tatoeage KEPPUM

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

waar vinden jullie een tattoo het mooist?

schouderblad
6 (100%)

Totaal aantal stemmen: 6

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:46

Ik heb mijn kleine duckie op mijn linkerschouderblad aan de rechterkant van mijn BH-bandje.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 15:28

Ik wil heel graag een tatoeage van een spin op mijn schouderblad. Wie weet hoeveel een simpele tattoo van een spin van ong. 3 bij 3 cm. kost?

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:07

Ik heb een roosje op mijn enkel. Pijn deed het niet, hij is nl van henna Tong uitsteken
Ik zit er wel aan te denken hem echt te laten maken.... Maar twijfel nogsteeds wat voor plaatje ik nou wil...

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:24

Ik vind het een mooie plaats om op je enkel te doen. Als ik een tattoo zou nemen dan zou het een draakje worden, omdat het mijn chinese sterrenbeeld is en ik vind het gewoon een mooi teken. Of een chinees teken van een draak. Maar heel klein en bescheiden. Haha!
Maar ik doe het maar niet denk ik, ben veel te bang dat ik er ooit spijt van krijg.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 16:25

Nou, ik heb hem dus, ik heb hem ook advies gevraagd en hem leek het mooier op mijn schouder, heb het er ook op school en met mijn ouders over gehad en heb idd besloten voor mijn schouder, het deed niet echt pijn, viel wel mee.

Zal zo snel mogenlijk proberen en foto te maken.

Groetjes Renee

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:33

gefeliciteerd!!

En wat zei hij nou allemaal, hoe lang mag je niet zwemmen, hoe lang moet je ontsmetten en waarmee? Ik wil er namelijk ook snel een laten zetten, maar als ik er niet mee mag zwemmen wacht ik nog even tot na de zomer....

Sydney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 17:34

Hey gaaf joh dat je het toch hebt gedaan! Echt super! Ik wou dat ik het lef had, want ik wil het ook al heel erg graag.
Ik wil graag eentje op mn onderrug, een tribal, maar het schijnt dat het een pijnlijke plek is.

Ik vind het echt gaaf joh! Ik zou graag een foto willen zien, wat heb je nou laten zetten? Cool

Afbeelding

Zoiets ofzo of..

Afbeelding

Afbeelding

Nu moet ik alleen nog het lef hebben om erheen te gaanl...

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 17:48

Jura schreef:
Als ik een tattoo zou nemen dan zou het een draakje worden, omdat het mijn chinese sterrenbeeld is en ik vind het gewoon een mooi teken. Of een chinees teken van een draak. Maar heel klein en bescheiden. Haha!
Maar ik doe het maar niet denk ik, ben veel te bang dat ik er ooit spijt van krijg.

Geef je groot gelijk Haha!

Als je denkt er spijt van te krijgen, moet je het ook zeker niet doen. Het is natuurlijk wel weer weg te laseren, maar kost je een flinke bom geld.

Oh en polly, ben benieuwd hoe ie geworden is Lachen

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 20:35

Kan pas zaterdag een foto maken bij mijn vriend want die heeft een digi.
Ik heb het chinese teken van het sterrenbeeld rat op mijn schouder staan, het plaatje staat op pag. 1

Renee

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 02:27

Ik wil er 1 boven mijn kont en dan zo groot dat ie met een string aan nog net niet te zien is Haha!

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:36

Ik heb een roosje met tribal op mijn rechter borst, zometeen istie weer te zien als ik een bikini aan heb Lachen