Clautje schreef:Vanochtend hoorde ik van mn moeder dat een meisje waar ik verlede jaar mee omging, 8maanden zwanger is!
Ze is nu 14 jaar,en ze is volgende maand uitgerekend!
Ik vind het zo verschrikkelijk voor haar![]()
Ik kon het echt niet geloven!
Het zit zo: ze had rond oktober 2001 een vriendje waar ze helemaal gek op was, en die zou best wel een paar jaar ouder zijn geweest. Die jongen vroeg dus of ze met hem naar bed wilde, en ze durfe eigelijk niet, maar deed het toch wel. Condoom wou ze gebruiken,maar die jongen niet. Het was dus geen verkrachting.
Een paar weken geleden werd ze dus heel erg dik ineens overal, en voelde rare dingen in haar buik. Dr oma was verlede week plotseling overleden, en toen kwamen al die emoties eruit... Ze kon het niet voor dr houden. De dag erna meteen naar de dokter voor foto's, en ja hoor,een baby,en al de volgende maand uitgerekend!![]()
Nu gaat ze niet meer naar school, en na de zomervakantie gaat ze naar een andere school...
Ik moet er niet aan denken om nu al een baby te krijgen!
En nog wat: het is helemaal geen s l e t ofzo,het is gewoon nog een heel KINDS meisje, nog jonger als mij, en helemaal veen versierster.
Sorry, maar ik moest het gewoon eventjes kwijt...
Ten eerste vind ik het persoonlijk al veel te jong om sex te hebben. Ten tweede hij wilde geen condoom gebruiken, maar als zij dan nog sex wil, dan betekend het niet dat het verkrachting is. Als zij niet tegen hem gezegd heeft dat ze het niet wil en gewoon zijn gang heeft laten gaan, dan is het geen verkrachting.. Sorry maar ik vind dit gewoon heel dom, en dan ook nog niets tegen je ouders of iemand anders vertellen... tja dan kan ik er persoonlijk geen medelijden mee hebben.

opmerking.