Hondenvlees.......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StalDoorstap

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 23:02

Dat word ik bij het lezen van jullie berichten:kwaad!!!! Boos!
Hoe kun je nu zeggen dat het misschien wel hondevlees was wat je at, ik weet niet meer wie het zei, maar dat het wel lekker smaakte!!!!
Ik heb de foto's ook gezien van de honden die werden gefolterd met een gasbrander,alvorens zij werden geslacht, opdat het vlees dan lekkerder zou smaken.........
Zulk soort mensen verdienen eerst eens een flink pak slaag, met hun morbide praktijken.Hoe arm zij ook zijn, dan zou je nog respectvol met dieren om kunnen gaan.
En over de veemarkten in Nederland: ik spreek uit ervaring, als ik zeg dat het er hier gelukkig niet zo aan toe gaat.
Als een dier dood moet: doe het dan zo snel mogelijk.
En een koe is toch wat lomper,zoals een vis nog dommer is, als een kat of hond!!!!!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 11:48

Helemaal met je eens Natacha een hond heeeft veel meer gevoelens dan een vis etc. Ik eet geen vlees dus ik ben nergens schuldig aan Haha!
Maar hondelvlees en op die manneeer laten sterven dat kan en mag je never nooit goedkeuren! Misselijk

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 12:03

Ik vind it niet normaal.
Honden zijn huisdieren en die eet je toch niet?
Mij zul je nooit een hond zien eten..echt niet Misselijk

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 19:50

Ik ben zelf vegetarisch, maar ik snap niet dat mensen geen honden zouden eten en wel koeien enzo, erg hypocriet. Een dier is een dier, wij houden van onze honden en paarden, maar er zijn ook mensen die van schapen en koeien houden. Ook het eten van konijnenvlees is heel normaal, terwijl een konijn toch ook een huisdier is. Ik vind alleen wel dat de manier waarop de dieren worden gedood zo pijnloos mogelijk moet zijn, maar verder vind ik dat iedereen voor zich moet weten welk dier hij eet.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 09:26

Miran schreef:
Ik ben zelf vegetarisch, maar ik snap niet dat mensen geen honden zouden eten en wel koeien enzo, erg hypocriet. Een dier is een dier, wij houden van onze honden en paarden, maar er zijn ook mensen die van schapen en koeien houden.

Dus jij snapt niet dat ik met honden veel meer heb dan met koeien? Ik heb anders geen koe als huisdier, wel een hondje dat altijd overal mee naartoe gaat (behalve naar mijn werk). Dat beestje is mijn maatje door dik en dun. Het is door mijn eigen honden dat ik zielsveel van honden in het algemeen hou. Honden zijn gewoon heilig voor mij.