Nee, dat zal ik niet snel aan doen. Ik ben witter dan wit en veel te bang om m´n achterwerk te verbranden (en op de blaren te moeten zitten )
Kayla
Geplaatst: 17-05-02 12:05
als je je er lekker in voelt zou ik het gewoon doen...
Suzanne F.
Geplaatst: 17-05-02 15:36
Ik vind dat je daar wel echt het figuur voor moet hebben. Als ik echt mooie lange benen en een strak kontje had gehad weet ik niet of IK het dan had gedaan want je moet wel erg veel lef en zelfvertrouwen hebben om daarmee op het strand te gaan rondlopen vind ik. Maar ja, als je zo'n figuur hebt komt het zelfvertrouwen vanzelf denk ik.......
Ik vind persoonlijk dat er dan erg weinig te raden over blijft maar ja. Het kan wel bij de juiste persoon erg mooi staan.
Enne........Manuel, ik zou jou ook weleens in een string willen zien hoor.
HorseMoments
Geplaatst: 17-05-02 21:38
uhm tja wat zal ik zeggen! ik durf niet eens een bikini aan!! loop meestal gewoon in mijn badpak. Tja ik ben gaan lat van 40 kilo eerder 60 dus tja ik weet niet. Een string dat durf ik al helemaal niet! vind het wel knap van degene die dat aan doen! maare volgens mij zit het voor geen meter!
Chrystal-gek
Geplaatst: 17-05-02 22:38
ik doe het niet, gewoonweg omdat ik een string niet vindt zitten, ook niet als onderbroek, maar soms moet het eigenlijk gewoon wel.
topless in de tuin of ergens waar je geen bekenden tegenkomt (op vakantie in een ver land bijvoorbeeld, maargoed, daar kom je soms ook wel eens mensen tegen die je op de een of andere manier kent) is bij mij geen probleem.
vooral als je een trapbootje huurt en dan midden op het water legt en dan zonnen dan wordt je ook nog eens snel bruin, moet je wel oppassen voor het verbranden natuurlijk.