Sylvia schreef:Die tekst die hij daar zong was ook ronduit walgelijk. Dan vraag je toch ook om een middelvinger?
Idd, kerel loopt een beetje de ''pimp'' uit te hangen.. vind er niks aan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sylvia schreef:Die tekst die hij daar zong was ook ronduit walgelijk. Dan vraag je toch ook om een middelvinger?
Sylvia schreef:Met ijsklontje bekogelen? Hij gooide 1 ijsklontje... En als je iedereen die een middelvinger naar je opsteekt in elkaar slaat dan heb je heel wat te meppen in het Nederlandse verkeer.
Net zo'n kromme reactie als "Minirokje? Dat is vragen om een verkrachting."
Die tekst die hij daar zong was ook ronduit walgelijk. Dan vraag je toch ook om een middelvinger?
Sylvia schreef:Hij gooide een ijsblokje en stak zijn middelvinger op...
http://www.meppelercourant.nl/index.php ... 975296.htm
Zou ik ook gedaan hebben, walgelijk verhaal dat ie op stond te hangen... I'm very ouderwets, maar dit zijn kínderen!
Goh, Zinloos is zo'n machtig mooi nummer... Zal nooit meer hetzelfde klinken
Sylvia schreef:Net zo'n kromme reactie als "Minirokje? Dat is vragen om een verkrachting."
Kana schreef:Hahahahaha, Sorry mensen. Maar Ik vond het altijd al zon kwal. En hij is nu ZO ver gezakt.
Heel NL lag plat om zijn prachtige nummer "zinloos"(ofzo?) Heel Nederland zag opeens in dat NL behoorlijk naar de haaien ging als het gaat om Zinloos Geweld. En nu gaat guru Frans die ons het licht van het zinloos geweld liet zien zelf een weerloos tienertje in elkaar slaan. Om een IJSBLOKJE notabene... :')
Zegt genoeg over die rappers en hun patjakker liedjes.![]()
Overigens vind ik het heel erg voor het jongetje in kwestie, En hoop ik dta hij er geen blijvend letsel aan over houdt.
Ook was ik een van die mensen die het liedje Zinloos walgelijk vond en de reacties erop nog walgelijker. NL heeft een bord voor de kop. En dat ze pas na zo'n liedje gaan beseffen dat de veiligheid in NL steeds slechter wordt, Zegt genoeg naar mijn mening.
Ronnoz schreef:Wat triest zeg, wie gaat er nu n middelvinger opsteken en ook nog iemand met ijsklontjes bekogelenSorry hoor, maar dan vraag je er ook om...