Domme opmerkingen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-02 16:39

Mijn zus en ik samen in Antwerpen, heb me doodgelachen want mijn zus verstaat alles in dat Belgische accent verkeerd.
We hadden ergens een afspraak, om kwart over nog wat.
Ze probeert om 10 over de deur open te doen, die man "Kwart na"
Mijn zus geirriteerd: "Druk maar??? Ik krijg hem echt niet open!!!"
Ik zo: hij zei "kwart na" Gaaaap

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 20:02

Afgelopen vrijdag werd de sportdag afgelast.
Een leerlinge uit mijn klas vertelde haar moeder dat de sportdag was afgelazerd. Cool

lennekuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 20:18

vorig jaar hadden ik en een vriendin een melige bui tijdens muziek (op school). een meisje uit de klas had toen erge wallen onder haar ogen, dus m'n vriendin vraagt of ze moe is. dat vraagt ze later ook aan de leraar antwoordt-ie dat ze het verkeerd begrepen heeft: hij heeft al een vriendin!
Frusty Mijn vriendin rood en ik lachen! *LOL* niet echt 'n slimme leraar!

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 20:35

de moeder van een vriendin van mij zag Brad Pitt op Tv en zei heel serieus: "heej is dat niet Brit Pet?" Haha!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 20:47

Haha of zoiets als mensen dood serieus vragen : oooh maar ben jij dan de dochter van je vader??

Haha!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 21:37

Op school had ik zo'n snuggere jongen in de klas. Die kreeg de vraag? In welk land wonen veel islamieten? Hij wist het niet en keek hupeloos de klas rond. Mijn vriendin souffleerde: In Islamitië. En ja hoor, hij antwoordde: In Islamitië meneer!

En we hadden voor wiskunde drie proefwerken gehad, die allemaal even zwaar telden. Dus bij het rapportcijfer berekenen vertelde de leraar, dat alles gewoon 1x meetelde. Hij verontwaardigd: "Maar een repetititie telt toch altokjd 3x?" "Ok," zei de leraar, "dan tellen ze voor jou drie keer mee." Hij helemaal rekenen, kwamie natuurlijk gewoon op hetzelfde cijfer uit!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:06

Mijn broer:" Ik heb de roeiwedstrijd gewonnen!!!"
Ik:" Oh leuk! hoeveelste was je?"

Tijdens een aardrijkskunde was er een vraag:" Hoe ziet een binnenstad van Marokko eruit(Medina geloof ik)?"
Een meisje:" Hoe moet ik dat nou weten, ik ben er toch nooit geweest?!"

Staat een tram bij een halte
ik:" Hee waarom staat hij nou stil?"

Op de manege
Vriendin: "Hee wat leuk een duo penotti paard(bonte pony)"

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 22:07

scooby schreef:
Op de manege
Vriendin: "Hee wat leuk een duo penotti paard(bonte pony)"

Zoiets zei iemand ook al over Shakyra van Mazzel-Meid hier op Bokt Lachen

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 23:17

Had ik vandaag bij de MCDonalds, ik bestelde een Happy Meal, en zo ging het gesprek:
ik: Mag ik een Happy Meal?
vrouwtje: met hamburger....
ik: JA!!!
vrouwtje: (heel zachtjes)....of cheeseburger?
ik:(....)
vrouwtje kijkt me vragend aan, en pas dan kom ik tot de ontdekking dat ik 'hamburger' of 'cheeseburger' moet zeggen....zucht....alsof ik nooit in de MCDonalds kom...

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 04:23

Mijn broertje bij de Mac Donalds; "een cheeseburger met kaas graag". Nu 10 jaar later pesten we hem er nog steeds mee }>

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 13:08

haha dit doet me denken aan een vriendin van me die de afkorting van Algemeen Beschaafd Nederlands verkeerd opvatte (oftewel gewoon blonT)

Ze was aan het praten met een vriendin die bij de VSB bank werkt, en ze praatte een beetje raar, toen zei VSB-meisje: je moet eens ABN leren. Vriendin: ja, maar je werkt toch bij de VSB??? Haha!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:24

haha ik wou vroeger altijd ene cheeseburger zonder kaas, maar gelukkig zie ik dat ik niet de enige ben die dom is Haha!
o ja en een keer bij Aardrijkskunde was er een vraag waarom gaan er veel mensen op vakantie naar Indonesië ik zo omdat je daar goed kan skieën Schijnheilig Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:52

Onze biologieleraar had eens aan onze klas verteld over een andere klas waar hij lesgaf. En toen waren ze bezig met sexuele voorlichting. Toen moesten de kinderen dus allemaal iets opschrijven over wat ze er al van wisten. Toen zei mijn biologieleraar dus: "En daarna krijgen jullie allemaal een beurt." Die kinderen natuurlijk lachen, en eentje zei er zo": "Dan krijgt u het ook druk, meneer." Haha!
Lekker slim om dat zo te zeggen bij dat onderwerp Knipoog

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:55

Zo hebben wij er ook een hele hoop van onze bio leraar... zal ze binnekort opzoeken..

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 14:57

Ik heb er eentje van een leraar Godsdienst van mij. Bij het invullen van het absentenbriefje vroeg hij: "Wat is jullie groepsnummer? Weten jullie het niet? GVD, dan moet ik het weer opzoeken"

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:07

mmm,ik heb ook altijd van die blonde acties...zoals iemand die mij en platte plank noemt:zo,en waarom vin je mij dan een planke plat? Bloos
offe:bij de mac;mag ik een broodje konijnenvoer?{groenteburger}
of een kennis van mij bij een snackkraampje:mag ik een hete hond met poedersuiker...whahaha!!!!!!!!!!!
ik had er nog meer,ff denkuh Haha!

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:08

ff voor de duideklijkheid:poedersuiker in mijn vorige berichtje is k*tchup

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:41

heb er ook nog een paar:

Mijn oom (was destijds een jaar of 30) zei dat Mein Kampf hem wel een interessant boek leek. Waarom mijn tante reageerde dat je dan wel eerst de schrijver moest weten Lips are sealed

Vlak na de moord op Pim Fortuyn:
Ik: Echt belachelijk, he. Die moord?
Zij: Welke moord?
Ik: Op Pim Fortuyn.
Zij: Wie is dat? Frusty

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:56

Ik was met jorien (vlieg) naar thunder aan het fietsen en toen waren we er bijna zegt ze: "Wacht even, ik moet even van mijn fiets vallen" (ze wou gewoon even afstappen om wat te pakken) *LOL*

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 19:59

Hihi even mijn vriendin voor gek zetten (ik hoop niet dat ze dit leest Schijnheilig )
Dit weekend was ze met mij mee op vakantie. We stonden op een camping, met de caravan. Mijn ouders waren boodschappen doen ofzoiets, en wij wouden ergens naar toe. We stonden nog bij de auto, en ik vroeg zo 'kom je?' En zij zo: 'oké, doei'
Haha er was helemaal niemand dus ze zei gewoon doei tegen de auto, ze had daarna ook wel door dat ze iets fouts had gezegd Haha!
En we zaten in de auto, op weg naar iets, en langs de weg waren allemaal weilanden met paarden, schapen en koeien. Ik zag een heel groot weiland met één klein schaapje erin, en dat zei ik tegen haar, zegt zij 'misschien waren de anderen uit rijden' Haha! grinnik...
SORRY INGE *LOL*

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:02

Vandaag weer een keertje in de macdonalds:
"Mag ik een Mcflurry zonder saus en een mcchicken crunch" Frusty

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:41

Haha, ik lach me ziek...

Ik ga er even een vertellen over m'n beste vriendin. Sorry Juut, maar hij is grappig...

Dit is al een aantal jaar geleden, toen reden we nog op een manege.
We hadden de stallen uitgemest en ze loopt met de volle kruiwagen naar de mesthoop. Komt er een trekker aan, zegt ze: rustig maar de trekker doet niks.... *LOL* *LOL* *LOL*
Haha, alsof ze een paard bij zich had... Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-02 22:45

Hmz zo reed ik een keer buiten toen we net een puppy gekocht hadden, voordat ik de weg overstak liet ik het paard halthouden en zei "ZIT"
Frusty Frusty Frusty

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 22:51

Cathelijne schreef:
Mijn oom (was destijds een jaar of 30) zei dat Mein Kampf hem wel een interessant boek leek.

Je oom was toch geen radio-presentator he? Knipoog

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 09:28

Tijdens een biologieles in de 2e (hoofdstuk menselijk lichaam):
Arnold, een klasgenootje moest zijn proefwerk inhalen omdat hij er vorige keer niet was.
Dus neemt de leraar m mee de gang op zodat ie rustig kon werken.
Komt ie 5 minuten later terug met een skelet (voor de les).
Ik: Goh meneer, wat heeft u met Arnold gedaan!? Tong uitsteken

In de mac (vooral in de drive) krijg je trouwens ook de raarste opmerkingen te horen, en dan moet je dus proberen serieus te blijven...