Geselecteerd voor Passion voor Fashion

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:57

wanneeeeeer???? dan ga ik kijken! ik heb het pas nog gezien voor het eerst haha erg leuk!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:59

Leuk zeg !!
Verrassing zeker.

Brenniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:45

Gaaf joh!
Ik kijk dat programma ook vet vaak. Ga zeker wel even kijken hoor!

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:54

echt zo vet!!!
ik had me ook eens opgegeven.... kreeg ik een email of ik foto's wou sturen, dus ik foto's gestuurd ( waar ik een beetje niet tof opstond)
kreeg k een email trug... ze vonden me niet geschikt voor het programma.........jammer jammer jammer!!!

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 07:36

EsSther schreef:
echt zo vet!!!
ik had me ook eens opgegeven.... kreeg ik een email of ik foto's wou sturen, dus ik foto's gestuurd ( waar ik een beetje niet tof opstond)
kreeg k een email trug... ze vonden me niet geschikt voor het programma.........jammer jammer jammer!!!

Zo ging het ongeveer ook bij mij. Mijn brief was waarschijnlijk al zo desperate dat ze me eerst hebben uitgenodigd voor een gesprek en toen om foto's hebben gevraagd

Na het gesprek (vorige week dinsdag) vertelde ze me dat ze zoveel inschrijvingen hadden dat ze niet iedereen konden afbellen. Als ik voor eind april niets had gehoord, dan was ik het niet geworden en daar ging ik dus eigenlijk ook vanuit.

Waarschijnlijk zie je er gewoon goed uit en vinden ze dat je het niet nodig hebt Mocht je het programma gaan kijken met mij erin, dan zal je zien dat ik het ook echt nodig heb!!!

Nog 2 nachtjes slapen!!!!!!!!!!!!!

xAmigo

Re: Geselecteerd voor Passion voor Fashion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:42

Heza_Yankee schreef:
en dan wordt mijn haar afgeknipt

Dat lijkt me echt eng zeg... Straks ziet het er helemaal niet uit...

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 07:49

Amigotjuhh schreef:
Dat lijkt me echt eng zeg... Straks ziet het er helemaal niet uit...

Het ziet er nu heel saai (recht toe recht aan) uit, dus we zien het wel

iefke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:54

Gaaf! Gefeliciteerd. Vind het een superprogramma Heel veel succes!

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:25

Heza_Yankee schreef:
Kimberley77 schreef:
Wat ik mij nou afvroeg he, lat ze je ook in de lelijkste combinaties express staan, speciaal voor het filmpje? Zie wel eens mensen voorbijkomen dat ik denk, sh*t jij hebt echt die make over nodig, haha. Ik denk dan altijd dat ze die persoon express hun foutste kleding uit de kast laten halen en de meest rare combi's, of is dat niet zo?

Zoals ze binnen "vielen" zo ben ik in het begin gefilmd. Daarna heb ik 3x een andere outfit aan moeten trekken uit mijn eigen kledingkast. Bij de eerste outfit heb ik een slobbervest aan moeten trekken. De tweede outfit was netter, maar ik moest mijn broek in mijn laarzen doen >;) En de derde outfit vond ik de kleuren combinatie niet echt geweldig!! Nu nog maar zien wat mijn nieuwe outfit word

Oh at erg, dus ze maken het erger dan dat het is in feite..sja dat is wel tv natuurlijk.
Wel spannend hoor. Je zit wel in de goede tvshow vin dik, meeste hippe dingen, dus ze vinden ook vast iets heel leuks voor jou en ze weten ook goed wat wel en niet past bij een bepaald figuur qua modellen. Nadeel alleen is, ze volgen de mode altijd ontzettend goed, alleen bij sommige mensen stata dat gewoon niet, dan past hun uistraling niet bij die mode van dat moment, heel maf om te zien.

Nou ik houd het topic goe din de gaten hoor, ben reuzebenieuwd.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:30

Kan je niet vast even een "voor" fotootje van jezelf plaatsen...

Kieffer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:50

Haha, dan sta je ook ff te kijken

Maar heel veel plezier en laat ons weten wanneer je op de buis komt!

Abercrombie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:52

Moet je die kleding zelf betalen?? Of mag je het niet houden??

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:57

rebeltje schreef:
apart.. aangezien ze naar verschillende winkels gaan, en de een kleding van honderden euros aantrekken en de ander in een h&mtje zetten.. Vanwege hun budget

Dat ligt denk ik maar net aan de stijl/persoonlijkheid van het ' slachtoffer' en ze kijkt volgen mij ook naar waar je zelf winkelt, want ja je hebt er niet echt wat aan als zij je in een aantal outfits hijst bij de een of andere winkel die je als je zelf zou gaan winkelen niet kunt betalen of waar je nooit komt..

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:55

als ik nooit dure kleding zou kopen zou ik het niet echt vervelend vinden als zij me wel mee nam naar zon zaak.. Dan juist is het fijn dat je kleding hebt die over 5 jaar nog in goede staat is??

in elke stijl heb je dure en goedkope kleding..

Ik zou het leuker vinden als ze me laat zien waar je ook kan winkelen, en niet naar mijn eigen favo of standaard winkeltje mee neemt.

Maar miss gaat het puur en alleen om de manier van stylen, mixen. Dat je dat ook met je eigen kleding ook leert doen. Al denk ik dat je dat naar zon dagje nog lang niet doorhebt

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 16:03

vikki schreef:
Kan je niet vast even een "voor" fotootje van jezelf plaatsen...

Je hebt me bij Manege Spijkerboor in Starnmeer kunnen zien bij de wedstrijd 1e paasdag!!!!!!

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:27

leuk voor je! veel plezier, geniet en leer vooral kblijf dit topic ff volgen om te zien wanneer je op de TV komt..

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:38

Vaak gaan ze ook gewoon naar de H&M hoor (zoals afgelopen keer). Ik kijk het best vaak, hoewel je me niet moet vragen op welke dag/tijd het komt, haha. Vaak zie ik een voorfilmpje en dan ga ik het kijken (of niet).

Leuk dat je uitgekozen bent! Ben benieuwd

Ik vind inderdaad ook wel dat Dyanne een eigen stijl heeft die je vaak terug ziet. Bijv. de donkere jeans met taps toelopende pijpen, die laat ze heeel veel mensen passen volgens mij. Maarja, opzich ook wel een beetje logisch dat je dingen hebt die je zelf leuker vind en daarom in zo'n geval ook sneller pakt. Meestal vind ik dat er uiteindelijk leuke dingen uitkomen!

Ook de tips vind ik meestal wel leuk. Alleen wilde ik na vorige keer nog bijna gaan mailen. Ze waren zo aan het promoten dat je hoge hakken moest hebben/kopen, maar wat nou als je heel lang bent?? Als ik op hoge hakken loop ben ik straks 2 meter, nou liever niet haha.

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:45

Wauw! Voor het eerst dat ik een topic zie vóór de uitzending

Je extra onvoordelig voor de camera voorstellen, flauw zeg! Maarja, extra drama hè!

Veel plezier en je ziet er vast hartstikke strak uit na die make-over! Je hebt vast super veel zin hé!!

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 17:26

Het is wel mijn eigen kleding waar ik mee voor de camera sta en ik kan er soms echt zo onbenullig uitzien als je straks waarschijnlijk gaat zien. Alleen bij de laatste outfit vond ik de kleurcombinatie gewoon niet passen en dat zou ik zelf nooit aangetrokken hebben. Na de uitzending zal ik zeker tekst en uitleg geven over het hoe en wat het gegaan is voordat het op tv kwam en het hoe en wat er op tv is uitgezonden!!

In ieder geval moet ik me aanstaande donderdag om 11 uur melden in Haarlem

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 17:54

Een foto van voor:
Afbeelding

Mijn haar knippen ze dus af tot op mijn schouders!!! Ben zooooooo benieuwd wat het gaat worden!!

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:59

Zelf zou ik me denk ik ook het meest zorgen maken over het knippen van mij haar, haha. Ik had eerst ook heel lang haar(nou ja, niet tot mijn kont ofzo hoor, denk tot aan m'n BH achter ofzo). Heb het een tijdje geleden laten knippen, het is nu denk ik ongeveer even lang als jouw haar. Nog steeds lang dus, alleen voor mij was het een hele stap (was ook de eerste keer in mijn leven dat ik bij de kapper was ). Maar ik ben echt blij dat ik het gedaan heb! Dus wie weet valt het bij jou ook mee! Zeker als het echt door een goede kapper wordt gedaan en er echt wordt gekeken naar wat jou staat zal het wel goed komen denk ik!

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:08

ik vind dat je een "symphatieke kop" hebt!
en ben heel erg nieuwsgierig hoe ze je gaan "pimpen"!!!
veel plezier donderdag bij je shopsessie!

beau_diva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:44

vet leuk!! ik hou er ook echt van om mensen een metamorfose te geven..
maar moest je expres een oufit aan (van jezelf) want niet bij elkaar paste, dat is wel stom dan..?
maar ik ben heel benieuwd , en veel plezier trouwens!!

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:53

leuk, maar wel spannend idd!
ben benieuwd wanneer het op tv komt, meestal wel vrij snel dacht ik..

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:56

Jeetje Yvonne, dat is spannend! Het zou wel stoer zijn als je gewoon stug je Wrangler mét buckle en boots aan wilt houden haha. Ik heb het programma eigenlijk nog nooit gezien (erg slecht voor iemand die bijna bij iedere fashionshow in het publiek zit... ), maar ga zeker kijken. Laten we gewoon op Dyanne haar kwaliteiten vertrouwen, en geef je gewoon lekker over!