Morgen is het zover!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 09:05

En schaatsmuts? Hoe ging de operatie? Ik denk dat ik deze week wel even vanaf het HOOOOOOOGE noorden afreis om op ziekenbezoek te gaan. Hangt een beetje van mijn oppashonden en school af.

In ieder geval, sterkte!

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 12:36

Hoop dat alles goed gegaan is!!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 13:09

Hierbij een bericht van mij, kon niet eerder komen, want gister was ik best wel moe. Heb ook veel geslapen. Van de opertatie zelf heb ik niet veel gemerkt, op de uitslaapkamer had ik alweer veel praatjes, maar moest me koest houden van me moeder, voelde het later ook wel, hoofdpijn enzo.
Heb de nacht niet geslapen, omdat ik dit gister op de dag heb gedaan. Was ook erg beroerd vanochtend, het is wel raar niet door je neus te kunnen adem halen, het is ongeveer het zelfde als een wasknijper op je neus te zetten en dan maar ademhalen door je mond. Ook slikken enzo gaat beetje moeilijk.
Me ogen zijn zo blauw als ik weet niet wat met hele grote wallen, Patries, zeg gewoon dat HIJ heeft geslagen
Verder weet k niet veel te vertellen!

Alleen als je last heb van je neus, je echt goed na moet denken als je dit wel wilt doen want jehebt het heeeeel erg benauwd.
Nadeel is dat ik maandag pas naar huis mag, maar ik wil zo graag mrogen, dus misschien mag ik morgen wel!

Littleghoul

Re: Morgen is het zover!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:53

Ohh pff wat een gedoe nog allemaal, ja zo had ik er ook helemaal niet aan gedacht eerlijk gezegt, zo eten, slikken, ademen, etc.. Is natuurlijk extra moeilijk en ja die dat het blauw werd enzo.

Vind echt wat voor jou om meteen op uitslaapkamer druk te gaan lopen doen. En dan toch ineens beseffen dat niet zomaar iets was! Doe maar lekker rustig aan.. en idd als iemand er wat over zegt dan is het een hele goeie, dat HIJ je geslagen heb!

Heeel veel sterkte, hoop dat je zondag beetje doorkomt zodat het snel maandag is en je naar huis mag!

Dikke knuffel en kop op!!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 11:28

Ja weer een bericht van mij, vanacht weer moeilijk de slaap kunnen vatten, wel raar want als er mensen bij zijn kan ik wel slapen en zonder de mensen erbij niet. Heb dus om 4 uur gebelt als ik een slaaptabletje mocht, eigenlijk mocht het niet, maar omdat ik nog niks had gehad en altijd uitslaap mocht het wel. Weet dus dat ik hem vanavond gelijk vraag
Die broerder die donderdagnacht dienst zou hebben, kwam gister middag langs, stelde zichzelf ff voor dus heb daar ook wel even mee staan praten, naja liggen! Was zelfs zo erg dat hij zijn ronde was vergeten te doen en mensen droog stonden ... *slecht*

Me ogen zijn nu weer wat minder, worden geel, leuk die make-up als je het niet eens zelf der op hoeft te smeren.
Me ogen worden dus wel minder blauw, dikte is er nog wel maar het grootste nadeel daarvan is toch dat ik me slaap niet weg kan halen bij me ogen, want daar gaan je ogen van dicht zitten.

Net ff gedouched, spijkerbroek aangetrokken, want van me slaapbroek wordt ik al slaperig en voel me gelijk beter!
Ga nog wel niet alleen naar beneden, want ik vind die lift maar niks, der zal maar wat gebeuren ... misschien later op de dag dat ik alleen ga!
Na ga me moeder maar weer veregzellen .... morgen naar huis De dag kom ik nu wel door met visite

Tot morgen (of misschien vanmiddag)

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:52

hey sam gelukkig heb je niet veel gemerkt van de operatie! Hoop niet voor je dat je nog veel pijn gaat krijgen.. Nou sterkte verder nog

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:00

Haha handig toch, hoef je zelf geen make-up te smeren, scheelt weer een handeling 's ochtends! hahaah!

Oh oh oh die broeder maar van zijn werk afhouden, en die arme mensjes uitdrogen omdat jij hem aan het kletsen hield.. zo slecht! haha.. is HIJ trouwens ook nog langsgeweest

Morgen lekker naar huis.,.. en ons snel vertellen hoeveel waarde je bedje thuis ook alweer heeft Beterschap!!
xxxx

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 15:37

nee HIJ is niet langs geweest, vind dat ie nu maar weer op een swirl moet trakteren, nee HIJ moet maar thuis langs komen!
Ik die broeder niet van zijn werk houden, hij had zelf niks te doen!

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:24

nou ja ik dacht dat HIJ je zou steunen in het zh.. hoe gemeen zeg.. HIJ MOET nu zoeizo trakteren op Swirl weer EN Mac!! EN hij MOET bij te thuis komen! Ja ja HIJ heb heel wat goed te maken!

Haha oh ja geef die broeder zelf maar de schuld, zo kom je er weer makkelijk van af jij!
Nog maar 1 nachtje daar en als je nou weer snel slaap pilletje krijgt is het snel maandag!!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 18:50

nou ik zou zeggen meld het HEM ff Die broeder gaf zichzelf de schuld hoor, hij was niet de hele tijd bij mij ... ja ik moet echt wel slaappillentje hebben anders kan ik niet slapen, dus zo ff vragen hoe laat de dokter morgen komt. Me vader heeft fotos gemaakt, dus die zal ik morgen denk ik wel ff plaatsen...

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:55

Haha ik geloof je ja hopen dat je pilletje krijgt! En anders moet je mnaar zo denken dat je heeel snel naar huis mag, en je lekker bij kan slapen in je eigen bedje!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 18:59

ja t slapen gaat moeilijk, vanmiddag uurtje geslapen ofzo maar toen lag me moeder naast me, en dan durf ik wel .. heel raar

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:01

Ja ik begrijp het wel.. ik kan eigenlijk helemaal nooit van huis ergens slapen, dus toen ik in ziekenhuis lag was ook drama.. en ik had verkeerd begrepen met medicatie, dus veel te weinig genomen en ook nog een vet pijn.

Als het avond werd, dan flipte ik al omdat er dan zo'n lange nacht aan kwam. Echt drama, dus kan me er wat bij voorstellen!
Maar morgen denk je ik mag naar huis, en volgende week ben je alweer vergeten hoe het was.

En zeker als je pilletje ken krijgen.. zeker proberen!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 19:02

hahaha ja dat is wel zo

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:03

Tot hoe laat mag je televisie kijken?

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 19:06

zo laat ik wil, heb tv op kamer en ben alleen, die broeder heb me andere bed gestolen

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:08

Oh dat is dan wel handig.. heb je in ieder geval geen rekening te houden een ander!

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:10

Sammie ik ga duimen dat je de nacht een beetje doorkomt! Zal aan je denken.. denk maar aan morgen!! HUIS!!!
Kus!

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:10

Heb net alles gelezen naja niet dat het zoveel pagina`s zijn ofzo maar je begrijpt het wel.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan en mag je morgen al weer lekker naar huis.
Je vermaakt je wel met die broeder volgens mij haha

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 19:12

nou die broeder heb ik niet meer gezien hoor, me mama is vanaf 10 uur tot 8 uur bij me haha geweldig ... anders was ik de dag niet door gekomen! Ik ga nu weer ff naar boven, me moeder is het zat, kan ik ook wel begrijpen!
tot morgen (hopelijk) dan thuis!

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 19:59

jaaaah morgen rond 11e gaan de tampons eruit en mag ik naar huis!!!

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 00:52

Wil je alweeeer een swirl?
Hoelaat ben je morgen thuis?
Mss hebik dan wel een verassing voor je!

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:05

JE MAG NAAR HUIS!!!!!!!!!! JIPPIEE!!!

Sam wil altijd wel Swirl he
En iemand ie die haar absoluut verschuldigd

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 11:14

jaja Swirl! Ik ben thuis Hahaha ... Cher ga je nu smse dat ik thuis ben, want ik ga zo ff naar bison antibiotica halen en rietjes!
haha vancohtend was DE broeder er weer!!

Auw wat deden die tampons eruit halen zeer zeg, dat is echt een vies gevoel!
Maarja ben nu weer thuis, gelijk die hond op me schoot want die heeft me gemist!

Littleghoul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 11:20

Jee wat snel!! Echt goed hee!!
Super!! Dat is sneller dan de bedoeling was he! Echt fijn voor je!!

Ja dat geloof ik best, het is al zo gevoelige plek! Haha tuurlijk heb de hond je gemist!