vroeger, toen je klein was

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

traksnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 11:06

Haha! ik was ook zoon lekkere, ik was een jaar of 2 en kon nog niet goed praten en haalde alles door elkaar, toen me moeder met me aan het wandele was zag ik een man met een hond en ik riep heel hard mamma mamma kijk eens een pik,,(ja zo noemde ik een hond wist die man veel)

ook heb ik met me kop vast gezeten in de brood tromme (ik was een eenzaam kind) en wij hadde een mooie glimende waar ik me eige in kon zien zat uren met me eigen te banketstaaf in dat ding (wist ik veel was niet zo snuger) ik hallo hallo roepen en er kwam niets terug dus ik me kop er in om verder te kijken, ja je raait het al zat ik vast kon me flap oren er niet uit krijgen, en moest ik wachten tot me vader thuis was om me te redden me moeder kwam niet bij van het lachen...

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 15:34

Eeehm, mijn zus kon altijd heel goed op het randje van de kinderstoel staan...en dat wilde ik ook...
Tsja, toen viel ik met kinderstoel en al om:sleutelbeen gebroken....

Enne, ik liep altijd weg, als ik boos was...moesten mijn ouders en zussen me weer gaan zoeken...

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 17:12

Toen ik een jaar of 4/5 was ging ik buitenspelen bij mij achter, daar was een grasveldje.
Maar ik weet nog dat mn moeder zei: Niet voorbij de paaltjes en wat deed ik?
Ik ging voorbij de paaltjes Haha!
En toen ben ik heel ver weggelopen en toen wist ik de weg niet meer terug, maar een aardige vrouw had mij een snoepje gegeven en die had mij toen in haar auto gezet en toen zijn we een stukje wezen rijden!
En het was een wonder dat ze me thuis had gebracht, terwijl mijn moeder altijd zei: Niet met vreemde mensen mee gaan.

Ik had ook een keer gespeeld met de lippenstift van mn moeder.
Ik wou mezelf opmaken en toen had ik een heel rood hoofd, omdat het lippenstift overal zat Haha!
En toen heb ik het vervolgens ook nog aan het behang gesmeerd! *LOL*

En het was winter, ijskoud en ik was net onder de douche geweest ( ik was een jaar of 5 of 6) en de voordeur stond open.
Dus ik was nieuwschierig en ik ging de deur uit en gelukkig zag mn buurvrouw mij lopen en die heeft me toen teruggebracht Haha!
Ik ben toen wel ziek geworden!

De rest kan ik me niet meer zo herrinneren... ik was eigenlijk best wel lief! Schijnheilig

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 17:28

ik ging met mijn moeder boodschappen doen en ik was denk 2 jaar ofzo. we stonden in de rij van de kassa opeens begin ik heel hard te schreeuwen HELP HELP aap in de winkel en ik bleef maar doorgaan, al die mensen keken me aan. De man waarom het ging had heel veel haar op zijn armen en zijn haar op zijn hoofd zat heel erg raar. ik kan er nog steeds om lachen als mijn moeder het verteld.

deze is ook wel leuk

toen ik een jaar of 3 was ging ik altijd 2 halve dagen naar mijn tante toe, s'avonds at ik daar altijd mee, ik kreeg altijd van die potjes met eten maar ik wilde wel eens wat anders, mijn tante at toen kippenpoten en die luste ik ook wel, maarja ik mocht hem niet want hij was voor mijn oom die nog thuis moest komen. maarja de bel ging en mijn tante ging de deuro open doen en ik dacht dit is mijn kans, ik pakte die kippenpoot en nam er snel een hap van. dus mijn oom had geen kippenpoot meer.

dit verhaaltje moet ik nog altijd horen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 17:49

Ik was altijd zo heel bijdehand met me opmerkingen (nu denk ik ze Schijnheilig )
Als er iemand voorkroop ofzo bij de bakker, en niemand zei wat, dan zei ik altijd net te hard: heej, die kak-mevrouw dringt voor!

Offeh, ik verstopte me vaak!
Was ik boos.. ging ik ofzo in me broertjes bed liggen (die had zo'n kindeerrbedje, en die vond ik veel leuker als mijn (grote-mensen) bed... *heb er een keer een gat mee in me hoofd gevallen*
En me ouders mij zoeken...

Of toen ik 6 was, kregen we onze hond. Ik was apa trots op Ax (nu nog) en me ouders waarschuwde me altijd dat ik met niemand mee mocht gaan... en als ze vroegen of ik snoepjes wou enzo... Dus ik liep Ax uit te laten, en liep altijd achter de bejaardehuisjes door (kijk je in al die tuintjes) en we hadden net zo'n rol riem.. dus ikliep met dat ding te klunsen... liep Ax dus bij zo'n vrouwtje de tuin in, en die maakte net der koekjestrommel open... die vroeg dus of ik een koekje wou!
Ik Ax op gepakt en hard krijsend weg gerent! Haha! Daluk ging ze mij en Ax ontvoeren! Haha!

Of wij hadden op een gegeven moment zo;n oppas.... en die nam haar dochtertje mee, en wij moesten dat mens (en dat dochtertje) helemaal niet! We hebben haar na 3 maandne weg gepest (onze ouders dachten dat we overdreven aan het praten waren...) Dus als we wisten dat ze dinsdags kwam, namen me broer en ik chips, de koketrommel en alles mee naar de hobbykamer (soort speelkamer, met de pc('s) enzo...) Verstopte daar alles, gordijnen dicht... en raam op een kier (en met een bungalow heb je een klim-gevaar)
En de volgende dag na school, snel via het raam naar binnen... en als dat mens een keer op de gang liep, riepen we iets te hard... dus dan wist ze dat we thuis waren...
Soms was ze 3 dagen bij ons... en had ons nog niet eens gezien!
*LOL*

Ook een keer... in groep 1... toen had ik op de speelplaats me schoenen uitgedaan, en toen kwam me mama me net halen... en de juf wou me schoenen strikken,.,.. ik wou dat mama dat deed (moest die blije juf niet) en begon te spartelen.. juf bleef net te lang zitten en *boem* trap in de gezicht! Bloos vlgende dag een hele blauwe plek op der kaak Clown
Mama moest mijn schoenen strikken, die kom dat veel beter was mijn commentaar! Haha!

offeh... doodleuk naar mensen met honden toe lopen, en met de hond gaan spelen! *was ook niet iedereen blij mee*

de rest zal ik besparen.. wordt een veelste lang verhaal!

maar ik was wel altijd lief hoor...
Ik was altijd best verlegen... maar als ik iets niet goed vond.. had ik commentaar!
Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:38

Toen ik 4 was kreeg ik een keer mn zin niet en heb ik mn knuffel gepakt en zei ik: "Ik ga bij tante corrie wonen!"
Is goed, zeiden mijn ouders
Ik loop weg, stop bij de eerste lantaarnpaal.
Komt mn pa aan: "wat is er??"
Ik: " ik weet de weg niet Huilen Huilen Huilen "

Toen ben ik toch maar thuis geleven Schijnheilig

Annabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 18:55

Nou, jullie hebben allemaal wel veel meegemaakt hoor!

Ik beleefde vroeger nooit iets spannends Slapen , dat kan ik me tenminste niet herinneren!

Volgens mij was ik echt zo'n braaf kindje Schijnheilig !

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:18

ik kan nu ook ff niet zo'n actie bedenken maar wel van mijn zussen toen ze klein waren:

mijn ene zus zei altijd piep tegen een eend en toen ging mijn andere zus haar leren om eend te zeggen zei ze:
"zeg eens EE" "ee"
"zeg eens EEN" "een"
"zeg eens EEND" "piep"

haha ik lag zo dubbel toen ik dat hoorde.... *LOL*

en ook mijn zussen zagen mijn moeder altijd stuivers in de vaas doen van rozen .. toen gingen ze in elke bloempot en vaas geld doen (dus ook guldens en rijksdaalders Haha! )

ehh nouja van mezelf zullen er heus ook nog wel wat zijn maar die kan ik ff nie herinneren

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 20:47

oke, even 2 actie's van mij (2 van de 2 miljoen)

ik had een keer de lipstick van m'n moeder gevodnen en me vriendin helemaal er onder gesmeerd.

k had een nacht niet zo goed geslapen en de volgende dag moest ik naar school en toen gingen we een nogal saaie film kijken, toen was ik in slaap gevallen!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 21:10

hihi...leuk topic is dit Haha!

Vroeg toen ik een jaar of 5 was en we gingen auto rijden, dan vroeg ik altijd aan mijn papa (ging ik tussen de twee stoelen staan)

"heb je nog genoeg tank papa?" hihihi cute Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 14:29

Mijn 1e zin: Papa, papa, niet zingen! Lips are sealed

Dit krijgt hij nog regelmatig te horen als hij een poging doet om te zingen.

En deze:
Het regend, het regend, de pannetjes worden nat.
Er kwamen 2 soldaatjes die vielen op hun gat, wie zijn schuld was dat?

OMA!!!!!!!!!
Het was altijd oma en waarom, geen idee.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 15:13

Hihi, dit is echt wel grappig!
Mijn moeder zei dat ik vroeger (hoor mij) een wild veulen was.
Als klein kind vond ik klassieke muziek ook mooi, mijn moeder zette dat op als ze ging dweilen/schoonmaken en ik danste er toen op Verward Iig op de bewuste dag mijn moeder: dweil dweil en ik dans dans, plons zat ik met mijn kont in die emmer Haha!
Verder liep ik nog eens in een park met mijn oma liep er een man langs die goedendag zei zeg ik: hallo meneer p**m*lman Verward Hoe ik het in mijn hoofd heb gehaald, kwam er blijkbaar nogal grappig uit Verward
Ik ging ook regelmatig met mijn pony naar het strand en dan moest mijn moeder maar mee om hindernissjes te bouwen, gna gna.

Maar ik was wel lief Schijnheilig

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 15:16

er schiet me nog iets te binnen, van toen ik een jaar of 3/4 was... mijn ballon was geknapt en ik moest huilen, na een tijdje stopte ik met huilen, maar bijn vader wou een foto van me maken, toen zie hij:"ga nog eens huilen voor de foto" en toen begon ik weer te huilen Haha!

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 15:29

3/4 jaar oud: naar de koelkast kruipen en al het lekkers eruit eten. Toen ik iedere keer op me donder kreeg, was ik slim genoeg om me gewoon te verstoppen in de koelkast (deurtje dicht doen Haha! ) en alle lekkers eruit eten. wat doen me gemene ouders --> slot op de koelkast

2 jaar oud: ik was gek op geld en voornamelijk dubbeltjes. Omdat ik me bedacht dat het niet fout zou zijn om zo vroeg mogelijk te beginnen met sparen. Aangezien een spaarvarken kopen voor mij toen te duur was, bedacht ik me dat ik zelf wel een spaarvarkentje kon zijn. Wat doet die enge huisarts --> met de pincet de dubbeltjes uit me neus vissen Haha!

3 jaar oud: Bij een vriendinnetje spelen, waarvan haar vader lp's aan de muur had hangen van zijn grote artiest. Omdat dat juist verboden terrein was, maakte het mij aantrekkelijker om al die lp's van de muur af te halen (geklommen via de bank) en alles te breken. gevolg --> verhuizen naar Amsterdam Haha!

4 jaar oud: iedere maand wel met een ziek diertje thuiskomen die ik op straat heb gevonden: muizen, musjes, duiven. Me moeder werd gek van me!!!

4 jaar oud: me zieke muizen, die later beter werden stiekum meenemen naar de kleuterklas, en kom ik later achter dat me muis weg is. Juf hysterisch, en me moeder naar school om mijn muis mee te nemen Haha!

5 jaar oud: Heel verbaasd kijken als je moeder boos op je word omdat je het niet begrijpt dat je het hele huis vies maakt, als je een half uur eerder buiten in een modderpoel heb liggen spelen Haha!

En zo kan ik heeeeeeel lang doorgaan. Ik was vroeger geen makkelijk kindje

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 15:57

Toen ik een jaar of 2 was, ben ik onder de kast in de woonkamer gekropen. Dat ging voorheen altijd goed, maar nu was ik een beetje gegroeid, en kon er niet meer onderuit. Gillen dat ik deed! Mijn moeder vond het zo grappig dat ze eerst een foto heeft gemaakt en me er toen pas onderuit heeft gewrikt… Haha!

Ook ben ik eens van de trap geknikkerd en ben toen op zijn kop in de onderste knik van de trap (zo’n trap met 2x een haakse hoek) blijven steken. Daarvan heeft mijn moeder maar geen foto gemaakt, dat was te zielig Verdrietig

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 16:23

ik zei altijd tegen mijn moeder....

"mama, datte da !!"

en wees dan met mijn vingertje naar het bovenste keukenkastje.....waar de koekjes stonden.

heb ook ooit eens, toen m'n moeder niet oplette een heel stokbrood uit de kast gehaald en opgegeten. Daarna heb ik alle lege doosjes (tupperware) uit de kast gehaald en in de keuken verspreidt..... en toen kon mama weer opruimen..... }>

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 19:07

wij hadden een schotse collie thuis en ik was vanaf mijn geboorte paarden fan dus wanneer het kon ging ik op zijn rug zitten!! Was die hond wel blij mee denk ik.... Schijnheilig

En vanaf mijn tweede tot mijn 4e ik liep altijd op handen en voeten,het werd zo erg dat mijn ma bang was dat mijn hele lijf zou vergroeien, dus klonk het heel vaak van, ga nou eens op je benen staan, gelukkig is dit allemaal weer goed gekomen en loop ik nou recht op. Haha!

Of de hele nacht wachten tot sinterklaas kwam, maar hij kwam nooit als ik het zag, was heel raar Verward

En ook heb ik eens zelf mijn haren geknipt, maar volgens mij doet ieder knd dat wel eens, het was geloof ik niet zon succes, hihi

En mijn neefje die heeft echt bizarre dingen gedaan,

Hij had een kikker uit sloot gevist en die bij de vis in de vissen kom gestopt en hem stiekem boven op zijn kamer bewaard, dat was super goor.

EN ken je die flessen automaten bij de supermarkt, toen hadden ze een touwtje aan die fles gedaan en hem iedere keer terug getrokken, daar wordt je pas snel rijk van..

Ach ja ik kan nog eeuwen doorgaan... dus ik hou maar op...

Groetjes esther

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 20:51

Altijd als ik een patatje zonder wou zei ik: "Mag ik een patatje-met zonder" *LOL*

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 20:33

Joleen schreef:
Mmm, bij beide van deze acties was ik denk ik een jaar of 4 of 5 ofzo.
"Ik wou dat ik gras was, dan groeide ik wat sneller!" Haha! Haha! Haha!
"Ja, erg klein voor je levertijd" Haha! Haha! Haha!

Over gras gesproken, ik kon nog niet lopen en als ik in de tuin zat dan was dit vervelend voor mijn want ik moest op handen en voeten lopen want dat gras kietelde erg aan mijn buik Haha!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 20:35

My Dominique schreef:
haha ben dus niet de enigste
ik had straf
en kon precies aan me vensterbank hangen (2 meter boven de grond)
zwaaien en dan kon ik precies bij het schuurdak Haha!
nooit gevallen trouwens
dus altijd als ik straf had was ik gewoon aan het buitenspelen Schijnheilig
en mijn broer (2 jaar ouder) liep te vertellen dat het vanavond zou gaan branden *LOL* het huis zou dus in de fik vliegen
dus ik hup raam open
naar beneden gerend
deken op de grond in de tuin
al mijn knuffels gered (deels op het kleed gegooid deels netjes met een mandje naar beneden getakeld Haha! Lovers )
en mijn foto's en mijn matras
haha heel de tuin lag vol en mijn kamer was leeg Schijnheilig

of overal in de straat borden neer zetten
tentoonstelling Haha!
via onze achterdeur naar mijn kamer gelijd
stonden daar al mijn knuffels tentoongesteld (ja k was dol op me knuffels Lovers Haha! ) me bed lag altijd zo vol dat ik er zelf nog maar net bijpaste Haha!

en een oppas die ik niet mocht, was er 3 weken! me ouders waren naar afrika, ben ik stug 3 weken in bed gebleven met de deur op slot haha
en 's nachts snel eten halen
hihi
survival of the fittest Clown

haha, ik weende als ik de babysit niet graag had, dan dachten ze dat ze niet goed genoeg waren en dan trapten ze het uiteindelijk af!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 20:38

orri schreef:
Ehm...

Ik heb op mijn 2de eens heel rustig en lang gespeeld in de keuken terwijl mijn moeder aan de telefoon was....
Had alle kruiden potjes van hun deksels ontdaan en op de grond uit gegoten Haha!

Heb eens de volle po van mijn broertje ondersteboven op zijn hoofd gezet Haha!

Ik ben een keer op mijn 3de zo boos geweest dat ik een gat in de deur van mijn kamer heb liggen trappen...

Ik wilde geen hoestdrank nemen, dus dacht als ik dat flesje nu in 1x leeg drink dan hoef ik niet meer elke dag... was iets ouder dan 3 jr...
volgende actie, maag leeg laten pompen in ziekenhuis.

Op mijn 4de moest ik jurkjes aan van mijn moeder, maar wilde ik helemaal niet, dus scheurde ik de zakken eraf....

Ik wilde als eerste geholpen worden door de juf met mijn laarzen toen ik 4 jaar was, toen ze dat niet deed gooide ik mijn laarzen door de klas heen...

Op mijn 6-7de schreef ik nog tweehandig, moest kiezen van de juf en rechts was het beste volgens haar, sindsdien schrijf ik linkshandig....

Ik kroop 's avonds vaak heel zachtjes mijn kamer uit en zat dan onder de tafel mee te kijken naar de tv.... ik werd ook 'het spook' genoemd vanwege mijn geweldige slaap gedrag, not Tong uitsteken

Weigerde een keer te gaan slapen en moest mijn bed in, ben met mijn armen over elkaar op mijn bed gaan zitten zo de nacht door....
Ben naar alle waarschijnlijkheid zo ook in slaap gevallen.

Op mijn 8ste had ik 40 knuffels die allemaal in mijn bed moesten als ik ging slapen Haha!
Ook maakte ik weleens een rijtuig van mijn dekens en reed 's nachts weg met de paarden *LOL*

Ik was ook altijd te vinden op de kinderboerderij bij de pony's of het veulen van 10 maanden, altijd onder het stro... Haha!

Daarna de ponyclub.....

go Orri, go Orri!