Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De mijne dan he 
Misschien dat iemand anders de andere weken aan kan vullen. Ik denk dat dit afschrikwekkend genoeg is

, blèren, en zo niet dan slapen ze en kun je er nog niks mee. 
, badderen, verschonen en weet ik veel wat er nog meer bij een baby komt kijken.....

Sjimmy schreef:urielle![]()
![]()
Volgens mij begin ik er nu noooooit meer aan!!

Cassidy schreef:Iedereen gaat er nu zomaar van uit dat als je een kind krijgt, deze ook gezond ter wereld komt en ook gezond blijft. Dat er verder niets kan gebeuren waardoor een kind nog eens een extra zorg blijkt te zijn, en dit ook kan blijven, voor de rest van je leven. Stel dat je een kind krijgt met een handicap? Geestelijk, of lichamelijk? En dat deze handicap zwaarder is dan een hazelip? Het is NIET vanzelfsprekend dat ze gezond ter wereld komen en dit ook blijven.
(hiermee wil ik de zwangere dames beslist niet bang maken, maar het is een mogelijkheid)
Punt twee: een vriend die je tegenkomt op je 16de, zal eventueel op het moment van de zwangerschap beweren dat hij voor de rest van je leven bij je blijft, maar geloof me: dat is zelden waar. Je ontwikkeld je, en je partner op dat moment ook. En te vaak is dat in tegenovergestelde richting....
) stukje Urriele! Misschien wil ik over 30 jaar nog wel een kind
en je moet nog best lang.
lindsey schreef:wow Uriële je hebt het echt zwaaren je moet nog best lang.
Inderdaad een reden om voorlopig niet aan kinderen te beginnen.
Kijk ook eens naar programma's als de nanny met al die blerende vervelende kinderen ben je denk ik ook gauw van je kinderwens genezen. (Niet blijven kijken tot het einde als de nanny ze weer een beetje heeft opgevoed maar alleen naar de vervelende mormels zoals ze zijn in het begin.)

Een galopje veroorzaakte kokhalzen. Ik was vast beraden om zelf katten spul te blijven sjouwen, resultaat, woede aanval en overgeven. Voor 10 uur 's ochtends kon ik niet op staan want dan bleef niks binnen. Koffie, vis en ongewassen mensen deden me kokhalzend een straatje om gaan. Ik had reuze veel energie, dus stond ik op een trap de bovenkant van de keuken kasten weer schoon te maken... met 24 weken droeg ik vooral vaak een oude tuinbroek, alles om maar niet die walgelijke zwangerschapsbroeken aan te moeten
Met 30 weken gaat het overgeven weg en wordt vervangen met zuur aanvallen die omhoog komen, citrus vruchten worden de hele zwangerschap vermeden. Helaas zie ik nu ook de beenderen in mijn voeten niet meer door de oedeem. Ondanks trouw insmeren heb ik zwangerschaps strepen op mijn buik, mijn borsten zeggen dat ze nog even wachten
en groeien niet mee (pas met voeden, van 75 C naar 75 G) mijn navel staat naar buiten, ugh. Steken onder in de buik. Ik vergeet nog dat ik steeds vergeet wat ik aan het doen was en dus 3x terug een kamer inloop en dan opeens herinner, oh ja de vuilniszakken... zomaar dingen uit mijn handen laat vallen, pindakaas wil eten (kan het nu niet meer luchten) en de laatste 17 weken een kilo per week aan kom! terwijl ik daarvoor er totaal 7 aan gekomen ben. Bij mij begonnen mijn borsten pas te lekken toen ik borstvoeding gaf en had ik ook een handdoek, na de voeding moest ik ook afwrijven om het te veel aan voeding te verwijderen om borstontsteking te voorkomen. Kind was verkeerd aangelegd de eerste keer en veroorzaakte tepelkloven! na 3 weken gelukkig genezen en van het tepelhoedje af.

(voel me 25 hoor
,,,) ben een jonge moeder .je ben zo beperkt in je leven omdat je kinderen heb,je kan niet zomaar gaan stappen want ...ja oppas he en als je opas heb heb je dan geld om die te kunnen betalen ....??Citaat:Cassidy schreef:
Iedereen gaat er nu zomaar van uit dat als je een kind krijgt, deze ook gezond ter wereld komt en ook gezond blijft. Dat er verder niets kan gebeuren waardoor een kind nog eens een extra zorg blijkt te zijn, en dit ook kan blijven, voor de rest van je leven. Stel dat je een kind krijgt met een handicap? Geestelijk, of lichamelijk? En dat deze handicap zwaarder is dan een hazelip? Het is NIET vanzelfsprekend dat ze gezond ter wereld komen en dit ook blijven.

Kilian schreef:Ik ga hier niet mijn verhaal neerzetten,
maar moet zeggen dat ik van de opmerkingen:
"Je vergooit je leven" toch heel erg misselijk wordt.
chas schreef:Kilian schreef:Ik ga hier niet mijn verhaal neerzetten,
maar moet zeggen dat ik van de opmerkingen:
"Je vergooit je leven" toch heel erg misselijk wordt.
het is maar hoe je het ziet he !!!!
als je verder leest weet je wat ik daarmee bedoel !
als je 16 bent en je wilt een kind ...........ja dan vergooi je je toekomst ja !