewege roept ie ineens: 'ik laat los hoor, ze wil me bijten' Kijk ik achterom, zie ik alleen dat ze haar hoofdje om had gedraaid, zodat ze kon zien wie haar vast hield. Hij had de uiterste puntjes vast van de teugels, zijn arm helemaal uitgestrekt. Het was eigenlijk wel een komisch gezicht. Nu (een jaar later) wilt ie de pony wel vasthouden zonder gezeur, staat er ook iets dichterbij en aait zelfs. Maar op 1 voorwaarde, de pony mag niet groter zijn dan dat ik ben (1.57).

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:39

Mijn vriend is misbruikt bij z'n vorige paardenvriendin! Hij moest met vrijspringen naast de hindernis gaan staan om de pony erover te laten gaan en niet er naast Nog erger; de pony mocht hem niet!

Maar hij is niet bang en ik moet hem nog aan het werk krijgen op stal

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:44

Ik ben wel van plan om straks intensiever met paarden om te gaan, omdat het nu nog niet toelaat. Ik heb 1 keer gereden maar doe dat (denk ik) niet meer.

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:51

Ook nergens geen problemen mee, me vriendje heeft 2 eigen paarden en rijd ook nog,,

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:56

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het helemaal niks vind als ruben dat zou doen!!! Ik vind het fijn om mijn eigen ding te hebben, en ik moet al helemaal niemand hebben die achter mijn reet aanloopt!!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:57

En waar ik echt op af knap is een jongen in paardrijbroek.. vooral als hij daarbij ook nog eens onzeker is Ik val alleen op zeer zekere jongens haha.

Suusel19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:56

Mijn vriendje heeft een eigen pony gehad, die tijd was heerlijk, samen buiten rijden enzo.
Hij heeft haar verkocht en rijdt nu haast nooit meer (hij doreg dan ook nooit een paardrijbroek, vond ie lelijkhahaha)
Binnenkort gaan we weer samen het bos in, daar heb ik wel weer zin in, is romantisch hoor!

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 14:59

Hij doet geen rijbroek aan dat weigert hi zegtie, ook geen laarzen.. wel een cappie.

Ik vind het in iedere gevalll heeerlijk dattie meegaat

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:05

Mijn vriend begint het ook echt euk te vinden.
Ik mag zelfs Uk niet van hem verkopen, dus toen heeft hij haar maar gekregen .
Hij is er lang niet iedere dag mee bezig, maar helpt mij vaak en hij ment inmiddels met Roosje .

BabsieJana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:07

haha mooi zo k hoop dat jullie nog lang bij elkaar blijven

KimH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:08

Wat leuk dit topic!

Mijn vriend wist in het begin amper hoe een paard er uit zag, en nu.... Hij is helemaal gek met Raheem. En een paar weken heeft geleden heeft hij zijn eerste buitenrit gemaakt!
Heerlijk zo'n vent! Alleen nou vind hij dat ik moet leren kite surfen (whaaaaa eng!)

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:12

ik heb hem ook (eindelijk kan ik eens met hem stoefen!! )

Mijn vriend heeft vroeger paarden gehad,maar nu heeft hij 4 shetjes..
Mijn twee paarden staan nu ook bij hem thuis,hij heeft verleden week nog een supergrote binnenbox voor mijn twenter bijgebouwd,want ja,hij is ook nog eens superhandig

we zijn nu samen bezig een piste aan het afzetten in de weides,het zand is al geleverd

En pas geleden hebben we mijn merrie laten insimineren,die nu drachtig is,het veulen wordt voor hem,zodat we over enkele jaren samen op stap kunnen met de nakomelingen van mijn liefste merrie

woepie!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:33

Mijn ex vond paarden maar eng, hij wilde best eens mee maar dan vooral vanaf een afstandje Moest er verschrikkelijk om lachen, vooral toen mijn bijrijdpaard hem ook nog eens verschrikkelijk ging pesten

Maar mijn huidige vriend is echt geweldig. Ik rij momenteel niet zo heel vaak maar als ie tijd & zin heeft, dan gaat ie lekker mee En ook echt mee, terwijl ik aan het mesten was, stond hij met Gringo te kroelen Hij haalde hem uit het land, hielp met poetsen en opstijgen en uiteindelijk heeft ie gelijk zijn eerste les van mij gehad Hij deed het ook echt goed, was echt geweldig En morgen gaan we weer

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:54

Ik zou er niet aan moeten denken zeg....
Mijn hobby, mijn plekkie, mijn vriendinnen. Wat interesse tonen is leuk, maar verder niet hoor! Ieder zijn eigen ding!

doniaxxsiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:11

Ook ik heb zon lieve vriend. Wij zijn zelfs naar een minicamping geweest haha. en wat bleek die minicamping te zijn een grote manege met een kleine veldje waar wij dan op stonden. Eerst dacht ie dat ik dat expres had gedaan, maar dat was serieus niet haha. Maar hij heeft toen wel een keer mee gereden in die buitenrit, en toen ben ik mee gegaan in de beginnersles. Ook is hij een keer mee gaan wandelen. En heeft hij een keer meegereden op zijn skates toen ik naar buiten ging. Dus hij heeft wel intresse in mijn hobby, maar ook niet dat hij altijd mee wil. Maar de paardenhobby deel ik voor de rest ook met een hele goeie vriendin van mij....

Clauwtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:15

Toen ik nog verzorgpaardjes had vond me vriend het geweldig om met het shetje te kroele en dingetjes te leren,maar helpen met uitmesten enzo dat vond hij toch wel iets te ver gaan.paardje borstelen en 'schoentjes schoon maken'(zijn ze eigen woorden),vond hij helemaal geweldig.

Polaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:17

je mag blij zijn met zo'n vent! ik ben zo iemand nog niet tegen gekomen

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:27

KimH schreef:
Wat leuk dit topic!

Mijn vriend wist in het begin amper hoe een paard er uit zag, en nu.... Hij is helemaal gek met Raheem. En een paar weken heeft geleden heeft hij zijn eerste buitenrit gemaakt!
Heerlijk zo'n vent! Alleen nou vind hij dat ik moet leren kite surfen (whaaaaa eng!)

Hahahah
Mijn vriend wil mij leren kite-surfen en ik zet er tegen over dat hij een keer op een paard moet gaan zitten.. Alleen heb ik er op het moment even geen 1 tot mijn beschikking
Vindt ik wel jammer omdat ik graaaag wil zien hoe hij daar mee omgaat..
Ze hebben veel (kleine) dieren thuis maar grote dieren zoals paarden heeft hij denk ik nog niet van dichtbij gezien

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 16:42

eefangel schreef:
je mag blij zijn met zo'n vent! ik ben zo iemand nog niet tegen gekomen

En geloof me, ik laat hem niet meer gaan

Wel leuk die verschillende verhalen

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 17:33

Haha.. ja best grappig!! Mijn vriend gaat heus wel eens mee, en geeft een aai en is niet bang.. maar daar blijft het ook bij! Ik kan er absoluut niet tegen als ik een jongen heb die constant alles doet wat jij ook doet, dan garandeer ik je dat het snel uit is. Als een jongen al rijdt voordat ik hem ontmoette is het niet erg, maar andersom vind ik het verschrikkelijk!

poekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:36

Goof schreef:
Ik zou er niet aan moeten denken zeg....
Mijn hobby, mijn plekkie, mijn vriendinnen. Wat interesse tonen is leuk, maar verder niet hoor! Ieder zijn eigen ding!

Ben ik met je eens....mijn ding en zolang hij zn eigen ding heeft zal ie er ook niet over zeuren.de vriend van mn zus weet dus alles beter over paarden.had een ex met een paard nou daar gruwel ik dus echt van.en ik wil mn vent ook niet in een rijbroek zien.knapo ik waarschijnlijk op m af.zou t wel leuk vinden als ie graag met de trailer reed.kanj ie me mooi naat t bos brengen

Saskia9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:09

Nou,

ik dacht eerst ook,dat wil ik,
toen ik het uit had gemaakt en een andere jongen had,die wilde ook mee,
maar alsjeblieft zeg,
MIJN hobby afblijven dus!!

voortaan weet ik het wel
niet zeuren,ik ga alleen!