Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misz_J schreef:Mijn plannen voor later liggen zo goed als klaar, maar iemand heeft me een deel ontnomen. Toevallig dat dat M. In bijna 8 maanden tijd heb ik 3x gereden, en ik wil echt suoergraag erder in de paarden. Maar hoe wil ik dat doen als ik bijna geen contact met paarden meer heb. En ik zoek me lam naar een goedkoop eigen paardje dat toch wat betere kwaliteit heeft, al een paar jaar. Maar zonder succes..![]()
Ik kan het ook bekijken vanaf die kant, het is maar voor een paar jaar. Maar het eerste jaar is nog maar net voor de helft voorbij en hij toont nu al losse handjes, hoe is dat dan over een paar jaar? Dan kom ik misschien met een paar tanden minder bij mijn vriendinnen aan de deur, omdat hij dan te ver is gegaan. Is hij dat nu dan nog niet?
Misz_J schreef:Mijn plannen voor later liggen zo goed als klaar, maar iemand heeft me een deel ontnomen. Toevallig dat dat M. In bijna 8 maanden tijd heb ik 3x gereden, en ik wil echt suoergraag erder in de paarden. Maar hoe wil ik dat doen als ik bijna geen contact met paarden meer heb. En ik zoek me lam naar een goedkoop eigen paardje dat toch wat betere kwaliteit heeft, al een paar jaar. Maar zonder succes..![]()
Ik kan het ook bekijken vanaf die kant, het is maar voor een paar jaar. Maar het eerste jaar is nog maar net voor de helft voorbij en hij toont nu al losse handjes, hoe is dat dan over een paar jaar? Dan kom ik misschien met een paar tanden minder bij mijn vriendinnen aan de deur, omdat hij dan te ver is gegaan. Is hij dat nu dan nog niet?
chantal1 schreef:
Tuurlijk is hij te ver gegaan! Punt is, je veranderd zulke mensen absoluut niet, dus of je gaat ermee verder en accepteert het (je niet laten slaan natuurlijk maar als hij het doet, omdraaien en weg gaan en als je weer zo'n discussie gaat krijgen gewoon niet op ingaan) of je zoekt een pleeggezin.
Dat verder gaan in de paarden is vaak een illusie.. en dat is niet zo gezegd om je hoop te grond in te boren maar zo is het vaak, wil je in de paarden verder gaan dan moet je zorgen dat je een goede baan hebt zodat je je eigen paard(en) kan kopen en onderhouden.
Heb je al een bijbaantje? Zo nee, zoek er 1tje, daar kan je de scooter van kopen zoals Russel zegt en misschien zijn er toch wel handelsstallen in de buurt waar je naar toe kan (evt. met de bus).
Misz_J schreef:tja, hij heeft die borstel al een paar keer tegen zijn hoofd gehad, en nog blijft hij het doen. ALsof hij niet wíl luisteren naar mijn vraag gewoon van andermans , en speciaal die van mij , af te blijven..
ik schreef:dat heb ik in het vorrige topic al uitgelegd, en we hebben nieteens dezelfde vader, zij is 4 jaar jonger dan mij.
Misz_J schreef:ik schreef:dat heb ik in het vorrige topic al uitgelegd, en we hebben nieteens dezelfde vader, zij is 4 jaar jonger dan mij.
Misz_J schreef:Koop anders eens speciaal een borstel voor hem, strikje eromheen en aan hem geven. Hij verdient het niet, maar misschien dat als hij zelf net zo'n fijne als jou heeft, gebruikt hij die van jou niet meer. Kost even geld, maar als je toch aldoor nieuwe koopt is het misschien het proberen waard?Hij had het al 13 keer eerder gedaan, en hij heeft ondertussen al 4 van mijn borstels, die ik maar nieuw blijf kopen.
Misz_J schreef:mijn grote droom is om in Amerika op grate handelstallen of ranches te gaan werken, en niemand die me die droom ontneemt.