Zo te horen laat je moeder wel flink over zich heen lopen .. Misschien dat zij ook is wat meer terug ezegt?
Sterkte.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Misschien wordt het tijd je eens te verdiepen in het OV? Dan gaat er een wereld voor je open in Rotterdam! Heb er zelf 2,5 jaar gewoond en vond het er heerlijk!
Ik denk dat hij een beetje moeite heeft met ineens 2 kinderen die niet van zichzelf zijn. Zo te lezen wil hij een beetje geinen met zijn opmerkingen. Hij weet zich geen houding te geven. Toon een beetje begrip voor hem. Verplaats je eens in zijn belevingswereld, hoe zou jij je voelen? Zoals ik het nu lees heb jij maar een doel: terug naar Uden, met je moeder en zusje en van hem af zijn. Is dat niet kinderachtig?
Verstop je eigen haarborstel en ruim zelf je kleding netjes op. Kan hij ook dat soort flauwe geintjes niet uithalen. Ik zou ook niet weten waarom iemand expres jouw fiets laat jatten. Als je zelf eens nuchter nadenkt met je HAVO verstand, wat zou zijn reden dan zijn?
Sterkte!
Chubby schreef:Misschien wordt het tijd je eens te verdiepen in het OV? Dan gaat er een wereld voor je open in Rotterdam! Heb er zelf 2,5 jaar gewoond en vond het er heerlijk!
Ik denk dat hij een beetje moeite heeft met ineens 2 kinderen die niet van zichzelf zijn. Zo te lezen wil hij een beetje geinen met zijn opmerkingen. Hij weet zich geen houding te geven. Toon een beetje begrip voor hem. Verplaats je eens in zijn belevingswereld, hoe zou jij je voelen? Zoals ik het nu lees heb jij maar een doel: terug naar Uden, met je moeder en zusje en van hem af zijn. Is dat niet kinderachtig?
Verstop je eigen haarborstel en ruim zelf je kleding netjes op. Kan hij ook dat soort flauwe geintjes niet uithalen. Ik zou ook niet weten waarom iemand expres jouw fiets laat jatten. Als je zelf eens nuchter nadenkt met je HAVO verstand, wat zou zijn reden dan zijn?
Sterkte!
silvana schreef:Ze is 14,ik vind dat ze verstandig genoeg klinkt en niet als een verwende puber.
Ik denk dat haar moeder niet verstandig gehandelt heeft.Gaan samenwonen met iemand die je net 7 maanden kent als je ouder bent van pubers lijkt me niet de wijste beslissing.daarbij ook de kinderen nog eens weghalen uit de plaats waar ze wonen,vind ik eigenlijk ook niet juist.
Karl66 schreef:Als ik je verhalen zo lees, is mijn gevoel dat die verhuizing naar Rotterdam de belangrijkste reden waarom jij zo'n hekel aan hem hebt.
Chubby schreef:
Weet je waar jij last van hebt? Van puberirritaties
Als je 10 jaar verder bent, lach je om deze posts... Voor nu sterkte en succes. Vrees dat er niets anders op zit dan de situatie accepteren en hopen dat de relatie tussen je moeder en hem bekoeld, zodat jij je leven weer terugkrijgt zoals je dat graag wilt...
silvana schreef:Ze is 14,ik vind dat ze verstandig genoeg klinkt en niet als een verwende puber.
Ik denk dat haar moeder niet verstandig gehandelt heeft.Gaan samenwonen met iemand die je net 7 maanden kent als je ouder bent van pubers lijkt me niet de wijste beslissing.daarbij ook de kinderen nog eens weghalen uit de plaats waar ze wonen,vind ik eigenlijk ook niet juist.
Kinderen van die leeftijd zijn best heel erg op hun omgeving en vrienden gestelt.Persoonlijk vind ik dat de moeder best meer rekening met de kinderen mocht houden.natuurlijk hoeft ze niet haar hele leven alleen te blijven maar een Lat relatie is ook een mogelijkheid om een paar jaar te overbruggen.Maar ja,met dit alles ben jij niet geholpen.Kan je geen vertrouwenspersoon vinden die eens met je mama gaat praten? Een oma,vriendin ,tante of iemand van school?
Misz_J schreef:pff... wat de vriend van je moeder je allemaal wel niet aan kan doen
hij laat mijn fiets jatten [gelukkig wel terug maar het ventieldopje is nog meer waard dan de fiets zelf] eriteert mij, plaagt mijn zusje tot huilenstoe, verwijderd mijn favoriete site's [al voor de 4e keer in een maand] gooit voor de lol al mijn kleren door mijn kamer, gebruikt mijn haarborstel [ja hij heeft een kleine paardenstaart en doordat hij wax ofzoiets in zijn haar diet stinkt mijn borstel dus mega erg] en kan maar niet van mijn sleutels afblijven en blijft ze maar verstoppen..
en dat is nog maar globaal gezien.
Ik heb sowieso al 7 maanden en een dag een hekel aan die vent, want dankzij hem zijn we naar Rotterdam verhuisd.. terwijl ik écht een bosmens ben.
Pfff.. sorry, moest het gewoon kwijt, ik kan er niet meer tegen. Die vent zorgt er nog voor dat ik overspanne word, want ik kan er echt net meer tegenwil trug naar brabant, maar hij staat in de weg. en wil wel fietsen, maar die kan nu dus ieder moment uit elkaar vallen
heb momenteel dus écht even de pest in alles
[nogmaals, sorry]
Chubby schreef:![]()
Weet je waar jij last van hebt? Van puberirritaties![]()
Als je 10 jaar verder bent, lach je om deze posts... Voor nusterkte en succes. Vrees dat er niets anders op zit dan de situatie accepteren en hopen dat de relatie tussen je moeder en hem bekoeld, zodat jij je leven weer terugkrijgt zoals je dat graag wilt...
iCkee schreef:
Misz_J schreef:iCkee schreef:
Praat er met je moeder over. En als dat niet lukt, zal ik uit huis gaan.