Wraakactie op ex

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: Wraakactie op ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:53

Tjaldur schreef:
Haha ja dat eerste heb ik al eens gedaan, maar dat maakte dus geen indruk. Hij staat wel altijd met zn nieuwe vriendin voor mn neus te zoenen en dat maakt dus wel indruk op mij, met als gevolg dat ik me weer de hele avond k lote voel.

oei, das vals.. zeker als je al zolang had.. en dan ook nog vreemdgegaan.. ik zou ook wraakgevoelens hebben.
ik weet alleen niet of het slim is.. als je het doet, doe het dan wel goed, zodat de eer aan jezelf is.

maar onthoud goed: als je kan stralen en lachen, kan laten zien dat je het HEEL goed red zonder hem, zal hem veel minder deugt doen dan als hij merkt dat je ermee zit.

dus: vooral veel lachen en lol maken en laten zien dat je veel vrienden hebt. en vooral niet naar hem kijken, dan zal hij zich zuur voelen.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:56

Hmmm heb eens van een kennis gehoord dat zij 25 verhuisdozen heeft laten bezorgen op zijn adres....

Verder kun je online boodschappen doen bij Albert....ik zou zo zeggen; bestel eens het een en ander en laat het bij hem bezorgen....

Verder heb ik niet van die geweldige dingen gehoord eigenlijk, die van Suzanne vind ik ook super en had ik ook al ergens gelezen inderdaad.

Meis, succes ermee, haal je wraak op je eigen en goede anonieme manier, zorg dat het een regelrechte knaller is, haal je gram en pak je eigen leven weer op. Wie het laatst lacht....

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:58

Sowieso pas doen op het moment dat hij denkt dat hij je nooit meer zal spreken Dus op het moment dat hij het niet meer verwacht.

En ja, er zijn zóveel leuke dingen. Beetje je fantasie de vrije loop laten

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:00

Vind wraakacties nutteloos.

En btw, pizza's laten bezorgen is helemaal geen goede actie, daar heb je hem namelijk niet mee, maar het restaurant die het bezorgt.

Wij hadden laatst een avond dat van elke bezorgservice in Den-Helder wel een doos eten bezorgt werd. Alleen de mededeling, sorry, wij hebben dit niet besteld was genoeg. Wij hebben niks betaald en de restaurants hebben voor niks al hun werk verricht...

Caesar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:01

Stuur een goede vriend op verleidingstoer richting nieuwe vriendin... Hopen dat het lukt, bij mij werkte het geweldig altijd...

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:22

je kan natuurlijk wat gaan rommelen met een vriendin zijn mobiel naar die van hem denk niet dat hij het erg leuk zal vinden als die opeens allemaal liefdesverklarings smsjes krijgt van een ander

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:25

Suzanne F. schreef:
Heb hier op bokt gelezen dat ze erachter kwam dat hij vreemd ging. Toen hij er niet was heeft ze alle knopen van zijn jassen, blousjes etc afgeknipt en er een briefje bijgelegd; ik hoorde dat ze goed kon naaien....

Geweldig ! Vind het eigenlijk wel dé perfecte wraakaktie !

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:28

Ik ben als wraakactie met haar ex-vriend eens wezen stappen..... en natuurlijk flink lichamelijk contact. Vond zowel hij als zij niet erg leuk.

IceBabY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:32

Uuhm... De trimsalon bellen. Een afspraak maken voor (zijn naam,jouw hond) Zijn telefoon nummer achterlaten, dan word hij vast later terug gebelt over de afspraak voor hem bij de trimsalon, omdat hij niet is op komen dagen.

Is mischien beetje dom maja

xx_Merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:44

Citaat:
Nee.. ik heb ook wel eens van die wraakneigingen, maar jij wordt er niet beter van en hij ook niet.

Ik denk dat ik best beter zou worden van een goede wraakactie

assy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 23:04

ze zeggen wel eens als ze 1x vreemt gaan altijd vreemt gaan

mijn vriendin had eens een vriendin van haar met haar ex laten smsen gewoon die hij niet kende om wraak te nemen... toen hadden ze na 2 weken afgesproken dus mijn vriendin zijn nieuwe vriendin gesmst van "heey lievie ik ben in het park kom je ook snel om zo laat op dat plekje...ps dit is niet mijn nummer me btg is op "... toen kwam ze aan keek ze.... stond die met dat meisje te zoenen met die jongen.... dat mens werd boos... ghe ghe ik heb me rot gelachen toen ik het hoorde

wel gemeen maar wel leuk

malouuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 23:07

Tjaldur schreef:
Halloa!
Een tijdje geleden heeft mijn ex mij na 3,5 jaar gedumpt voor een ander, waar hij blijkbaar al maanden mee vreemdging. Nu ben ik op zoek naar de perfecte wraakactie. Zijn er nog tips?
Voordat ik reacties krijg met: moet je niet doen, hou de eer aan jezelf. Dat doe ik ook en ik wil ook echt zn auto niet mollen ofzo, of hem iets aandoen. Wil alleen even een lolletje, zodat ik toch een beetje revanche heb en me daardoor weer een beter voel. Dus...tips?

zn hele auto vol maandverband plakken? en ff met een stift rood kleuren...

kost wel ff geld etc.. maar dan heb je ook wel wat
*van tv is dit trouwens

een zogenaamd onbedoelt smsje sturen naar een zogenaamd andere jonegn die zogenaamd perongeluk bij hem terecht komt

Edding3000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 23:10

Kimmie_Paard schreef:
Zijn er nog tips?
Voordat ik reacties krijg met: moet je niet doen, hou de eer aan jezelf. Dat doe ik ook en ik wil ook echt zn auto niet mollen ofzo, of hem iets aandoen

waarom blijven jullie komen met reacties als verlaag je niet tot zijn nivo. je hebt tog wel gelezen wat ze zei of niet?
omdat het zo tegenstrijdig is als de pest.

'Voordat ik reacties krijg met: moet je niet doen, hou de eer aan jezelf. Dat doe ik ook' & 'ik wil ook echt zn auto niet mollen ofzo, of hem iets aandoen maar ik wil gewoon een lolletje'.

Heel erg tegenstrijdig.

madam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 23:12

Quellian schreef:
Sowieso pas doen op het moment dat hij denkt dat hij je nooit meer zal spreken Dus op het moment dat hij het niet meer verwacht.

En ja, er zijn zóveel leuke dingen. Beetje je fantasie de vrije loop laten

Als eerste klote voor je...Quellian en ik maken ook het zelfde mee, Maar ik raad het af om wraak te nemen, je laat zo je zwakheid zien, alle energie die je nog in hem steekt is verspilde energie, kan heel goed begrijpen dat je wraak wil nemen, dat wil(wilde) ik ook, maar ik doe het niet, ik hou de eer aan mezelf en denk maar jongen jij bent niet de moeite waard meer om verdriet om te hebben of om wraak op te nemen...ik weet dat dit heel moeilijk is, ik zelf heb er ook nog heel erg veel verdiret van is nu net 4 weken geleden, en ik ben echt alles kwijt van 2 paarden tot 4 honden mijn werk onze stal... dus hou de eer aanjezelf!!!!

Koss_Binky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 23:12

Ik heb een keer wraak genomen. hij dumpte me en zei dat ie allemaal beschamende smsjes had rongestuurd. Wat ik vervolgens heb gedaan is alle smsjes ie hij ooit naar mij had gestuurd.. dus voornamelijke de ergste dingen met zijn fantasieen erin.. verspreid door het hele dorp. Maar er voor gezorgd dat ze niet wisten dat het bij mij vandaan kwam. Wat nog het ergste was, is dat hij mn buurjongen was, we hebben een jaar niet met elkaar gesproken, maar nu zijn we weer vrienden.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 00:13

Ik kan me simpelweg niet voorstellen dat je er zelf gelukkiger van wordt als je je ex een hak zet. Wsn interesseert 't hem zowiezo geen biet.

Honeybee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 03:13

Uiteraard moet je helemaal zelf weten wat je doet, maar uiteindelijk heb je waarschijnlijk wel jezelf ermee.

Maar mocht je nog een tip willen.. (als je er belang bij hebt, zoek ik de site even op), je kunt anoniem een pakketje per post laten versturen. Daar zit een doosje in en in dat doosje zit een eikel (van een boom weet je wel ) en daar zit dan een briefje bij waarop staat: Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Ik weet dat deze over het algemeen erg goed werkt. Helemaal omdat het anoniem is.

luxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 06:04

waarom blijf je met de zelfde vriendengroep omgaan en jezelf steeds confronteren met je ex en zijn nieuwe vriendin?
ik zou om te beginnen daar wat afstand van nemen en op andere plekken uitgaan als ik jou was.
die wraakactie's zou ik al helemaal niet aan beginnen, daar laat je je zo vreselijk mee kennen.

Daentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 06:46

Het lijkt leuk zo'n lolletje, maar hij verdient het niet dat je nog zoveel 'moeite' voor hem doet. Kijk vooruit en niet achteruit. Nu is het iets grappigs, maar geloof me, wraakacties lopen uit de hand ...

Het is niet dat ik het niet vervelend voor je vind, maar steek alsjeblieft je energie in 'weer gelukkig worden' ipv het verleden.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 06:50

Suzanne F. schreef:
Heb hier op bokt gelezen dat ze erachter kwam dat hij vreemd ging. Toen hij er niet was heeft ze alle knopen van zijn jassen, blousjes etc afgeknipt en er een briefje bijgelegd; ik hoorde dat ze goed kon naaien....

Geweldig. Die is nou écht goed.

Sisco4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 07:13

*volgt* Miss later op de dag goede ideen van mijn kant

anne_bento

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:39

als jij wraak gaat nemen is het wel duidelijk voor hem dat je nog zo met hem bezig bent... ik denk dat je hem er toch echt het meest mee heb als je doet alsof je heel gelukkig bent zonder hem. dus negeren en doen alsof je de grootste lol hebt en hem niet meer ziet staan

Jasmijn76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:48

annuh schreef:
als jij wraak gaat nemen is het wel duidelijk voor hem dat je nog zo met hem bezig bent... ik denk dat je hem er toch echt het meest mee heb als je doet alsof je heel gelukkig bent zonder hem. dus negeren en doen alsof je de grootste lol hebt en hem niet meer ziet staan

dit werkt echt het beste!!..ik heb dat zelf namelijk ook gedaan en meneerlief raakte helemaal van zn pad!!!..gewoon tof doen tegen hem en vrienden, doen alsof je heel je leven 1 groot feest is, gun hem het allerbeste!....en dan staan ze echt vreemd te kijken..

echt waar, ze kunnen wel je hart breken maar je gaat toch niet door de knieen he!...kom op zeg, waar is je girlpower?..en weet je wat ook het nadeel is van terugpakken, je vrienden gaan je ook zo kinderachtig vinden met alle nadelen van dien...

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 08:53

Probeer zijn nieuwe vriendin af te pakken

Maar kan me voorstellen dat jij er niet op zit te wachten om met een meid te zoenen.

Anders zou ik zo snel niks weten. Je kan hem ook anoniem proberen te verleiden en dan een keer met het blinddaten. Laat je hem een uur in de kroeg wachten. Moet je vanuit de buurt wel een oogje in het zeil houden natuurlijk.

0maris0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 09:37

heyhey ik weet t ,,, ik had ook bijna 2 jaar een relatie. toen kwam ik bij een nieuwe baan terecht en werd uitgenodigt voor een erotic party.. wat de jongens verzonnen hadden erg leuk.. dus ging er met mn vriendinnen heen, stond een super leuke jongen achter de bar en werd een beetje sjansen.. toen ik op mn werk kwam hadden we het erover bleek het dus de zoon van mn baas te zijn..
na veel ophalen en thuisbrengen hadden we gezoend..
en heb ik het uitgemaakt met mn huidige vriend zielig dat hij was.. met zn scooter langs mn schoonouders en toeteren en blijven rondjes rijden.. en bellen echt stalken.. het helpt niets ik werd alleen maar intiemer met mn nieuwe vriend,

weet niet of je hier wat aan hebt maar wil ermee zeggen als je iets gaat doen moet je idd iets heel goeds verzinnen en jezelf niet voor schut zetten!!!

overgens ben ik nu al bijna 4 jaar met mn nieuwe vriend en zie mn ex zo af en toe wel eens met uitgaan ik negeer m heb geen zin om weer met zo'n loser om te gaan...

Sterkte!! Groetjes Mariska