Vul in: Ik ga naar de camping en ik neem mee....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 21:14

Als je comdooms mee neemt moet je ook slagroom meenemen!

En paulien, t geeft niet als jij condooms eet.... dan doen wij er wel wat anders mee Lachen Die aarbeien smaak is misschien wel iets Te lekker Knipoog

K zou u naar de camping ook 2 pakjes zonneschijn, 1 zak droog weer, en 2 busjes met instant-mooi weer, je weet t nooit!

Cody

Re: Vul in: Ik ga naar de camping en ik neem mee....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 21:15

Dorine schreef:
Stel, je gaat camperen.
Wat zou je beslist mee willen nemen wat betreft eten, en waarom?

Snap je? Haha!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 21:18

Death_Squad schreef:
Als je comdooms mee neemt moet je ook slagroom meenemen!

En paulien, t geeft niet als jij condooms eet.... dan doen wij er wel wat anders mee Lachen Die aarbeien smaak is misschien wel iets Te lekker Knipoog

K zou u naar de camping ook 2 pakjes zonneschijn, 1 zak droog weer, en 2 busjes met instant-mooi weer, je weet t nooit!

of chocoladesaus, is ook lekker bij aardbeien!!! zo kan je nog eens wat combineren he Haha!

enneh die pakjes zonneschijn en mooi weer zijn een goed idee, dan zijn die twee dagen regen die we altijd hebben op vakantie ook weer weg Haha! *LOL*

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 21:59

Om eerlijk te zijn heb ik nog nooti echt gekgrampeerd Bloos dus ik zou t neit weten

Chocolade saus en aardbeien....da;s hier in het beschaafde westen een beetje een ongewone combi... maar misschien dat t bij jullie heel normaal is Tong uitsteken

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 14:14

Had zelf nog een idee:
Meergranenrijst van Lassie! Vingers aflikken
Wok meenemen om te roerbakken...
Dan koop ik ter plekke wel gehakt, een aubergine of courgette, ui, champignons, paprika en feta.
Met name dat laatste zorgt voor een heeeeeeerlijke roerbak-maaltijd in combinatie met meergranenrijst...

Iemand nog recepten en tips?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 14:39

wok??? niet nodig joh, neem een skottelbraai!! das een soort grote wok, kan je van alles op maken!! echt super! wij hebben er een aantal jaar 1 en hij bevalt nog steeds onwijs goed. roerbakken, vlees klaarmaken, nasi maken, t kan allemaal. En lekker in de buitenlucht alles klaarmaken he

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 19:47

Ik neem de goudengids van t vakantieland mee.... een pizzaria heeft daar ook gewoon pizzaria Lachen een een snackbar idem Lachen

missnynke

zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 13:55

wij gaan over 2 weken naar zwitserland en ik heb gehoord dat het eten en vooral het vlees daar verschrikkelijk duur is en omndat ik nou eenmaal zo'n krent ben nemen we van die lekkere magnetronmaaltijden van de aldi mee. die zuijn zo lekker! vooral kip zoetzuur en kipsate!
niet duur en makkelijk au bain marie te verwarmen.

ook neem ik mijn eigen dekbed mee.