Ik ben nu 18, ik heb het gevoel dat ik dat net ben maar ik zit alweer op de helft....gaat echt snel. Ik wil nog lekker genieten van deze leeftijd, maar voor ik het weet ben ik alweer 19....
waarom zou je 16 willen blijven? Oke dat wanneer je 30 wordt je ineens denkt van sh*t ik word oud, maar met 16 al? 17 is trouwens wel een vervelende leeftijd, met 16 mag je legaal uit en drinken enzo, op je 18e autorijden en sterke drank kopen en stemmen, maar met 17 is er niks nieuws
GEK! ik wil juist 17 zijn ! ik wil ook geen 18 zijn . t enige voor deel is dat je dan kan auto rijden maar de rest moet je alleen maar alles zelf betalen
17 is een tussenjaartje tussen 16 en 18 op je 16e mag je allerlei 'nieuwe' dingen en op je 18e ook... dus op je 17e mag je niks nieuws, dus kan je jaartje rustig aan doen
Ik word binnen exact vijf weken (op 7-7) 21 jaar. Kom ik bij de club van de twintigers. Rrr wat klinkt dat oud. 'Echt volwassen' haha. het lijkt alsof het gisteren was dat ik nog 17 was *zucht*
alhoewel, elke leeftijd heeft zijn voors en tegens
toen ik wat jongger was wilde ik altijd 16 zijn vond ik altijd zon mooie leeftijd ik kon niet wachten, nu ben ik bijna 21 pfff tijd gaat zo snel! maar ja jij ben gewoon nog 16 toch als iemand t vraagt gewoon zeggen dat je 16 ben kan je best lang volhouden hoor! alleen als je 40 word moet je toch een andere leeftijd verzinnen
Ik heb geen problemen met mijn 17-zijn eigenlijk Alleen een beetje jammer dat het nog geen 18 is, want ik heb al vanaf mijn 10e zin in mijn rijbewijs In het land kan ik al autorijden, nu op de weg nog