Jongen van 18 met meisje van 12*update> het is over.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 18:20

Kreeg vannacht een smsje van hem;

Het raakt mij heel diep vanbinnen, ik denk eigenlijk alleen aan jou, je bent mijn kleine prinsesje.
je hebt echt een betekenis voor me, zonder gein ofso.
ik zie je niet als kind of als meisje van 12.
love you more than you think.

Ramona1982

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:21

niet in trappen, zoals ik eerder zijn reaktie las heeft ie echt zn zinnen op je gezet en probeert ie het eerst onaardig en nu weer aardig!!! denk goed voor je er aan begint meissss

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 18:28

Zie dat smsje maar vriendschappelijk, Jongens kunne nou eenmaal goed meisjes inpakken.. Sta op je strepen!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 20:29

Ik vind dat je een goede beslissing hebt genomen.
Knap hoor !

Carolien007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:49

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:53

Emmaatjuh, juist vanwege die opmerking over dat hij je niet als een meisje van 12 ziet: vólhouden. Hij kan en mag je niet zien als iemand van zijn leeftijd... Dan blijf je dit houden, dat jij vind dat hij te ver gaat.

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:55

Nou sorry hoor maar ik vind dat jullie wel erg hard zijn, kan die jongen het niet rot vinden dat het uit is?

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:57

Kan best hoor Maar als ik haar vorige topic lees en dat combineer met dit topic... Dan vermoed ik dat het een week of 3 goed gaat en dat het dan weer van voren af aan begint.

Lorena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:58

Jawel, maar dat hoeft hij niet steeds aan haar te vertellen. Het is uit, zij is niet meer de persoon om zijn sh*t aan te horen. Hij gaat maar naar z'n vrienden, want zij heeft het al moeilijk genoeg zonder dat ze gaat twijfelen of dit wel de juiste beslissing was. (maak nu klein beetje hetzelfde mee, vandaar)

En ik ben het eens met Sylvia.

Carolien007

Re: Jongen van 18 met meisje van 12*update> het is over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:59

nightlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 00:02

Charos schreef:
Nou sorry hoor maar ik vind dat jullie wel erg hard zijn, kan die jongen het niet rot vinden dat het uit is?

ben ik wel een beetje mee eens!!!!!!!!

joel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 00:43

Charos schreef:

als het een redelijk persoon was ja... dan is het erg, maar aangezien wat ik al vernomen heb van emma is het iemand die gewoon graag haar schuldgevoelens wilt geven en zo zichzelve wil terug winnen door na het verweiten lief te gaan liggen doen.. sorry maar dat verdiend geen enkel partner vind ik hoor

Lorena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:30

joel schreef:
Charos schreef:

als het een redelijk persoon was ja... dan is het erg, maar aangezien wat ik al vernomen heb van emma is het iemand die gewoon graag haar schuldgevoelens wilt geven en zo zichzelve wil terug winnen door na het verweiten lief te gaan liggen doen.. sorry maar dat verdiend geen enkel partner vind ik hoor

En ook al was het wel een redelijk persoon.
Uit is uit, zij heeft die beslissing gemaakt, en dat was haar keuze. Of het nou een superlieve jongen is, of een asociale egotripper, zij is zijn vriendin niet meer, en natuurlijk heeft hij verdriet (mag ik hopen) maar daar kan hij niet meer bij haar mee aankomen. En als hij dat wel doet... dan wil hij haar waarschijnlijk terug, maar de vraag is alleen om wat voor redenen, en of je niet na een tijdje in hetzelfde patroon terugvalt als eerst.

slaatze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 08:56

Heb heel het topic gevolgd en blijf er toch bij dat ze een beetje jullie mening volgt en zelf geen mening geeft.

Wat zegt jouw gevoel? Wat zegt jouw hart? Wat zegt jouw hoofd?

Daar moet je je antwoorden en acties uit halen, niet uit die van anderen.. hoe oud je ook bent.

Ik ben 20 en een vriend van me heeft met een meisje van 13. Het gaat hardstikke goed en eerlijk gezegd.. als ik het niet wist had ik het ook geloofd als ze 16/17 was.

Snap je. Leeftijd in cijfers zegt minder als leeftijd in gedachte

BJuwel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:50

Ramona1982 schreef:
ahhhhhhhhh meis wat zal eht moeilijk zijn!!! heb het verhaal niet gevolgd, kon verhaal niet vinden, maar nu op dit moment lijkt 6jaar een groot leeftijdsverschil later valt dat mee.... als jij het als goede beslissing ervaart dan is het toch goed meis... heel veel sterkte en dikke knufff

Daar ben ik het mee eens. Ik ben 23 en mijn vriend 29 en daar hoor je niemand over.

Veel succes, sterkte!

Natascha13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:24

Aahh, het spijt me heel erg, maar het is beter zo.
Veel succes en sterkte!!!

joel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 18:45

ach veel succes iniedergeval Emma, je weet mij en me vrindin te vinden voor een praatje he

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:34

Het is beter zo meissie...Nu nog even hard zijn voor jezelf en dat kom het allemaal goed

BabsieJana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:21

sterkte ,,
maar ik heb het andere topic niet gevolgd ?
weet iemand de link ?
gr.

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 14:07

Ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt gemaakt. Niet intrappen in zulke smsjes! Blijf bij je standpunt!
Maar nog heel veel sterkte.

@ BabsieJana: Die link staat hier al heel vaak, lezen

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 15:03

slaatze schreef:
Heb heel het topic gevolgd en blijf er toch bij dat ze een beetje jullie mening volgt en zelf geen mening geeft.

Wat zegt jouw gevoel? Wat zegt jouw hart? Wat zegt jouw hoofd?

Daar moet je je antwoorden en acties uit halen, niet uit die van anderen.. hoe oud je ook bent.

Ik ben 20 en een vriend van me heeft met een meisje van 13. Het gaat hardstikke goed en eerlijk gezegd.. als ik het niet wist had ik het ook geloofd als ze 16/17 was.

Snap je. Leeftijd in cijfers zegt minder als leeftijd in gedachte

Ik ben het met je eens, maar: ik heb in het vorige topic ook niet gezegt dat ik tegen een "dergelijke" relatie ben. Feit is wel dat 6 jaar bij tieners véél meer leeftijdsverschil is dan bij volwassenen. Het kan prima gaan, tuurlijk. Maar dan moeten beiden wel elkaars grenzen accepteren en dat is iets van de ex-vriend van TS niet lijkt te kunnen.

En op je vraag wat het gevoel en het hart zeggen... Iemand die mishandeld wordt roept ook vaak dat ze niet weg willen, omdat ze van 'm houden etc etc. Dat wil nog niet meteen zeggen dat wat je gevoel zegt ook het beste is. Ook voor jezelf. Als TS nu voor haar gevoel zegt "ik wil 'm niet kwijt" en haar hoofd zegt iets anders, als hij straks te ver gaat (en ik vermoed dat dat gaat gebeuren in dat geval) heeft ze spijt als haren op haar hoofd. Alleen is ze dan wel te laat, met alle mogelijke gevolgen van dien. En - no offence verder - iemand van 12 is imo niet in staat de gevolgen van een keuze te overzien. Een 12-jarige mag net gehoord worden in het geval van een scheiding...

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 16:09

Charos schreef:

Mee eens, en zoals hij reageerd met huilen enz, vind ik het eerder lijken alsof hij echt van haar hield en haar niet voor de gek hield ofzo, zoals sommigen van jullie nu aanduiden.

Edit: Het is wel een goede beslissing, je kunt beter een leuke jongens van je eigen leeftijd zoeken