Citaat:...zodat een leuk kapsel ook eindelijk eens blijft zitten ipv binnen een uur uitzakt en uiteindelijk toch weer in een staartje of knotje eindigt.
Niks mis met een staart of knot! Vind ik vaak genoeg nog aantrekkelijker dan los.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).
). Het zou óf helemaal steil moeten zijn óf echt moeten krullen, maar niet zo half er tussenin. Dus vandaar dat ik het altijd maar fijn in een knotje frot.SuperPepeijn schreef:Citaat:...zodat een leuk kapsel ook eindelijk eens blijft zitten ipv binnen een uur uitzakt en uiteindelijk toch weer in een staartje of knotje eindigt.
Niks mis met een staart of knot! Vind ik vaak genoeg nog aantrekkelijker dan los.

Margreet"]
[quote="SuperPepeijn schreef:Citaat:...zodat een leuk kapsel ook eindelijk eens blijft zitten ipv binnen een uur uitzakt en uiteindelijk toch weer in een staartje of knotje eindigt.

Nikita"]
[quote="SuperPepeijn schreef:Citaat:en soms zou ik wel eens willen dat ik wat kleiner geschapen was.....
hehehe dat heb ik nou ook
Cody schreef:... momenteel zit ik links op -3,75 en rechts op op -7 dus voor mij is ook de dag voorbij zodra ik mijn lenzen uitdoe...

Citaat:Ik heb het ook een tijdje niet gedaan, dus lenzen uit, maar dan loop ik de hele dag iedereen te zoeken in het zwembad en moet aan de kleur van de zwemkleding zien wie het is.

Cassidy"]
[quote="Clautje schreef:kortere beentjes en wat dikker
daar zit ik best mee....
ik heb nu lange benen en slank(dun) en dat vind ik nietzo leuk...

En ze staan ook gewoon veel rechter! Ik vrees dat ik nooit echt een tandpasta-smile zal hebben maar ze staan nu gewoon helemaal recht
En hopen dat dat zo blijft, en dat ze een beetje wit zijn onder al dat metaal!
Cody schreef:Zwemmen is ook zo'n crime, hoewel ik de laatste jaren gewoon ga zwemmen in zwembad of in zee met mijn lenzen in. Jammer dan als ik er eentje kwijtraak. Ik heb het ook een tijdje niet gedaan, dus lenzen uit, maar dan loop ik de hele dag iedereen te zoeken in het zwembad en moet aan de kleur van de zwemkleding zien wie het is. Dat schiet niet op.
orri schreef:Een heleboel... of liever gezegd, het liefst zoals ik eruit zag voor ik 2 kinderen op de wereld heb gezet
! Dát komt dus nooit meer goed
! , Ik voel me af-en-toe wel eens een hangbuikzwijn
!