Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amannnnnn schreef:mag ik dat topic zien?
Charos schreef:Nou sorry hoor maar ik vind dat jullie wel erg hard zijn, kan die jongen het niet rot vinden dat het uit is?
Charos schreef:Nou sorry hoor maar ik vind dat jullie wel erg hard zijn, kan die jongen het niet rot vinden dat het uit is?
joel schreef:Charos schreef:Nou sorry hoor maar ik vind dat jullie wel erg hard zijn, kan die jongen het niet rot vinden dat het uit is?
als het een redelijk persoon was ja... dan is het erg, maar aangezien wat ik al vernomen heb van emma is het iemand die gewoon graag haar schuldgevoelens wilt geven en zo zichzelve wil terug winnen door na het verweiten lief te gaan liggen doen.. sorry maar dat verdiend geen enkel partner vind ik hoor
Ramona1982 schreef:ahhhhhhhhh meis wat zal eht moeilijk zijn!!! heb het verhaal niet gevolgd, kon verhaal niet vinden, maar nu op dit moment lijkt 6jaar een groot leeftijdsverschil later valt dat mee.... als jij het als goede beslissing ervaart dan is het toch goed meis... heel veel sterkte en dikke knufff
slaatze schreef:Heb heel het topic gevolgd en blijf er toch bij dat ze een beetje jullie mening volgt en zelf geen mening geeft.
Wat zegt jouw gevoel? Wat zegt jouw hart? Wat zegt jouw hoofd?
Daar moet je je antwoorden en acties uit halen, niet uit die van anderen.. hoe oud je ook bent.
Ik ben 20 en een vriend van me heeft met een meisje van 13. Het gaat hardstikke goed en eerlijk gezegd.. als ik het niet wist had ik het ook geloofd als ze 16/17 was.
Snap je. Leeftijd in cijfers zegt minder als leeftijd in gedachte