Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emmaatjuh schreef:Ik snap jullie reacties.
als een van mijn vriendinnen dit zou doen, zou ik ook zeggen uitmaken.
maar hij betekent echt veel voor me.
Sosha schreef:Mijn tip..... het uitmaken.....
een knul van 18 met een meid van 12....... da's niet gezond!
Pam schreef:Maar ben je wel goed als 18 jarige zelf? Niet heel banketstaaf bedoeld maar ik moet er niet aan denken om een relatie te beginnen met een 12 jarige..
5 jaar geleden was ik 13 en mijn vriend 18, dat idee vind ik al 'ziek', gelukkig heb ik hem 5 jaar later leren kennen
faye schreef:Het zal wel aan mij liggen maar een 18 jarige met een 12 jarige...
Dat is gewoon een pedofiel
faye schreef:Het zal wel aan mij liggen maar een 18 jarige met een 12 jarige...
Whiz schreef:Neeh hoor da ligt niet aan jou.. Dat vind ik ook!!
En het is trouwens nog strafbaar ook.
Whiz schreef:@Faelivrin.,, Welk gedeelte van STRAFBAAR... begrijp je niet???
Volgens de wet ben je dan gewoon een pedofiel hoor!!!
IS nie anders.. zoek het woord maar eens op... Vertaling is... Volwassene die al dan niet sex of liefde voelt voor een kind.
Wanneer ben je volwassen??? Vanaf je 18e
Wanneer benje een kind?? Volgens mij onder de 16
Citaat:Ten eerste[/b]
, het kan prima goed gaan, als beide partijen weten wat voor 'gevolgen' eraan zitten en het voor beide duidelijk is wat hij/zij wel of niet wil.
Faelivrin schreef:faye schreef:Het zal wel aan mij liggen maar een 18 jarige met een 12 jarige...
Ten eerste
, het kan prima goed gaan, als beide partijen weten wat voor 'gevolgen' eraan zitten en het voor beide duidelijk is wat hij/zij wel of niet wil.
Ten tweede, iemand die je niet kent, aan de hand van een verhaal op een forum, en dan nog niet eens een negatief verhaal, uitmaken voor pedofiel vind IK niet normaal.
Ten derde, meiske is toch blij met haar vriend? Ze zit alleen met het 'probleem' dat ze hem iets niet durft te zeggen, maar verteld er wel bij dat hij het vast en zeker wel zal begrijpen. Kortom; NIKS aan de hand.
Dus; Meid, vertel het gewoon aan hem, als hij het snapt is het allemaal okee, zo niet; Wijs hem dan alsjeblieft de deur. Dàn zit hij namelijk fout.Whiz schreef:Neeh hoor da ligt niet aan jou.. Dat vind ik ook!!
En het is trouwens nog strafbaar ook.
Strafbaar?
Het is pas stafbaar als de jongen iets doet wat een meid niet wil dat er gebeurt, als de meid dan nog eens minderjarig is, en de jongen meerderjarig, en de meid doet aangifte, DAN is het pas strafbaar!
Succes meis! En doe niks wat je niet wilt. Houd je eigen waarde, en je eigen mening.
Edit; Stukje bijgevoegt.