Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robin__ schreef:Dat is een goed mailtje hierboven
geluksvogel schreef:ik heb dit in de mail gezet:
hallo
als eerste wil ik even zeggen dat ik vaak naar je programma kijk en het super goed is wat je allemaal doet. nou ben ik lid van een paardenforum http://www.bokt.nl en daar is de moeder van Jamie ook lid van. Jamie blijkt de meningococcensepsis te hebben en wel de dodelijke versie. dit heeft heel veel bokkers geraakt en er zijn masaal kaartjes gestuurd naar de familie. ook heeft een Bokker een rekening gemaakt waar je geld op kan storten voor Jamie en haar ouders. daar worden dan manden met spulletjes voor Jamie en haar familie in gestopt. ook heeft iemand via via k3 een mailtje gestuurd met de vraag naar spulletjes. dit is natuurlijk geweldig. dit is de link naar het verhaal van Fam. Goozen. zoals je kan zien zijn er erg veel bokkers die wat willen doen. [HK] waarom ons kleine meisje,waarom?????????????
toen heeft iemand bedacht om Hart in Actie te mailen. dit zijn op dit moment ook veel bokkers aan het doen dus ik denk dat dit bericht je wel bekend voorkomt. ik hoop echt dat er wat kan gedaan worden voor deze familie want ze hebben het hard nodig! ze blijven maar positief maar het is zo vreselijk dat zo'n jong meisje al geen tenen meer heeft en haar handjes niet meer kan bewegen. ook haar linkervoetje moet misschien geamputeert worden. dit allen heeft mij heel erg aangesproken en ik hoop dat er wat gedaan kan worden voor deze geweldige familie die o zo sterk blijft!
alvast heel erg bedankt voor het lezen van deze mail en ik zou heel graag willen horen dat jullie iets willen betekenen voor deze mensen. heel erg bedankt
mvrg. Ayla
(geluksvogel @ bokt)
Mlies schreef:Ik moet even zeggen dat ik dit allemaal super vindt!!
Iedereen kan altijd flink zeuren om de negativiteit op Bokt, maar als er iemand hulp nodig heeft dan is die er ook, en hoe!
Super, echt.
Mlies schreef:Ik moet even zeggen dat ik dit allemaal super vindt!!
Iedereen kan altijd flink zeuren om de negativiteit op Bokt, maar als er iemand hulp nodig heeft dan is die er ook, en hoe!
Super, echt.
shettie schreef:super dat iedereen gaat mailen
ik hoop echt dat ze komen
maar als esmee dit nou leest?
annekeg schreef:Hoi allemaal,
Zoals jullie ook doen kijk ik elke dag naar het topic :"Waarom ons
kleine meisje, waarom?" Het is vreselijk wat ze moeten ondergaan.
Ik vind dat we de fam Goozen moeten helpen.
Ik vond het vreselijk te lezen dat ze ook nog moesten verhuizen afgelopen vrijdag en dat er nog een hoop moet gebeuren in het huis.
Daarom heb ik een mailtje gestuurd naar
wendy@hartinaktie.nl
om haar te vragen te helpen met het opknappen van hun huis.
Willen jullie meehelpen door ook een mailtje te sturen naar Wendy?????????
Alsjeblieft??
Esmee heeft toestemming gegeven voor deze actie.
Stuur dit door aan iedereen die je kent.
Groetjes Anneke