Leuk hoor! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuk hoor!

) voor meer foto's van het corset zie mijn site
Die halsband die heb ik al jaaaaaren
en gekocht bij Diabolo in Amsterdam... daar hebben ze wel meer leuke dingen. 

Jammer dat ik dat blad niet heb en dat het vorige week was, anders was ik hem ff gaan halen! Waarvan 2 HTG-vrouwen, ook gaaf
Arabesk schreef:peely ik kan nog net de tekst lezen, heb jij echt maat 40?? Je ziet eruit alsof je maatje 36 hebt!? Ook in je profiel
Hoor overigens wel vaker dat je het niet ziet (en heb er overigens ook nooit klachten over gehad in mijn vrijgezellenperiode
) maar heb wel maat 40/42 ja

ymneuss schreef:WHAAAAAH, wat grappig! Drie bokkers in de Vriendin.![]()
*leest altijd heel trouw de vriendin*
Enne.. Orri en Arabesk, kennen jullie elkaar IRL?

Ik heb mijn haar ook nooit zo zitten als op die foto in het artikel en die ketting was van hun en ik draag zoiets nooit

Kimberley77 schreef:Jee wat grappig, mooie foto's overigens. Ennuh, cker express nu pas erop gezet, kunnen wij t niet meer lezen

heb alle werken van Chopin liggen
en ik luister veel Celtic of Celtic-achtige muziek.... Corvus Corax, In Extremo traden ook gewoon op tijdens Summer Darkness
en ik draag dus geen vleermuis-truitjes lol.. Voor de foto wilden ze mijn haar naar achter, maar ik heb het dus nooit zo, ik heb of 1 staart of los, of twee staartjes