Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paraat schreef:Denise_Perla schreef:OMFG!
Kreeg net te horen dat een jongen van school vanacht is verdronken! IK heb hem niet persoonlijk gekend! Maar een hele goede vriendin van me wel! Er zit een brok in mijn keel, we weten nog niks maar... Tis wel overduidelijk!
Rick U Stay 4 Ever In Us Heart!We Never Forget You!
Alle mensen die hem wel kenden wens ik heel veel sterkte!
Maar zijn alle mensen die bekend met hem zijn niet op jouw schóól? In plaats van hier op een forum? Jij kende hem niet persoonlijk zeg je? Ik vind het een beetje ramptoeristisch om hier een bokttopic voor te openen met deze titel, vervolgens met uitroepteken erachter nog even te noteren hoe hoog het was en een collage te maken van hem en deze hier te posten. De meesten hier, kenne hem niet en dan kan je die collage toch beter emailen naar alle mensen die hem wel kenden?
Dit laat wel blijken dat alles indruk heeft gemaakt, maar is het niet beter om met wat meer discretie hiermee om te gaan?
Denise_Perla schreef:Hier ben ik het mee eens.
Misschien zou die jongen het zelf wel helemaal niet leuk vinden om met z'n foto op een forum te staan. Als het nu zo is dat je hem zelf echt goed kende, dan vind ik het wat anders.
Ik vind het een beetje sensatie zoekerig overkomen.
Denk dat je beter je medeleven op een andere manier kan tonen.
Sabien_Horsi schreef:Lilyluna schreef:Hier ben ik het mee eens.
Misschien zou die jongen het zelf wel helemaal niet leuk vinden om met z'n foto op een forum te staan. Als het nu zo is dat je hem zelf echt goed kende, dan vind ik het wat anders.
Ik vind het een beetje sensatie zoekerig overkomen.
Denk dat je beter je medeleven op een andere manier kan tonen.
Jaa, ik zat ookal te denken..![]()
Je kent hem niet persoonlijk, maar bent wel helemaal
hysterisch?![]()
Maar iig, veel sterkte..

Liedje schreef:Jeetje dat is schrikkenWas het zijn bedoeling of was het zeg maar stoerdoenerij?