Heeft er iemand superlijm?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 18:53

hij heeft me vandaag een mailtje gestuurd...hij zit in spanje want gisteren belde hij mij met een +34 nummer...ik ben gewoon de weg een beetje kwijt, er speelt namelijk nog veel meer wat ik gewoon niet kan typen

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 19:00

Hoeft ook niet
Dit is wel een hele laffe streek.. Je treft het niet..
Heel veel sterkte meid!

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 19:02

ik wordt er gewoon helemaal eng van, vanmorgen was ik helemaal misselijk en dacht dat ik flauw zou vallen...m'n ogen en neus doen heel veel zeer van alle zout en vuiligheid...ik kan dit niet

Woogy

Re: Heeft er iemand superlijm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 20:24

twee van m'n slangen gaan morgen naar serpo ik voel me verschrikkelijk!

Girlgamer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 20:43

Ik denk dat je echt met iemand moet gaan praten, want ik begrijp dat je je enorm k*t voelt. Zorg wel goed voor jezelf! Dat is het belangrijkste. Ik ken je verder niet, maar ik hoop niet dat je jezelf van het leven wil beroven. Als je behoefte hebt om te praten mag je pb-en

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 18:28

ik heb het grote lef niet om aan een lijntje te gaan bungelen...anders had ik het allang gedaan...maar mijn leven heft spontaan verrot weinig inhoud

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:00

Kop op meid, verman jezelf! Je kan het best!

Heb je al voor jezelf een plan gemaakt en op papier gezet inzake je uitgaven en je dieren met mogelijkheden voor opvang etc?

blokje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:04

succes!!!!
doe je best meid je hopelijk hoef jeniet vanmedere dieren afschijd te nemen....
heeeel veeeel terkte

kibbeling

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:28

Woogy schreef:
ik heb het grote lef niet om aan een lijntje te gaan bungelen...anders had ik het allang gedaan...maar mijn leven heft spontaan verrot weinig inhoud

vind ik nog al iets, wat je daar zegt! ik vind het heel rot voor je en wens het niemand toe, maar je laat je door zo n sukkel toch niet niet uit het leven slaan!!! daarbij is het aan jou om die inhoud van je leven weer op te krikken! natuurlijk is het fijn om hulp van alles en iedereen te krijgen, en je zal het ook wel nodig hebben, maar JIJ ZELF zal er iets van moeten maken. dus niet bij de pakken neer gaan zitten.......ga verder

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 17:20

ik zit er ook niet met de pakken bij, maar als alles je afgenomen wordt op een hele flauwe gemene wijze...dan heb je echt zin om er gewoon mee te stoppen....Ik heb een optie gekregen van de stalbaas om m'n meisje te kunnen houden en ik heb een weekje om erover te denken...denk dat ik er gewoon met de volle 100% voor ga al zal het echt 20 maanden afweten zijn...

NoaC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 17:45

Ach, dan kan je ook je gedachte verzetten door flink bezig te zijn! Komt goed!

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 18:01

precies. foto van haar naast m'n bed en op zak zodat als ik er even doorheen zit en wakker wordt 's morgens...dat ik weer zie waar ik het allemaal voor doe.

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:01

Als je nu doorzet en alles weer op een rijtje hebt, dan ben je over een jaar echt trots op jezelf.. Dus ervoor gaan!

kibbeling

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:40

Woogy schreef:
ik zit er ook niet met de pakken bij, maar als alles je afgenomen wordt op een hele flauwe gemene wijze...dan heb je echt zin om er gewoon mee te stoppen....Ik heb een optie gekregen van de stalbaas om m'n meisje te kunnen houden en ik heb een weekje om erover te denken...denk dat ik er gewoon met de volle 100% voor ga al zal het echt 20 maanden afweten zijn...

je bent mij geen uitleg verschuldigt! maar als ik lees dat je je zelf zou ophangen als je het lef had, zie ik dat wel een beetje als bij de pakken neer gaan zitten! vandaar mijn reactie. dat was geen aanval of zo. sterkte

Woogy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 20:47

was ook niet zo bedoelt...maar ja emotie in een stukje tekst stoppen is moeilijker dan het lijkt
ik gaf gewoon beetje uitleg van wat ik nu ga doen

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:05

Woogy schreef:
m'n familie staat achter me en m'n beste vrienden staan bij me maar ja...ik voel me stik beroerd

Hoe erg het ook is...het gaat over. Echt ! Op een dag denk je eraan terug en heb je het ook weer overleefd. Het kan ee tijd duren, misschien duurt het wel een jaar, maar you WILL get better, heus.
En daarna ga je het ooit weer leuk en fijn hebben en waardeer je het des te meer e ben je sterker en zorg je beter voor jezelf en overkomen dit soort dingen je niet meer. Daar heb je nu misschien niet zo heel veel aan, maar ik hoop dat je er toch troost in kunt vinden. Denk niet in problemen maar in oplossingen !

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:06

Woogy schreef:
of hij terug komt? ik weet het niet

Lekker boeien ook, zo'n typ ben je beter kwijt dan rijk. En al komt ie terug, laat ie je weer zitten en moet je het alsnog oplossen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:09

Woogy schreef:
twee van m'n slangen gaan morgen naar serpo ik voel me verschrikkelijk!

Toch denk ik dat je verstandig bezig bent en wel de goede keuzes weet te maken.Hoe banketstaaf het ook is, het is het beste om je dieren ergens heen te brenge waar ze er goed voor kunnen zorgen. Prijs jezelf: je doet wat verstandig is en gaat niet uit een vaag soort dierenliefde je beesten tekort doen. En je zult ze missen, heus.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 16:10

Wat naar allemaal maar je hebt nog een heel leven voor je, natuurlijk heeft dit tijd nodig maar tis wel waard om te vechten voor een nieuw leven. Ik heb ook heel moeilijk gezeten en wilde er een eind aan maken, maar wat heel belangrijk is dat je er met iemand over kan praten, zodat je het van je af kan praten dat helpt al heel veel.

Redrumfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:32

wat een vuile kl*jo..!!! ik vind het niet normaal om iemand zo maar opeens te verlaten, en zeker niet zonder dat eerst te bespreken. Dan hadden jullie tenminste nog 'normaal' afspraken kunnen maken over de dieren enzo. Hoe zwak kan je zijn!!!

Je moet gewoon zo denken: weer een ervaring. (sorry, dat komt misschien beetje vrolijk over.) Maar ik denk altijd (als ik super ruzie met iemand heb gahd, of het zat even flink niet mee) ik heb dit mee gemaakt, heb me goed gehouden en sta nu sterker in het leven.

Je moet gewoon niet opgeven, denk je eens in hoe blij je zal zijn als het allemaal weer goed gaat..

Je zal wel denken: zij kan makkelijk praten..
sorry, maar zo denk ik erover en je moet gewoon niet opgeven!!
houdt de eer aan jezelf.