Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EsSther schreef:echt zo vet!!!
ik had me ook eens opgegeven.... kreeg ik een email of ik foto's wou sturen, dus ik foto's gestuurd ( waar ik een beetje niet tof opstond)
kreeg k een email trug... ze vonden me niet geschikt voor het programma.........jammer jammer jammer!!!
Mocht je het programma gaan kijken met mij erin, dan zal je zien dat ik het ook echt nodig heb!!!
Heza_Yankee schreef:en dan wordt mijn haar afgeknipt![]()
Amigotjuhh schreef:Dat lijkt me echt eng zeg... Straks ziet het er helemaal niet uit...
Heel veel succes! Heza_Yankee schreef:Kimberley77 schreef:Wat ik mij nou afvroeg he, lat ze je ook in de lelijkste combinaties express staan, speciaal voor het filmpje? Zie wel eens mensen voorbijkomen dat ik denk, sh*t jij hebt echt die make over nodig, haha. Ik denk dan altijd dat ze die persoon express hun foutste kleding uit de kast laten halen en de meest rare combi's, of is dat niet zo?
Zoals ze binnen "vielen" zo ben ik in het begin gefilmd. Daarna heb ik 3x een andere outfit aan moeten trekken uit mijn eigen kledingkast. Bij de eerste outfit heb ik een slobbervest aan moeten trekken. De tweede outfit was netter, maar ik moest mijn broek in mijn laarzen doen >;) En de derde outfit vond ik de kleuren combinatie niet echt geweldig!! Nu nog maar zien wat mijn nieuwe outfit word

rebeltje schreef:apart.. aangezien ze naar verschillende winkels gaan, en de een kleding van honderden euros aantrekken en de ander in een h&mtje zetten.. Vanwege hun budget![]()
vikki schreef:Kan je niet vast even een "voor" fotootje van jezelf plaatsen...
kblijf dit topic ff volgen om te zien wanneer je op de TV komt..
haha. 

Ben zooooooo benieuwd wat het gaat worden!!
). Maar ik ben echt blij dat ik het gedaan heb! Dus wie weet valt het bij jou ook mee! Zeker als het echt door een goede kapper wordt gedaan en er echt wordt gekeken naar wat jou staat zal het wel goed komen denk ik!
, en veel plezier trouwens!!
), maar ga zeker kijken. Laten we gewoon op Dyanne haar kwaliteiten vertrouwen, en geef je gewoon lekker over!