Strak in de bikini de zomer in!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 11:47

Ja Laura, Keep me posted!!

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 13:35

Ik ben ook op dieet, en dat was ook echt nodig. Ineens ging er een knopje om bij mij, en ineens vond ik dat er nou toch echt wat moet gebeuren.

Ik ben sinds anderhalve week bij de Weight Watchers, en dat gaat heel goed. In de eerste week ben ik een kleine 3 kilo afgevallen, dus dat is een goede motivatie, want me moeten nog even...... Knipoog Voro mij is het een hele goede stok achter de deur dat ik daar op de weegschaal moet, want je wil niet afgaan natuurlijk.... Uiteraard doe ik het voor mijzelf, maar het is een goede motivatie om naar zo'n club te moeten. En het is goed vol te houden, je mag genoeg eten.

Ik ben geen voorstander van hongerdiëten, want je verandert je eetgewoontes niet, en dat is juist zo belangrijk. Uiteindelijk valt niemand af van hongerdiëten, want je spijsvertering komt stil te liggen en dan val je niet echt goed af. Ook houdt niemand hongerdiëten vol, en gaan uiteindelijk toch nog de verkeerde dingen eten.

Tja, ik ben ook al gestopt met roken, maar daar ben ik inmidels vier maanden vanaf. Marieke wordt nog wel eens gezond!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 15:29

Ja ik wil ook wel wat kilootjes kwijt. Het probleem bij mij is, ik val alleen af op plaatsen waar al bijna niets meer zit. mijn romp is een gratenpakhuis, maar m'n benen mogen echt wel wat slanker. Dat dieet van Margreet is wel iets, maar als ik dat wat ik eet nog moet halveren val ik echt van mijn graat denk ik.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 19:45

Beste manier om af te vallen, hier komt tie:

Zorg voor beweging, elke dag.
Alleen het gezonde eten pakken, in mate.
Geen alcohol.

Most of al: discipline!!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 21:01

Nog een met heel veel interresse.
Ik weet wel dat je het beste resultaat krijgt door veel te bewegen (als je zoals mij het snoepen niet kan laten). Maar ik heb niet echt veelmeer tijd meer over.
Ik werk 32 uur per week, rijdt gemiddeld 4x per week paard, 1 avond menles, 1 ochtend zwemmen (1500meter), en dan nog de tig keren trap op en af in ons huis (omdat ik toch zo vergeetachtig ben dat ik alles vergeet).
Heb gister ge-lange-teugeld. Moet zeggen dat dat ook vrij intensief is (ruim een half uur achter mijn paard aangehobbeld). Mischien moet ik dat gewoon vaker doen...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 21:12

Laura schreef:
Verder zou ik iedereen aanraden om te gaan smeren op probleemzones, ik heb nu spulletjes van Estee Lauder en daar krijg ik een hele mooie huid van en het helpt ook tegen cellulites.

Ok, waar koop je dat?
Na 25 kilo te zijn afgevallen wil ik wel een strak huidje terug! Nu is het echt vreselijk Boos! Maar ben natuurlijk wel blij dat die kilo's eraf zijn Haha! En dat zonder echt 'dieet' dieet Haha! Gewoon minder eten, niet snoepen, veel bewegen, veel water en thee drinken. En als je dan toch fris wil drinken, neem dan light limonade.

Groetjes Rinske

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 22:03

Ik heb op de site die Laura opgaf gekeken en het lijkt te mooi om waar te zijn, afvallen door je in te wikkelen met modder Lachen
Het is het proberen waard,ik ben erg benieuwd naar het verslag.
Krijgen we ook modder foto,s op bokt of we kunnen er eventueel een kleimeeting van maken..hahahaha...Geintje, ik ben erg benieuwd naar de resultaten, minimaal 15 cm wil ik ook wel missen!!
Wilde laatst al een abtronic aanschaffen maar na al die enge verhalen over stroomstootjes en brandwondjes heb ik daar maar vanaf gezien.
Succes,Groetjes van Patricia.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 22:28

Prima schreef:
Most of al: discipline!!

Ja, en DAT is nu bij mij vaak het euvel Frusty
Begin ik heel fanatiek om vervolgens heel langzaam toch weer dingetjes toe te geven aan mezelf Lips are sealed
en denk dan, joh het gaat hartstikke goed je bent nu 8 kilo afgevallen trakteer jezelf maar eens op iets en dan is het hek van de dam Schijnheilig

Wat je zegt Prima, daar ben ik het ook mee eens, eet alles maar niet te veel en niet ongezond en dat werkt ALS ik me er dan ook maar aan houd... en het lukt me maar niet om me daar overheen te zetten Scheve mond
En dat is zo irri!! Haha!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 23:28

Nou Meys, komt ie dan Haha! :
Neem 2 porties schoongemaakte kipfilet of kalkoenfilet, in dunne plakjes of blokjes snijden.
Deze zet je een half uurtje in een marinade van sojasaus, gemengd met verse knoflook (uitpersen).
Een beetje knoflook overhouden voor tijdens het wokken.
Na een half uurtje de vlam onder de wok, je kunt het zonder olie doen, maar een heel klein beetje olijfolie is wel lekker.
Als de olie en/of wok heet is, daar de rest van de knoflook bij doen.
Dan de kip / kalkoen in ca. 5 minuten wokken.
Op het laatst kun je er wat sesamzaad bij doen.
't Is heel lekker met rijst en gewokte groenten.
Eet smakelijk Vork Vork

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 23:33

Chica, je hebt gelijk, tot nu toe ben ik ook te slp en heb ik het ook zover laten gaan. Het feit dat alles zo lang duurt eer je ervan bent. (bv: sommige die beginnen met roken na twee jaar alsnog, of : eer die kilo's eraf zijn, na al die dingen doen die ik niet leuk vind). Gewoon per dag leven en calculeren. Niet vooruit kijken. Gedachten op nul en gaaaaan. Sjakka!!

BBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 23:50

Hee Margreet, wat zeg je nou? Ontbijtkoek gezond? Bof ik effe....ontbijtkoek vind ik het lekkerste dat er is....vooral op een sneetje brood en uiteraard ZONDER boter....!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 00:39

Nou Oscar ik heb het recept gelijk ff opgeslagen en ga het echt een keer maken...het water loopt me al in de mond Haha!
Heel erg bedankt!

Gabbertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 15:35

Ik ben ook voor de zomer weer begonnen met afvallen. Ik ben nu 1.5 maand bezig en ben 7 kilo kwijt!! Haha! Maarja eten blijft toch wel heeeeel lekker hoor!! Vork Vingers aflikken Maar nog even doorzetten! Dan kunnen alle bok-dames weer in bikini verschijnen!! Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 19:11

BBL schreef:
Hee Margreet, wat zeg je nou? Ontbijtkoek gezond? Bof ik effe....ontbijtkoek vind ik het lekkerste dat er is....vooral op een sneetje brood en uiteraard ZONDER boter....!

ontbijtkoek op brood? Verward lijkt me helemaal niks.

Ik ben ook hard bezig met lijnen, ik doe het zo.

`s ochtends eet ik niks want dan krijg ik gewoon niks weg, dat deed ik altijd al.

`s middags eet ik 2 broodjes en `s avonds gewoon avondeten. Als ik tussendoor honger krijg eet ik fruit of een mueslireep.

ik ga 4 keer in de week naar de sportschool, en ik ga minstens 1 keer in de week skeeleren. Verder rijd ik ongeveer 5 keer per week paard, lijkt me genoeg sport zo.

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 21:51

Slechter kan je het niet doen Flair...s'morgens niet eten...
Je moet dat niet overslaan...ik weet dat het heel moeilijk is om s'morgens wat weg te krijgen maar het is toch verstandig om het wel te doen al is het maar een klein beschuitje.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 19:02

Ja ik weet het maar ik krijg voor 12 uur echt niks weg, je kan wel zeggen dat het zo slecht is maar ik doe het al jaaaren en ben nog steeds gezond. Haha!

Ik neem trouwens wel een druivensuikertje `s ochtends, voor de energie.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 19:46

Ik was heel trots 6 kg afgevallen en stond bijna op 67 kg.(iedreen zei al "ben je afgevallen?"
Toen werd ik 'ziek' , astmatisch, dan zit je thuis als een visje naar lucht te happen, komt amper de trap op zonder blauw aan te lopen, mijn goede voornemen om elke dag met een van de paarden een half uur te wandelen viel in het water.
efin, je zit de hele dag thuis vreet eens de koekjes trommel leeg uit verveling Haha! etc etc. Dus voila nu zit er weer 3 kg aan Extreme duivel .
Maar goed ik voel me sinds 2 dagen weer fit en maandag weer aan het werk. Op de fiets weer heen want ik ben in staat weer te fietsen Party!!
Morgen avond heb ik weer les sinds dik half jaar dus dat zal wel werken worden. En dan maar weer de wandelingetjes met de paarden oppakken.
Wandelen vul ik in met af en toe een stukje draven dus rennen voor mij Haha!
Ik ga voor de 65 kg. ik sta nu op bijna 71kg.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 21:10

Over die Abtronics hoo rje erg verschillende resultaten. Van mijn man hoorde ik dat het academisch ziekenhuis in Groningen er een test mee aan het doen is. Heeft 1 van jullie het ding en werkt het wat? Is het echt zo pijnlijk, of is het dat alleen met slecht gebruik?

Dat weer aankomen na het dieten komt mij ook bekend voor.Na het laatste bokt-dieet ben ik ook weer aangekomen, en ik weeg nu meer als vor die tijd. Frusty Ik heb het afvallen voorlopig even opgegeven. Mischien dat ik binnenkort weer eens de geest krijg.

Ik zwem tegenwoordig 1x per week, daar wordt je best wel strakker van. Tenminste als mijn moeder zegt dat ik toch wel behoorlijk ben afgevallen (in gewicht weeg ik dus alleen maar meer) dan zal het daar dus wel van komen...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 21:17

Niet minder, maar beter eten. Water drinken en veel fruit en bruin brood enzo eten

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 09:43

ik ben inmiddels na 3 weken veel crackers en buikspieroefeningen, al 3 kilo afgevallen!!

Had het zelf niet verwacht want ik snoep af en toe wel eens iets (wel heel matig en niet meer dan 1 per keer)

Daarnaast eet ik af en toe wel gewoon brood (minstens 2 boterhammen per dag, en 2 bekers melk)

Ben inmiddels 59 kg en heb eigenlijk geen streefgewicht, ik ga gewoon door totdat ik echt lekker in m'n vel zit, maar wil niet onder de 55 kg uit komen want anders ben ik bang dat het te gek wordt.

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 15:23

Laura ben je inmiddels al gewrapt ?
Ik ben erg benieuwd naar je verhaal Lachen
Groetjes van Patricia

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 15:29

Diëten... spreek me er niet van! Al 4 weken begin ik iedere morgen netjes aan m'n dieët-ontbijt: crackertje, komkommer, bakje magere joghurt...

En iedere dag zit ik steevast 's avonds om een uur of 10 in de cafetaria met een patatje mayo, een kaassouflee en een spaatje rood (jaja, dat laatste zorgt ervoor dat ik me niet schuldig voel).

Met andere woorden: ik wil bokt-diet terug om een uur of 10 's avonds!

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 20:54

Ho, geen bikini voor mij hoor. Veel te vet daarvoor! Schaam me dood! Ik ga in shorts en een tshirt op het strandje gaan liggen! Haha!

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 20:58

En waar eindigden we vandaag weer !!!!
Bij de M.............
Helemaal fout Lachen

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 22:03

En ik moet juist aankomen Bloos ik ben zo eng mager, heb een poosje medicijnen gehad voor een infectie en daar viel ik heel erg van af. Dus ik hoop dat de kilootjes er snel bijkomen..