Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ckaatjj schreef:kijk iedereen zegt dat het dom is, maar waarom vinden jullie dat ZO dom, ik bedoel jullie doen toch ook wel iets voor de kick? missschien geeft paardrijden jullie wel een kick weet ik veel maar ja..
ckaatjj schreef:kijk iedereen zegt dat het dom is, maar waarom vinden jullie dat ZO dom, ik bedoel jullie doen toch ook wel iets voor de kick? missschien geeft paardrijden jullie wel een kick weet ik veel maar ja..
Leo3hoekje schreef:. stelen is niet stoer, weetje wat stoer is, je spullen kunnen betalen, dat is stoer!
Soeskia schreef:je wilt toch ook dat mensen van jou spullen afblijven? Zo denken andere er ook over.
Vertel dat haar maar.
En nee ik ben niet heilig, maar het is zelfs nog nooit in me opgekomen om iets te stelen
Citaat:Leo3hoekje schreef:
. stelen is niet stoer, weetje wat stoer is, je spullen kunnen betalen, dat is stoer!
ckaatjj schreef:Nouska schreef:Ja hallo, van drugs krijg je ook een kick, kan je dat ook vergelijken en goedpraten?
Okee even iets duidelijk maken, ik steel geen grote dure dingen en ja idd ik steel van andere mensen dat geef ik toen en ja idd ik zou het erg vinden als mensen iets van mij stelen, maar het ligt eraan wat als ze me sleutelhanger,ring,armband,make-up van die kleine spulletjes stelen, zou ik dat niet zoo heeel erg vinden, ja tuurlijk niet leuk!
En ja drugs geeft idd ook een kick (denk ik) die mensen moeten het dan toch ook zelf weten. ik vind dat je bepaalde drugs best wel kan vergelijken met stelen.
Ik ben niet verslaafd aan stelen, me vriendin wel. Ik kan ermee ophouden, me vriendin niet! DAT is het verschil tussen ons.
ckaatjj schreef:Okee even iets duidelijk maken, ik steel geen grote dure dingen en ja idd ik steel van andere mensen dat geef ik toen en ja idd ik zou het erg vinden als mensen iets van mij stelen, maar het ligt eraan wat als ze me sleutelhanger,ring,armband,make-up van die kleine spulletjes stelen, zou ik dat niet zoo heeel erg vinden, ja tuurlijk niet leuk!
ckaatjj schreef:En ja drugs geeft idd ook een kick (denk ik) die mensen moeten het dan toch ook zelf weten. ik vind dat je bepaalde drugs best wel kan vergelijken met stelen.
Ik ben niet verslaafd aan stelen, me vriendin wel. Ik kan ermee ophouden, me vriendin niet! DAT is het verschil tussen ons.