Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DresslOver schreef:wow kathinka, dat is moeilijk te combineren.. horeca én een paard..!! mijn vader is ook kok, nou is dat anders als een vriendmaar als je kijkt hoevaak hij weg is.. pfff.. knap hoor!
Pjotr schreef:volgens mij was er in dat verhaal dat ik hoorde sprake van.....een meisje vooral in de puberteit zoekt een paard om te verzorgen, om veantwoordelijk over te zijn, om te sturen. Wanneer ze in een gelukkige relatie zit kan ze daar die behoefte kwijt. Yvonne Kroonenberg (van alles went behalve een vent) zou doorgeschoten zijn in haar liefde en zorg voor en paard, omdat er ...juist... geen man in haar leven was. vergezochte theorie wellicht ik wilde hem graag hier eens toetsen aan de werkelijkheid.
Pjotr schreef:ik kom maar zo binnenvallen hier op het forum. Heb geen paard rij geen paard. Mijn verloofde heeft wel ooit gereden. Ik zal het maar gelijk neerleggen hier. Paardensport is volgens mij vooral een sport voor vrouwen. Nou hoorde ik ooit eens een theorietje en in mijn geheugen gravend denk ik dat yvonne kroonenberg er mee te maken had. Namelijk dat paardensport vooral voor jonge vrouwen en meisjes interessant is zolang ze nog geen vaste verkering hebben of getrouwd zijn. Klopt dat beeld?
Wat zou dat betekenen?
(sorry ik heb de kop boven het stukje zo geplaatst dat het de aandacht trekt)