Nieuwe mobiel, welke?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 11:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 12:00

ik heb 2 weken geleden een nokia 5210 gekocht. super fijn toestel hiervoor had ik een 3310 en die heeft ook flink wa klappen te voorduren gehad en die heeft er helemal niks mee geleden. cabbalero gebruikt deze nu.

groetjes [naam]

Mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 15:43

Heb al heel lang de nokia 5110. Wel groot maar doet het perfect! Waarschijnlijk een van de enige nokia's waar je nooit last mee hebt, maar ik denk niet dat ze nog verkocht worden. Te antiek! Maar ik wil wel graag de 6210, want die past iig in mijn carkit en da's wel handig anders wordt de telefoon gelijk 500 piek duurder (moet helemaal ingebouwd worden etc)... en da's niet de bedoeling...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 17:03

Sorry, even off-topic:
Marsje schreef:
Je kunt een Nokia 3310 gewoon in de auto gebruiken. Een bekende van me heeft er ook een en die heeft 'm in een carkit. Maar misschien bedoel jij iets anders, Sterre.

Ik heb hem bij VW laten inbouwen en die zeiden tegen mij dat dat met een 3310 niet ging Verward . Het systeem wat ik nu heb, is kompleet ingebouwd, zou het er mee te maken kunnen hebben dat we de tel. door VW hebben laten inbouwen??? Misschien dat het bij een andere firma wel was gegaan??! (Zou irri zijn omdat een nieuwe tel. toch een hoop geld gekost heeft, terwijl ik die niet echt nodig had Scheve mond . Het scheelt dat het via de zaak gaat Knipoog !)

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 22:14

Sterre schreef:
(..)Ik heb hem bij VW laten inbouwen en die zeiden tegen mij dat dat met een 3310 niet ging Verward(..)

Die kennis van mij heeft 'm niet in laten bouwen. Hij heeft 'm gewoon in een carkit gezet. Tenminste hij vertelde het tegen mij, ik heb zelf niet in zijn auto gekeken.