Wat zou jij aan je lichaam willen veranderen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat zou jij willen veranderen aan je lichaam?

Gebit
9 (13%)
Ogen
3 (4%)
Ik ben tevreden zoals ik ben
11 (16%)
Overig
43 (65%)

Totaal aantal stemmen: 66

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:55

Citaat:
...zodat een leuk kapsel ook eindelijk eens blijft zitten ipv binnen een uur uitzakt en uiteindelijk toch weer in een staartje of knotje eindigt.

Niks mis met een staart of knot! Vind ik vaak genoeg nog aantrekkelijker dan los.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:01

Twee dingen: m'n haar en m'n ogen (net als Margreet zie ik net *LOL* ).

M'n haar omdat ik het niet los kan dragen. Binnen de kortste keren pluist het alle kanten op of hangt het in pieken langs m'n gezicht, net afhankelijk van het weer. Er is geen enkele haarspray, wax of andere zooi die helpt (en geloof me maar, mijn kapster wordt er ook wanhopig van, zij heeft hetzelfde lamme haar als ik en daarom heeft zij haar haar in stekeltjes laten knippen Haha!). Het zou óf helemaal steil moeten zijn óf echt moeten krullen, maar niet zo half er tussenin. Dus vandaar dat ik het altijd maar fijn in een knotje frot.

En m'n ogen omdat ik de wereld zo graag meteen helder zou willen zien bij het wakker worden. Ik heb al jaren lenzen en weet niet beter dan dat ik ze 's morgens in doe en 's avonds weer uit, maar zodra ik ze uit doe, is de dag voorbij voor mij, kan ik niets meer. Het lijkt me zo heerlijk om zonder hulpmiddelen scherp te kunnen zien!

Verder ben ik tevreden met mezelf, de ene dag wat meer dan de andere dag, maar over het algemeen mag ik niet klagen.
Laatst bijgewerkt door Karin op 16-05-02 11:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:05

SuperPepeijn schreef:
Citaat:
...zodat een leuk kapsel ook eindelijk eens blijft zitten ipv binnen een uur uitzakt en uiteindelijk toch weer in een staartje of knotje eindigt.

Niks mis met een staart of knot! Vind ik vaak genoeg nog aantrekkelijker dan los.

Staartje of knotje is prima, maar je wil ook wel eens wat anders he, voor een feestje ofzo.

Helemaal los begin ik niet aan, dat staat me toch een partij sloom!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:18

Margreet"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
Citaat:

Staartje of knotje is prima, maar je wil ook wel eens wat anders he, voor een feestje ofzo.

Helemaal los begin ik niet aan, dat staat me toch een partij sloom!
[/quote]

Ik snap wat je bedoelt Margreet, als ik mijn haar los heb lijk ik wel
op Nana Mouskouri maar dan zonder bril Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:24

Nog zoiets stoms: Ik draag niet veel make-up, maar toch altijd wel wat. Beetje mascara, beetje blush, dat soort werk, echt niet veel, maar toch wel iets.
Laatst had ik me niet opgemaakt omdat ik me verslapen had en nogal haast had: maar liefst 5 mensen hebben aan me gevraagd of ik ziek was omdat ik er zo verlept uitzag....

Sydney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:46

Ik wou dat ik geen vetrollen had en mooie wenkbrauwen en een mooie bruine huidskleur.

Met mijn haar ben ik meer dan tevreden

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 12:25

Ik ben eigenlijk best tevreden over mezelf. Ik vind dat ik een leuk gezicht heb en mooi haar, ik heb vrij grote borsten maar dat vind ik wel passen bij mij, dus geen probleem. Wel zou ik graag slanker willen zijn, en dat KAN ik ook veranderen.... lijnen dus! Ik ben dus niet ontvreden, wel over mijn gewicht dus, maar dan moet ik er maar wat aan doen, dus daar zeur ik niet over!

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:19

SuperPepeijn schreef:
Citaat:
en soms zou ik wel eens willen dat ik wat kleiner geschapen was.....

hehehe dat heb ik nou ook Haha!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha maak me gek SUPER....

...Pepeijn!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:08

Nikita"]
Citaat:

...Pepeijn!
[/quote]

Cool

Zou je wel willen he

gniffel.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:09

Nikita"]
Citaat:

...Pepeijn!
[/quote]

ahum..

Nou ja ik wil zoveel veranderen aan mezelf dat het teveel is om op te noemen en ik vind het niet nodig dat heel bokt mijn zwakke punten kent.. Haha!

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:26

ik wil een strakker buikie !!

ben nu ook aan het lijnen om die paar pondjes weg te krijgen, ben vandaag begonnen en zodra ik honger krijg gooi ik een liter water naar binnen. Verder eet ik wel 's morgens een boterham en veel fruit. vanavond ga ik gewoon eten hoor!

verder ben ik heel tevreden over mezelf gelukkig

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 15:42

Citaat:
Nou ja ik wil zoveel veranderen aan mezelf dat het teveel is om op te noemen en ik vind het niet nodig dat heel bokt mijn zwakke punten kent..

.....precieeees.....

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:09

Zoals Karin hierboven ook al uitlegt...mijn ogen.
Ik heb al lenzen sinds mijn 10e omdat de opticien voorspelde dat mijn ogen erg achteruit zouden gaan als ik altijd een bril zou blijven dragen.
Nou helaas heeft het niet veel geholpen want momenteel zit ik links op -3,75 en rechts op op -7 dus voor mij is ook de dag voorbij zodra ik mijn lenzen uitdoe.
In vertrouwde omgeving maakt het me geen bal uit, ik vind alles ook wel zonder wat te zien maar ga je ergens bij vrienden pitten ofzo, dan zit je toch met het geklooi van die lenzen. Zwemmen is ook zo'n crime, hoewel ik de laatste jaren gewoon ga zwemmen in zwembad of in zee met mijn lenzen in. Jammer dan als ik er eentje kwijtraak. Ik heb het ook een tijdje niet gedaan, dus lenzen uit, maar dan loop ik de hele dag iedereen te zoeken in het zwembad en moet aan de kleur van de zwemkleding zien wie het is. Dat schiet niet op.
Dus ik zou heel graag nog eens mijn ogen laten doen, voor de rest ben ik wel een tevreden mens. Het gaat erom dat je lekker in je vel zit, toch?

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:13

kortere beentjes en wat dikker
daar zit ik best mee....
ik heb nu lange benen en slank(dun) en dat vind ik nietzo leuk... Scheve mond

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:27

Ff off topic want het is voor mij zo herkenbaar!

Cody schreef:
... momenteel zit ik links op -3,75 en rechts op op -7 dus voor mij is ook de dag voorbij zodra ik mijn lenzen uitdoe...

Jij hebt ook al zo'n extreem verschil! Ik zit rechts op -5.75 en links op -7. Zo'n verschil is dubbel l*llig aangezien je dan ook nooit zonder lenzen een boek kunt lezen met twee ogen, altijd één oog dichtknijpen anders gaan de lettertjes dansen. En een bril kan ik ook niet dragen, want dan trekken alle rechte lijnen van bijv. deuren en ramen scheef.

*krijg al koppijn als ik er aan denk, zoooo vermoeiend*

Laatst een lens verloren op de snelweg, nu ken ik eindelijk de ervaring van 120 km/u bij een sterkte van -7... Haha!

Citaat:
Ik heb het ook een tijdje niet gedaan, dus lenzen uit, maar dan loop ik de hele dag iedereen te zoeken in het zwembad en moet aan de kleur van de zwemkleding zien wie het is.

Haha, of op de tast! *LOL* Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:53

Clautje schreef:
daar zit ik best mee....

haha, en ik wil wat langer benen en wat dunner.
Een kleine 10 cm beenlengte erbij, zou al heel wat schelen met het kopen van broeken. Frusty

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 17:09

Cassidy"]
[quote="Clautje schreef:
daar zit ik best mee....

haha, en ik wil wat langer benen en wat dunner.
Een kleine 10 cm beenlengte erbij, zou al heel wat schelen met het kopen van broeken. Frusty
[/quote]

Aan de ene kant zou ik ook best 10 cm langer willen zijn. Maar nu kan ik mooi wel een kindermaat van broeken aan. Maat 164 is groot zat...
Scheelt een hoop in de prijs Haha!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 18:01

Margreet schreef:
Ik ben eigenlijk wel tevreden met mezelf, mag dat ook?

Dat zou je eigelijk niet denken zoals ik je gezien heb Haha!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 18:23

Zowat hetzelfde als Karin, dus m'n haar (zó irritant!) en m'n ogen...

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 18:29

ehm, mn buik mag iets steviger(spieren) bovenbenen+ kont dunner
en mn haar minder pluizig

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 18:33

Tja, dan ben ik nog wel even bezig *LOL*
Maar zal ik het eens over de verandering hebben over waar ik eerst niet tevreden over was maar nu steeds meer (gelijk al een stuk positiever)
Ik had eerst echt hele scheve tanden, m'n kaak was te klein en dus werd alles op elkaar gedrukt. Ik wisselde ook nog eens erg laat dus ik moest maar wachten op een beugel. Nou heb ik vorig jaar maart brackets gekregen (en daarvoor een spalkje boven, losse onder en voor 's nachts een buitenboord). Ik zou hem ongeveer 2.5 a 3 jaar moeten houden (de brackets) maar nu ben ik een jaartje verder en heel waarschijnlijk mogen ze er donderdag uit (of de afspraak erna). Haha! En ze staan ook gewoon veel rechter! Ik vrees dat ik nooit echt een tandpasta-smile zal hebben maar ze staan nu gewoon helemaal recht Haha! En hopen dat dat zo blijft, en dat ze een beetje wit zijn onder al dat metaal! Pling

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 20:04

ik zou toch wel wat groter willen zijn en misschien wat langere benen, maar verder ach dat zien we wel als ik uitgegroeid ben Knipoog
ennuh als ik zo die verhalen hoor wil ik toch maar geen kind meer, ben erg gesteld op me figuur Bloos

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 20:06

Ik zou een andere huid willen hebben. Ik heb een beetje last van acné...en daar heb ik echt een ontiegelijke stronthekel aan! Boos! Nix helpt, dus ik wil een nieuwe huid!!

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 20:36

Cody schreef:
Zwemmen is ook zo'n crime, hoewel ik de laatste jaren gewoon ga zwemmen in zwembad of in zee met mijn lenzen in. Jammer dan als ik er eentje kwijtraak. Ik heb het ook een tijdje niet gedaan, dus lenzen uit, maar dan loop ik de hele dag iedereen te zoeken in het zwembad en moet aan de kleur van de zwemkleding zien wie het is. Dat schiet niet op.

Ik heb een vriendin die lenzen heeft en zij zwemt vaak met zo'n klein duikbrilletje. Misschien ook 'n oplossing voor jou?

Ik ben op zich best tevreden met mezelf, maar waarom mijn vet moet zich zonodig op 1 plek ophopen: mijn buik. Maar daar wordt aan gewerkt! Pling
Hoe tevreden ik ben met mijn haar, hangt van het weer af: Als het waait, raken er vaak nogal wat plukken los en die kunnen behoorlijk klitten! Voor de rest kan ik er veel mee los, staart en opsteken zijn in no-time gedaan.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 23:23

orri schreef:
Een heleboel... of liever gezegd, het liefst zoals ik eruit zag voor ik 2 kinderen op de wereld heb gezet Haha!

Mooi gezegt Orri, dat geld voor mij ook wel! Toen ik zwanger was van m´n dochter (de eerste), had ik tot één week voor de bevalling geen enkele zwangerschapsstreep. Daarna daalde ze in en voelde ik gewoon hoe de huid scheurde Huilen ! Dát komt dus nooit meer goed Verdrietig ! , Ik voel me af-en-toe wel eens een hangbuikzwijn Frusty !