Boktcampus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:28

ik hoef al niks meer te zeggen, als alles hier boven al staat!! Knipoog Knipoog

gr linda Lachen

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:28

Kwijl Kwijl Kwijl ja dat is de perfecte locatie cody Kwijl Kwijl Kwijl

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:42

Zozo, welke folder heb jij uitgespit? Ziet er goed uit. Lijkt een beetje op Canada?

Ik zie in deze omgeving alleen erg weinig weiland voor 1000 of meer paarden (ik zou er persoonlijk een stuk of 100 willen hebben, per paard 1ha, dus 100 ha land, minstens)

En ik ben op zich niet zo voor het wonen op een campus. Dan is het nog druk (ik zeg niet :vol!!)met 500 man op elkaars lip... *LOL*

Maximum aantal bewoners: 2 per vierkante kilometer. Dat lijkt me leuk!

Persoonlijk ben ik heel blij met een VERWARMDE 30x60m binnenbak, overdekte roundpen, dito stapmolen, makkelijk uit te mesten stallen (even met de bobcat of de trekker uitmesten, nieuw stro erin en klaar, heb je ook geen mestturken nodig) en véél weiland. Ook akkers om je eigen graan aan te bouwen. Geld word afgeschaft.

Is maar goed dat sommige wensen niet uit kunnen komen....

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:55

jen schreef:
ook nog wat mestturkjes Pling anders moeten wij het zware werk doen

Wat?? Ik mest zelf wel uit hoor, geen probleem, ik wil in een boerderij wonen en ik wil een eb-en vloed buitenbak die goed verlicht is!! En een paddoc, (dan koop ik er gelijk een wedstrijdpaardje bij Schijnheilig )

Oftewel dat is wat ik nu al heb, goed verlichte buitenbak (eb-en vloed) een paddoc op een boerderij, nu moet ikalleen nog ni de boerderij wonen Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 14:02

Zulke springtuinen
Afbeelding
Afbeelding
Dressuurbakken 20x40 en 20x60
Afbeelding
Crosstuinen
Afbeelding
Polovelden
Afbeelding
Gezellige pensionstallen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mooie weilanden
Afbeelding
Afbeelding
Strandjes
Afbeelding

En JA ik verveel me Gaaaap *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:04

Marije schreef:

- En natuurlijk wel een huisje naast het hotel met ruime keus aan
jongens Haha!

Moet ik daar dan ook in?! Verward

Overigens...Cody...die plaatjes Kwijl De omgeving laat ik hélemaal aan jou over Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:12

Ik heb nog een paar paardjes die ik op stal wil zetten Knipoog NAAST Buddy natuurlijk Knipoog
Ik ben alleen op uiterlijk afgegaan, van prestaties weet ik niets, maar bevallen ze niet...dan eeh... hè? Haha!

Afbeelding

Afbeelding

En deze vind ik lief Lovers
Afbeelding

Overigens ook nog een paar leuke omgeving plaatjes Lachen

Afbeelding

(niet op het wandeld gespuis letten)
Afbeelding

Voor deze stranden zullen we ons land iets moeten uitbreiden...tot eeh..de Carabiën ongeveer Schijnheilig
Afbeelding

Hey! Haal eens een doekie langs je mond! Je Kwijl Knipoog

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:35

Kon dat allemaal maar! Haha!

Dan zou ik Kenzo en Skyrocket kopen! En daar stallen. Leuk! Leuk! Leuk! Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 16:47

Die Shet die je zo lief vindt, dat is Honey Lachen Tenminste, dat dacht ik.

Okee, ik mag de omgeving uitzoeken, mooi zo Haha!
Als je trouwens op de foto bij de springtuin kijkt zie je een paar kids.
Van welk boktstel zouden we de eerste boktkids kunnen verwachten volgens jullie?? Schijnheilig

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:37

niet van mij!!!
maare Gewoon met 100 bokkers ofzo niet te druk.
gewoon 1 grote huiskamer en een eetzaal en iedereen zijn eigenkamer lekker gezellie maar ook een beetje prive.

Stallen 4x4 graag met een bovendeur die op de bakken uitkijkt.
een grote springtuin en een 20x60 20x40 bak maar ook een erg grote mooi zandvlakte om op te trainen moet er niet aan denken om met z'n allen in de bak te moeten.
natuurlijk mooi bij het bos en strand en de mogelijkheid om m'n paard bij mooi weer 24/7 buiten te laten.
Naast de discotheek, kroeg en macride graag een bios en een kartbaan en als het nog ff kan ook een sportschool.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:53

Hmmm... cody... deze foto's van jou lijken verdacht veel op Nieuw Zeeland. Laat dit land nou net alle mogelijkheden bieden die vele bokkers zo graag zouden willen zien in een dergelijk lustoord Haha!

Ik wil alvast 1000 hectare reserveren voor mijn Fjordenfokkerij. Deze paarden zijn bij uitstek geschikt om bomen te slepen om zodoende een stuk land bosvrij te maken. Ik kan me namelijk zo voorstellen dat 1000 paarden zich behoorlijk snel voort zullen planten en dus heb je zo af en toe grasland nodig in plaats van bos. Over hoe snel de bokkers zich voort zullen planten houd ik mijn mond!! Lips are sealed

Hmmm... wie weet is dit wel het begin van een nieuw concept qua vakantieoorden *LOL* Centre bokt!! Haha!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 18:29

Heel mooi grote huizen, veeeeel grote superdeluxe stallen, en heeeéel veel weides! Haha!
Natuurlijk een heleboel luxe binnen- en buitenbakken, stapmolens, solarium, bossen, stranden etc.

Natuurlijk een mega grote Divoza, en een Mac Donalds, en een supergave dicotheek.

Natuurlijk krijgen we les van de topruiters, hebben we een heel grote kantine, en vooral veel paarden.

En nog veel meer eigenlijk.
o ja, en iedereen heeft een heleboel geld, zodat we Divoza lekker leeg kunnen kopen. }>

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 19:10

en natuurlijk een ini-mini stal voor punky anders kan hij niet over de deur kijken Schijnheilig

En idd geen pennycampus hoor Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 20:14

Ben nog op zoek geweest naar een foto van de chique shet-boxen die ooit in BIT hebben gestaan, maar heb ik helaas niet kunnen vinden.

Okee Maarten neemt de Fjordenfokkerij onder zijn hoede, Kim zal de Groningers wel willen beheren, Stef de Shetlanders, enz. enz. enz. Haha!

De kartbaan en sportschool zijn ook wel een goed idee Knipoog

Wie wordt de beheerder van de hele campus?
Die krijgt dan zo'n mooi kasteeltje met torentje en grote wapperende boktvlag uiteraard Schijnheilig

Ik ben ook wel voor een groot bokthuis met allemaal eigen kamers maar er zullen ook mensen een eigen huisje willen hebben, dat kan uiteraard ook, met de paarden aan huis.

We dromen nog even lekker verder Slapen

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 18:11

XoNo"]
[quote="Marije schreef:

- En natuurlijk wel een huisje naast het hotel met ruime keus aan
jongens Haha!

Moet ik daar dan ook in?! Verward

[/quote]

Tuurlijk! Schijnheilig

Chrystal-gek

Re: Boktcampus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 20:17

Cody schreef:
Stel: er vindt een verschrikkelijke ramp plaats, er is alleen één bevolkingsgroep over: een groep van 500 bokkers. Uiteraard hebben de paarden het ook overleefd. Haha!
Iemand besluit onder het motto 'vele handen maken licht werk' dat we gezellig met z'n alleen op een campus gaan wonen geschikt voor 500 personen.

Hoe zou dat er volgens jullie uitzien, welke voorzieningen zijn er, hoe is het ingericht enz.?? *LOL*

cool, ik doe mee, alleen niet zo studenten-achtige campus (wat mij opzich ook wel cool lijkt als nu thuiswonende), maar meer zo'n leefgemeenschap waar je alles, maar dan ook echt alles kan en mag doen en verkrijgbaar is enzo.
echt zo'n droomwereldje waarin geld passe is en werken voor je geld ook, maar als er niemand werkt, dan heb je een probleem, dus daar moeten we dan nog wat voor bedenken.

verder, veel, heel veel land, luxe van het luxe, beste van het beste.
en aangezien er veel mensen zijn, dus ook veel meningen ed, alles erg uitgebreid en veel keuze.

toen ik klein was, heb ik ooit wel eens zo'n verhaal geschreven (nouja, begonnen dan, had al heel veel geschreven, meerder blaadjes vol, maar nooit afgemaakt), dat ging over een stel kinderen die met paarden en wat andere diertjes weg gingen want de stal was afgebrand en het was daar niet veilig meer en een leven begonnen in de bossen en blablabla.

maakt er ff iemand een plattegrond?
hihi, dan weten we tenminste hoe het er een beetje uit gaat zien, voor het geval dat ......

hihi, vind dit echt wel cool, zo kan je als volwassene (nou goed, jong volwassene dan met mn 19 jaartjes, hihi) ook nog een beetje dromen en je fantasie uitbreiden zonder al te veel voor gek verklaard worden Extreme duivel .

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 21:04

hmmm geen boktkind van mij hoor Tong uitsteken

ennuh cody jij mag inderdaad de omgeving uitzoeken Tong uitsteken
ennuh we zorgen gewoon voor een soort alles (milieuvriendelijk) paardenspullen fabriek, niks kopen, zelf maken, invoeren, klaaar Tong uitsteken

ennuh geef mij maar ruimte voor een "domme bonte ezels" fokkerij, met allemaal bonanza paardjes Tong uitsteken

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 00:59

stuur me een pb als het zover is! Knipoog
helemaal perfecto!!
enneh we moeten wel een wortel-biks-brood-appels-paardensnoepjes fabrikant hebben (anders hebben paardjes honger) Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 16:08

waaah ik doe mee!! Haha!
ik weet nog wel dat ik bèrgen tekeningen maakte over hoe mijn 'toekomstige ranch' eruit moest gaan zien. Ge-wel-dig gewoon Knipoog

ik reserveer een stal Cool voor mijn Alpenquarter

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 17:36

Dat komt er uit te zien als Deurne en het wordt een drama... maar toch ook wel weer gezellig...

Maar dan wel Deurne zonder zeikende leraren, stalmeesters enz...!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 19:35

nee we gaan deurne met vlag en wimpel voorbij Knipoog (ik geloof niet dat dit klopt maar oke) grinnik

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:57

Chrystal-gek ;
echt zo'n droomwereldje waarin geld passe is en werken voor je geld ook, maar als er niemand werkt, dan heb je een probleem, dus daar moeten we dan nog wat voor bedenken.

we kunnen een systeem opzetten waarin iedereen maar 4 uur hoeft te werken en dan door iemand afgelost word.
je hebt dan 4 uur vrij om je paardje bv. te rijden ofzo en daarna werk je weer 4 uur.
4 uur achter-een werken in veel minder vermoeiend dan 8 uur achter-een Schijnheilig