Ehm...
Ik heb op mijn 2de eens heel rustig en lang gespeeld in de keuken terwijl mijn moeder aan de telefoon was....
Had alle kruiden potjes van hun deksels ontdaan en op de grond uit gegoten

Heb eens de volle po van mijn broertje ondersteboven op zijn hoofd gezet
Ik ben een keer op mijn 3de zo boos geweest dat ik een gat in de deur van mijn kamer heb liggen trappen...
Ik wilde geen hoestdrank nemen, dus dacht als ik dat flesje nu in 1x leeg drink dan hoef ik niet meer elke dag... was iets ouder dan 3 jr...
volgende actie, maag leeg laten pompen in ziekenhuis.
Op mijn 4de moest ik jurkjes aan van mijn moeder, maar wilde ik helemaal niet, dus scheurde ik de zakken eraf....
Ik wilde als eerste geholpen worden door de juf met mijn laarzen toen ik 4 jaar was, toen ze dat niet deed gooide ik mijn laarzen door de klas heen...
Op mijn 6-7de schreef ik nog tweehandig, moest kiezen van de juf en rechts was het beste volgens haar, sindsdien schrijf ik linkshandig....
Ik kroop 's avonds vaak heel zachtjes mijn kamer uit en zat dan onder de tafel mee te kijken naar de tv.... ik werd ook 'het spook' genoemd vanwege mijn geweldige slaap gedrag, not
Weigerde een keer te gaan slapen en moest mijn bed in, ben met mijn armen over elkaar op mijn bed gaan zitten zo de nacht door....
Ben naar alle waarschijnlijkheid zo ook in slaap gevallen.
Op mijn 8ste had ik 40 knuffels die allemaal in mijn bed moesten als ik ging slapen
Ook maakte ik weleens een rijtuig van mijn dekens en reed 's nachts weg met de paarden

Ik was ook altijd te vinden op de kinderboerderij bij de pony's of het veulen van 10 maanden, altijd onder het stro...

Daarna de ponyclub.....