Ja weer een bericht van mij, vanacht weer moeilijk de slaap kunnen vatten, wel raar want als er mensen bij zijn kan ik wel slapen en zonder de mensen erbij niet. Heb dus om 4 uur gebelt als ik een slaaptabletje mocht, eigenlijk mocht het niet, maar omdat ik nog niks had gehad en altijd uitslaap mocht het wel. Weet dus dat ik hem vanavond gelijk vraag 
Die broerder die donderdagnacht dienst zou hebben, kwam gister middag langs, stelde zichzelf ff voor dus heb daar ook wel even mee staan praten, naja liggen! Was zelfs zo erg dat hij zijn ronde was vergeten te doen en mensen droog stonden ... *slecht*
Me ogen zijn nu weer wat minder, worden geel, leuk die make-up als je het niet eens zelf der op hoeft te smeren.
Me ogen worden dus wel minder blauw, dikte is er nog wel maar het grootste nadeel daarvan is toch dat ik me slaap niet weg kan halen bij me ogen, want daar gaan je ogen van dicht zitten.
Net ff gedouched, spijkerbroek aangetrokken, want van me slaapbroek wordt ik al slaperig
en voel me gelijk beter!
Ga nog wel niet alleen naar beneden, want ik vind die lift maar niks, der zal maar wat gebeuren ... misschien later op de dag dat ik alleen ga!
Na ga me moeder maar weer veregzellen .... morgen naar huis
De dag kom ik nu wel door met visite
Tot morgen (of misschien vanmiddag)