Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cremellogek schreef:Nou, gister kwam me vriend bij me eten, en ik ben er toch maar even over begonnen. Hij bevestigde inderdaad dat zijn vorige relaties volgens hem zijn fout gelopen omdat het allemaal te snel begonnen was (hoewel dat 2 relaties van 5 & 6 jaar waren). En dat hij diezelfde fout niet nog een keer wilde maken, omdat hij wilde dat dit bleef. Das toch wel heel positief he
Hij zei daarvoor ook ineens dat hij van me houdt (ben nog steeds in de wolken ervan), ik had dat nooit verwacht dat hij dat zomaar ineens zou zeggen. Dat is niets voor hem eigenlijk, maar hij voelde sowieso al aan dat ik ergens mee zat..
orionneke schreef:Jij bent 16 dus dat is wel een heel ander verhaal dan iemand van 27 en 30.
Funest voor een relatie als je elkaar elke dag ziet?? Nou ben ik benieuwd waarom er zoveel mensen samenwonen
orionneke schreef:Jij bent 16 dus dat is wel een heel ander verhaal dan iemand van 27 en 30.
Funest voor een relatie als je elkaar elke dag ziet?? Nou ben ik benieuwd waarom er zoveel mensen samenwonen
orionneke schreef:Funest voor een relatie als je elkaar elke dag ziet?? Nou ben ik benieuwd waarom er zoveel mensen samenwonen
x4you schreef:Ach meis wees toch lekker onafhankelijk, dat vinden ze veel leuker.