Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
babyboo schreef:Nu is bijna niks meer van toepassing. Ik zit dagen binnen voor de pc...al probeer ik de laatste tijd wel weer lekker vaak buiten te zijn.
terorita schreef:song festival was toen nog een echte happening.
daar gingen we echt voor zitten,
eigen lijstje met favorieten maken.
zie me dit nu eerlijk gezegd niet meer doen,lijk wel gek
magicrover schreef:jaaaaa hoe herkenbaar! ik ben uit 1979, met een bakje chips en een glaasje cola woensdagmiddag uit school tv kijken, bassie en adriaan. als het bakje chips leeg was en je tvprogramma nog niet afgelopen, had je gewoon pech. nu krijgen ze geen bakje meer, maar een zak!
heerlijk die tijd. soms zie ik nog wel eens een herhaling van titatovenaar en de 7-sprong, heerlijk om weer te kijken.
na het eten nog even buitenspelen, huttenbouwen, verstoppertje en stoepranden.
ga je mee naar snorkelland? in de diepe zee.................... hihi even wegdromen.
tinkerabc schreef:Wij keken ook altijd naar de Honeymoonquiz. Ik heb 2 zussen, dus elke zaterdag was het weer: ik ben het eerste bruidspaar! en ik ben het 2e bruidspaar! En als ze dan opkwamen dan moesten we altijd heel hard lachen, want er zaten toch figuren tussen!
Lekker op zaterdagavond voor de buis met het hele gezin. Met een tupperware vlabakje (oeps sorry, reclame) met chips op schoot. (want zaterdag was de enige dag dat we chips kregen)
Urielle schreef:babyboo schreef:Nu is bijna niks meer van toepassing. Ik zit dagen binnen voor de pc...al probeer ik de laatste tijd wel weer lekker vaak buiten te zijn.
Hier is het praktisch niet meer mogelijk. Ik heb vorig jaar 6 weken zomervakantie gehad en wilde lekker naar buiten, want we hebben geen tuin en geen balkon en het was prachtig weer. Enige optie hier zijn de parken of het zwembad (in het park). Ik dapper in mijn eentje naar het zwembad gegaan, word ik de hele middag lastig gevallen door een groepje Marokkaanse jongens van minstens 10 jaar jonger! Het park, zonder toezicht, heb ik maar helemaal uit mijn hoofd gezet...
Waar moet je buiten nog naar toe, als je zelf geen tuintje hebt?
Toen ik jong was, was dat helemaal nog niet zo, ik speelde met alle kinderen van alle leeftijden en nationaliteiten! Jammer dat het als volwassene dus al niet meer kan...