Dribbel schreef:Ik ben nu 4 jaar vegetarisch maar word vaak doodziek van mensen waarbij je je altijd maar weer moet verdedigen. Jullie daar geen last van?
Ook altijd vragen ''maar eet je dan wel kip??'' dat vind ik ook zo'n vraag... Een kip is toch ook een beest??
En ja, ik eet wel eieren, drink wel melk, eet kaas, draag leren schoenen.
Maar mensen verwarren vegetarisch met veganisten. Bij vegetarisch eet je alleen geen vlees. Bij veganisten heb je helemaal geen dierlijke producten.
De zin die ik hier las klopt dus niet, over hoever je principes gaan. dan moet je vragen wie vegetarisch is en wie veganist is.
Mensen die wel af en toe vlees eten mogen zich zelf geen vegetarier noemen. dat zijn gewoon vlees eters. Want je eet het, of je eet het niet.
Dat wil niet zeggen dat ik het slecht vind ofzo, maar tja.. dat is gewoon zo.
En las ook nog dat de meeste vegetariers wel roken?? nou dat heb ik nog nooit gehoord, maar t zou kunnen. Ik rook niet...
Maar ik zeg altijd maar, accepteer gewoon van mij dat ik geen vlees eet, want ik accepteer van iedereen toch ook dat ze vlees eten?
amen
met jou kan ik praten ik moet me ook altijd verdedigen, ik zeg toch ook niets van mensen die een stuk vlees op hun bord hebben??
Na 5 jaar vegetariër ben je die 'domme' discussies moe en de (meeste)
willen ook gewoon niet luisteren
hehe niet hier tegen de bokkers hoor. maar zie me gewoon allemaal discussies voor me waar ik gewoon zo pissig om kan worden