Wie is er blij met haar naam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 17:32

Mijn naam is Gerdien is een boerentrien

Ow ik walg van die naam.
Mijn ouders zeiden laatst dat ze spijt hadden dat ze me zo hebben genoemd.

Nou bedankt he!!!

Ze hadden me liever Roos willen noemen.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 17:34

Ja, ach, je moet het er maar mee doen he

Jij hebt trouwens een leuke nickname voor me bedacht, weet je nog? Mars-L was het. Vond ik leuk gevonden

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 17:55

ze maken de gekste dingen ervan
thirsta
tirsa
tirza
thirsa

en mijn achternaam de meeste denken dat ik een turk ben ofzo mijn achternaam is: **
Laatst bijgewerkt door Ods op 02-02-19 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Wijziging op verzoek

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 17:58

tja niet superheppie maar ik heet al 17 jaar en bijna 2 maanden Maaike dus ik ben er ondertussen wel aan gewend.
mn tweede naam is Judith, die vinnik dus nog erger dan mn eerste naam!!! bijna niemand weet m ook behalve een paar goede vriendinnen en jullie nu....

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-01 18:00

gelukkgi heb ik geen 2e naam Das wel beter vind ik maar ja... Ach ja ik leef nu inderdaad ook al 15 jaartjes met de naam Kirsten dus het went wel....
Maar uik vind Thirza wel een mmoie naam hoor!

Groetjes Kirsten

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 18:02

dank je Pling

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 19:37

ikke thirza ook leuke naam vinden.
enneh ben helemaal heppie ben goeie vriendin van maaike en nu weet ik haar naam lekker 2 keer.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 19:45

Citaat:
Op 2001-05-12 18:24, schreef Thirza:
ik ben zeker niet blij met mijn naam iedereen zit echt zo thirza nog nooit van gehoord

Hee Thirza, misschien vind je het dan leuk om te horen dat ik jouw naam een van de mooiste namen op Bokt vind? Echt waar hoor! Dus je hoeft je er echt niet voor te schamen... Lachen

Rachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:26

My name is ... willen jullie ut egt weten ???
Nou, ik heet dus Jannie ... Beetje boerennaam maar jah, vernoemd naar oma en meer familieleden heten zo dussuh ... is best wel mooi. Ik vind jullie namen wel heel mooi, vooral danielle *slijm* Schijnheilig

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 20:49

vroeger had ik echt een hekel an mijn naam want ik werd altijd manderijn of sjacherijn genoemd.maar nu?vind ik em wel mooi,hij is heel uniek,bijna niemand heet zo.ik heb pas twee keer meegemaakt dat iemand anders zo heette

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 21:40

Citaat:
Sharda... bleeeeeeeeeeeeeeh
niet blij mee..
maarja keb er mee leren leven.....

Sharda vind ik een leuke naam!!! Spreek je dat uit als sjarda? Ik ken iemand die Tjarda heet, dat vind ik ook tof.
En ik.........ik heet Vanessa en dat vind ik helemaal niet erg.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 22:16

Zoals ikke zijn er niet veel. Gery. Nou?
Ik heb een klant en die heet ook zo, geeft toch wel een band.

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 09:07

nou ja heb geen geweldige naam, flore, ken niemand anders die dat heeft maar heb me d'r nooit zo aan gestoord

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 18:04

ik ben hardstikke blij met mijn naam
alleen schrijven wel veel mensen het fout
jorikka
jorieca
jorica enz
maargoed je went eraan
ik heb er geen problemen mee hoor *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:10

Laudine dan... Mijn god, vooral ouderen zeggen Claudine, en als ik iets niet wil is het wel CLAUDINE heten.. of laurine... NEE IK HEET LAUDINE... Dammit, ik heb op internet nog 2 laudines gevonden. 1tje in Friesland een 1tje in de States. Nou, dat is meer dan zat dacht ik. In fr zitten er ook wel veel, maar daar hoor je nooit wat van.
Thirza heb ik toch wel vaker gehoord hoor! Echt irri is het wel als mensen zeggen: goh mooie naam en niet eens weten wat t nou eigenlijk was. Dan denk ik: dammit, heet ik voor jan snot zo ofzo? Maar goed, vinnum mooi en ben zeer tevreden. Je went er idd aan dat mensen je naam fout spellen, Laudine wordt Loudine (leraar NL) en Laudien en nog meer onzin, maar mijn achternaam: Fuld (duits, dus met een oe) wordt echt alle mogelijke dingen: Voelt, fult, foelt, foeld, vuld, vult, voeld, voet etc... Alles is mogelijk, en zelfs als het er niet meer op lijkt, maar die ben ik alweer vergeten (we hebben ze een jaar of 10 geleden gespaard. En zelfs als je t spelt: Frits-Utrecht-Leo-Dirk (mijn vader doet dat altijd al, dus dat heb ik zo maar over genomen). Dan nog krijg je met een t enzo... Tirk jaja! Maar goed, je leert er mee leven. Lekker origineel wel...
Ga toch maar met meneer Pietersen trouwen, maar zelfs dat soort dingen spellen ze verkeerd hoor...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:16

aaaaah mijn achternaam is ook een ramp.
JENS met dubbel s?? is de meest gestelde vraag hoe?? ow ben jij van de dokter??
zelfs iemand op internet vroeg of ik dochtertje van de dokter was. kende haar niet eens. (was toen maar de klein dochter)
en op school is ook niets anders wat ik hoor JENS hier Jens daar omdat dat makkelijker is dan Mar-jo-lein
hmm maar ga niet van achternaam veranderen wnatd ie van mn moeder is addelijk dus ook megalang

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:16

ikke dus echt NIET! he!!!! Huilen ik heet dus gewoon Nathalie, word al snel Nat genoemd (nie zo heel erg) maar ook--> Natte Alie en dan wor ik altijd zowwww pissig.. maar ik krijg wel altijd complimentjes van nieuwe leraren en soms van jongens ( Lovers ) dat ze het een mooie naam vinden (**SLIJMBALLEN!!** *LOL* )

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:19

Hahaha, een vriendin van mij heeft een naam waarvan je de spelling echt noooooit zou raden...(ze is trouwens Engels/Schots en heeft een keltische naam) Ik vind het een errug mooie naam! Haha! Ik ga hem lekker niet intypen, maar een hint geven hoe je hem uitspreekt, ff kijken of er iemand is die weet hoe je die naam spelt...Het klinkt als: Ee(j)lie...iemand??? Verward Kom op en waag eens een gokje zou ik zeggen... Knipoog

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:24

Ailee ofsow?
Ylee?
Aley?
Alei?
Ely?
euh..?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 20:27

Vikki, ik weet welke naam je bedoelt! Ik heb in Nieuw-Zeeland een Iers meisje ontmoet dat ook zo heette. Echt iedereen had moeite met haar naam, maar hoe was die ook alweer. Is er trouwens niet een Ierse zangeres die ook zo heet? !@#$% waarom kan ik er nou niet op komen? Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 07:26

Tsja, ik heet dus Katrien. Op de lagere school heb ik mezelf een tijd Kaatje genoemd omdat ik het helemaal had gehad met het gepest met Donald Duck, altijd was het "kwak, kwak, hoe gaat het met Donald" . Ik ben dus niet ech superblij met mijn naam. Veel mensen denken als ze mijn naam horen dat ik de 1 of andere stevige boerentrien ben Verward
Mijn vader wilde me Devrojka noemen, Misselijk ben ik blij dat dat niet van mijn moeder mocht. Mijn moeder wou mij Amber noemen, vind ik wel leuk maar dat vond mijn vader een duffe naam. Toen zijn ze samen op Katrien gekomen, leuke oud-hollandse naam. Van mij had het toch wel een andere naam mogen zijn. Ik heb eens op ponykamp de hele week volgehouden dat ik Karlijn heette, dat vond ik leuker.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 07:31

och, ik mag niet klagen met mijn naam. officieel heet ik Kim Tamara. maar vroeger toen ik klein was had ik al hekel aan die naam, en wou ik liever Kim genoemd worden. nou noemt iedereen mij Kim(my). Kim, tja, zo heet eigenlijks iedereen al. hoeveel Kimmen telt bokt eigenlijks al?

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 08:20

Ik ben helemaal niet tevreden met m'n naam!

coco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 16:30

Ik heb echt een hekel aan mijn naam.Echt een honden naam. Misselijk Mijn naam schrijft iedereen ook altijd fout, moet dus CoCo zijn en niet Coco.Ik ben blij dat ik geen 2 namen heb, hoe erg was die tweede naam dan wel niet geweest.Mijn achternaam is ook al vreselijk Teheux spreekt en schrijft ook iedereen verkeerd. Frusty

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 17:57

Ik vinmd CoCo wel appart!
Kvind ut cooool Party!! Party!!