Jongens..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 08:40

ik weet niethoor, zo in de onderbouw vind ik het allemaal maar niks dat verkering enzo.. (ik zit zelf nog in de onderbouw) en waar ik dus echt niet tegen kan is van die meisjes die dan over hun 'vriend' praten blablabla, en helemaal doen alsof ze een super serieuse 'relatie' hebben, wat dus niks meer is dan als ze elkaar zien de tongen in elkaars strot steken en dan als het even kan zó dat iedereen kan zien van, oo nou die zulen wel wat hebben, Misselijk daar ga ik dus echt van over m'n nek... maargoed.. moet iedereen zelf weten natuurlijk..
oja PJ, op feesten ben ik wel een beetje zo als jij beschreef Bloos hihi maar verder nie hor..

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 14:41

Ai, dat vind ik nou rosmantisch... Dat je een jongen leuk vindt en jaren later wat met hem krijgt!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 18:58

Hey...
Naja, wat is er nou weer mis met voor 'n avond je tong in ander mans bek te roeren? Is wel leuk af en toe.... Ha ha.. .Maa rinderdaad, dat gezeuer, bij ons gaat het dan over de 'schoonfamilie' dan dnke ik: nou, zou wel serieus zijn dan.. Not, twee maanden later is het de andere schoonfamilie... Goed, wie ben ik.. Vinnut sowieso allemaal maar gezuer...

En Pam: Je bent VERLIEFD!!! Je reageert een beetje gepikt op die uitspraak van pj, die volgens mij niet zo erg was hoor... Haha *sar*. Je bent zo bang om en blauwtje te lopen... En als je hem dan gepakt hebt heb je in ieder geval 'gescoord' toch? Al moet ik zeggen dat ik dat zelf nogal laakbaar vind, vooral als ík gescoord wordt (scoren doe je zelf, je laat je niet scoren). En wat nou als hij het niet leuk vindt? Dan weet je dat tenminste, dan hoef je je daar ook weer geen zorgen om te maken. Heb je ff een beetje luduvudu, maar daarna kun je weer lekker op iemand anders verliefd gaan worden... Kom op, Lang Leve de Lol!

Laudine

Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 19:27

Haha dat zei een vriendin ook al. Maar alleen zij en liz weten het want die vertrouw ik wel.
Maar ik weet niet of ik ga 'scoren', want stel dat ik dus wel een blauwtje loop...
Ik vroeg gisteren aan een stel vriendinnen, of ze ooit op een 'nerd' of een stuud konden worden.
Het antwoord: Nee want dan schaam ik me als ik met hem op straat loop.

Ik vind dat nergens op slaan.
Ik ben ook de enigste van de klas die niet op uiterlijk valt maar op innerlijk, raar he.
Maar hij is niet echt een nerd, hij is gewoon heel slim (de slimste van de klas) en daardoor een buitenbeentje.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 20:01

Vindtie het vast leuk om een vriendinnetje te hebben.... Dan kun je toch niet weigeren?
En ik weet nog wel een leuk verhaaltje voor je hoor...
Vorig jaar was een goede vriendin van mij uitgegaan met een jongen die ze wel een beetje leuk vond (ik wist bij God en alle anderen niet wat ze in hem zag, maar goed, ieder zijn/haar grote liefde!). zij viel ook een beetje buiten de groep (we zaten in zo'n kakkerklas, dus vinje ut gek? Daar wil ik liever niet bijhoren zeg maar), en toen ze met hem had ging IEDEREEN zich er mee bemoeien. Een paar maanden geleden kwam ze erachter dat hij inderdaad wel ERRUG bezitterig was... Had ze toch maar mooi een paar popie maandjes gehad, niet omdat hij populair was (veel mensen vonden hem vaag of een banketstaaf), maar omdat ze een vriendje had. Vond ik trouwens ook een verkeerde reden hoor, maar goed, da's weer wat anders. Pas als je een vriendje hebt hoor je d'r bij ofzo (:?) maar goed, zelf heb ik nog nooit met iemand van school 'gehad', wel me laten scoren helaas. Ik zou nooit met iemand die bij mij op school zit verkering (zo heet dat in de zesde niet meer Verdrietig) willen hebben... Kan ik niet tegen, echt waar. Heb het in groep acht geprobeerd en dat gezeik, dat kreeg ik ook zodra ik op de middelbare school met iemand gesignaleerd was... Nou, doe mij dan maar een vriendje in Japan ofzo! 't Is toch zeker MIJN vriendje dan.

Suc6 he! Knipoog

Lau

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 21:34

Bij mij in de klas is het hopeloos. Allemaal wel aardig, maar ze kunnen zo super zielig bezig zijn. De rest bij ons op school valt best mee. Och ja Iris, was het bijna vergeten van jou en J.

Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 21:41

Ik hoor overal al bij, daar hoef ik geen verkering voor te hebben.
En daar zou ik niet voor gaan. Een vriendje hebben alleen voor de heb.
Maar hoe merk je nou eigenlijk dat een jongen je leuk vind?
Maar ik spoor niet helemaal hoor, want hij ziet er niet eens leuk uit, maar hij is best verlegen en heel aardig, dat vind ik juist het leuke aan hem.
Net zoals in mn verhaal dus... hij doet niet zo achterlijk.

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 21:54

nee, is helemaal niet zo gek hoor, ik heb ook echt allemaal best lelijke jongens in mijn klas, maar eenpaar 'hebben' gewoon íets.. heel maf is dat, maar gewoon de manier van doen enzo dat maakt ze gewoon kewl... 1 zo'n jongen uitmijn klas is echt niet knap, maar gewoon door van alles bij elkaar kent de hele school hem en hij kent de hele school, heb ik mee gezoend op een schoolfeest.. hij was gewoon ZO'n schatje.. maar het nadeel is dan toch dat je maandags op school komt en van alles achter je rug om hoort enzo.. gelukkig was het bij ons niet zo dat we deden alsof er niks was gebeurd en ook niet alsof het een foutje was.. het was gewoon kewl...
maar ik denk dus zeker niet dat een jongen knap moet zijn om hem leuk tekunnen vinden hor.. slaat nergens op. zoals ik al zei ik ken zat jongens die echt niet knap zijn maar gewoon leuk een aardig zijn door de manier van doen.. en HOE ze zijn..ken ook zat jongens die WEL knap zijn en dus echt niet aardig zijn.. maar ook zat jongens die knap zijn en aardig hihih en dus ook jongens die lelijk en stom zijn Frusty Verward
ben het met laui eens.. voor een avondje kan echt geen kwaad.. en als ik word 'gescoord' is het meestal ook zo dat ik héb 'gescoord', ik word gebruikt en ik gebruik Knipoog wat een k*t woord zeg.. hou ik het van als meisjes zeggen van: ja vanavond ga ik eens een lekkere jongen scoren Misselijk gadver.. ga ook zeker niet met dat doel naar een feest ofzo.. feest is voor de BIG FUN
metveel vrienden en vriendinnen gewoon zwaaaar veeeeeeel LOL hebben, lekker parTjen Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-02-09 20:57 ]</font>

Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 18:23

Hoe kan je zoiets nou vergeten Amina Lachen
Haha Bart is zo nieuwsgierig moest meteen weten waar J voor stond maar dat heb ik em lekker niet verteld Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 22:28

Hmm, maar ik kom er nog wel achter }>

Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 18:36

Hmmz ik ben gewoon te lief
heb ik het toch gewoon maar aan je verteld bart Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 19:37

I'm touched Lachen

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 19:26

Tjoozzz!

Euhhhm...
Ik val ALTIJD! op jongens met donker haar. En wel een beetje stoer... Ach ja, de jongen die ik nu leuk vindt, is errug stil, en doet net offie heel leuk is, geen slijmbal, maarreh, ik zie er wel wat in... terwijl mijn vriendin em maar een sukkel vindt (volgens mij is ze er zelf ook gek op) Maarja, ik durf nooit op een jongen af te stappen, bang dattie me niet leuk vindt... Verder zittie wel ALTIJD te staren en starende ogen zijn verliefd he... Nouja, maar hopen op een kaartje de 14e he!