Problemen met ouders...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tifa

Re: Problemen met ouders...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 16:24

Iedereen heel erg bedankt joh

Ik praat wel met iemand op school, zo'n vrouw die daar voor is. Het gaat alweer wat beter, alleen nu weer een nieuw problemo
Me moeder ging naar me vader, omdat ze dacht dat het beter was om er gewoon een keer over te praten, in plaats van boze mailtjes. Dat wilde met pa en de moeder van A. niet, dus toen wilde ze haar eigen spullen meenemen, die daar nog lagen dan denk ik. Ze kreeg wat klappen, en er was wat gevochten, met gevolg, dat me moeder bewusteloos was, en op gehaalt moest worden door een ambulance. Ze heeft nu, haar neus is helemaal verbrijseld dat bot, al een paar dagen geen gevoel meer in haar lip, hele zere tanden, hele dikke, rooie bijna paarden/zwartige ogen, en heel veel bloed verloren. Ze moet misschien geopereerd worden. Het gaat alweer wat beter, maar toch...

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:27

Oh jeetje.... Van je vader dus?!

Tjah dan moet ze denk ik maar aangifte doen. Ik bedoel dat kan hij toch echt niet maken... Hoe hoog de ruzie ook oploopt. En misschien is er dan wat meer controle van buitenaf en luwt de ruzie een beetje.

myrt_ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:30

Echt rot voor je
Lijkt net of je alles kwijtraakt of niet ?
je had het zo gezellig met je ouders etc. en
nu komt dat nooit meer goed ik heb het ook
moeilijk gehad maar dan niet met mijn ouders.
Ik raakte echt bijna alles kwijt..maar ben door gaan zetten
en het gaat nu alweer redelijk goed !! En je moet
zeker niet denken dat het jou schuld is omdat je met A.
bevriend werd ! xx

Tifa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 16:45

Wat wél leuk is, Kees ( de pa van A. ) heeft 3 ijsjes Daar vertel ik het ook wel aan, lijkt net of ze alles snappen, en niet zeggen van dat had je anders moeten doen enz.

Soms heb ik wel het gevoel dat ik alles kwijtraak enzo, maar nu niet, als ik om me heen kijk, al die dieren