Nathalie V/D Kamp-Bakker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nathalie V/D Kamp-Bakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:14

Waar rook is, is vuur.
Een rechter oordeelt naar alles wat hij/zij gehoord heeft. Dat wil niet zeggen dat dat rechter het ALTIJD bij het juiste eind heeft, anders waren er namelijk niet zoveel onschuldigen die vast zaten.

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 13:37

Kimberley77 schreef:
Ik irriter me rot dat ik hets tukje niet meer jkan vinden van eind vorig jaar. Zie nu opeens wel dat ze nog een emailades had op 16-10-2005 onder de naam Lisa de Grande. Das dus nog binnen de 6 maanden dat jij daar verzorgt. Maar snap je nu wel Lissetje, jij hebt waarschijnlijk niets meegekregen van de hele nare situatie en wat je al eerder zei in je post , dat je ook niet heel haar priveleven kent/op hoogte bent ivm die rechtzaak waar te vinden dat ze onschuldig verklaart is.

heb je de links bekeken die ik hierboven heb geplaatst? daar staat dat volgens mij wel bij. Het gaat tot november 2005 + een stukje uit de krant van de rechtbank.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:32

Oja goeie, zoekt stukken makkelijker Ik ga eens kijken.

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 11:38

lisa_de_grande@hotmail.com
is toevallig MIJN e-mail adres...
ik ben er ook bij betrokken omdat ik daar stalhulp ben en ook in meulebeke woon,en volgens hen iedereen in meulebeke die te maken heeft met arabische paarden is Nathalie,wat moet ik doen om de mensen te laten geloven dat ik dus echt wel besta onder de naam lisa de grande?m'n paspoort inscannen ofzo?
ik zou nooit 1 dier pijn doen,ik heb zelf samen met nathalie 2 pony's gered die vastgeketend stonden in een weide zonder eten of drinken...en daar hebben we foto's van,en we hebben dit dan gaan zeggen tegen de boer van de pony's en nu staan ze zonder ketting met water op het land.
en dan zeggen dat nathalie een mishandelaarster is...
ik ben daar al stalhulp vanaf eind augustus...
enja ik was ook mee op de keuring in Flémalle en ik kan jullie garanderen dat Aviv-Aaziez er helemaal zo slecht niet uitzag ik heb er zelfs hele mooie foto's van...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:43

karina1977 schreef:
ik weet niet wat ik er van moet denken maar weet een ding wel .

en dat is dat er overal ter wereld mensen vrijuit gaan die schuldig zijn en dat er ook mensen vastzitten die onschuldig zijn .

het is zo dat je pas schuldig bent als het bewezen is maar wil niet zeggen dat je onschuldig bent als ze niet voldoende bewijs hebben .

Helemaal mee eens. Er zit iets goed scheef in ons rechtssysteem (hoewel het alternatief: schuldig tot tegendeel is bewezen ook niet echt fijn is) .

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:47

ik ga daar ook in mee

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:47

Dat iemand onschuldig is verklaard zegt mij helemaal niks... hooguit dat er wellicht niet genoeg bewijzen waren om haar wel schuldig te verklaren. Nee, het spijt me zeer, maar er zijn mij teveel negatieve berichten over deze "dame" voor mij om in haar onschuld te geloven. Ik ben blij dat je haar ook nu nog even onder de aandacht hebt gebracht, maar ik vrees dat de aandacht toch niet positief voor haar is. Waar rook is is vuur... ik denk dat jij misschien een beetje naief bent lissetje, het lijkt mij nl. echt onmogelijk dat deze "dame" niet een paar hele slechte dingen op haar kerfstok heeft met alle negatieve berichten uit verschillende hoeken... Ik kan dus heel goed begrijpen dat ze toch als dierenbeul bestempeld wordt. Want zoals al gezegd is worden er niet zomaar dieren in beslag genomen... in tegendeel.

Ik ga ook met Karin, Cassidy en Kiwiko mee .

utjelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:52

Wat een raar verhaal zeg!!

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 11:59

maar ik wil helemaal niet dat jullie haar de hemel in prijzen,ik wil gewoon foto's hier op bokt kunnen plaatsen van m'n verzorg paarden zonder iedere keer slechte reactie te krijgen als dat niet nopdig is,alleen maar omdat het de paarden van Nathalie zijn.ik weet ook,ze zal altijd en naam hebben in de paardenwereld en dat zal ook zo blijven,maar zouden jullie het graag hebben als je foto's van je verzorgpaard plaatst en als reactie's krijgt: dit paard is uit verhouding,ziet er slecht uit,het is weer van nathalie en blablabla...als het niet zo is?dan oordelen ze niet over het paard maar over de persoon zelf.de paarden hebben dan wel geen luxe privé stallingen,maar ik ben zeker:ze krijgen 2x per dag eten en hooi,altijd vers water en mogen de hele dag buiten lopen en worden s'avonds weer binnengezet en de stallen worden 2x per week helemaal uitgemest, er wordt alles gedaan om ze zo goed mogelijk te verzorgen .ik zou de paarden ook liever in een luxe stal zien waar ze elke dag bereden worden hoor...

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:00

maar als je paard er gewoon goed uitziet zal er toch niemand commentaar hebben op foto's ??????

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:04

euhm beetje rare vraag, maar is zij diegene die in laag soeren gestaan heeft met haar arabieren voordat ze in belgie zat?? of heb ik nu de verkeerde voor me

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:06

Als jij dit topic niet had geplaatst dan zou ik niet eens een link hebben gelegd met heel die Nathalie v/d Kamp-Bakker als jij foto's zou plaatsen van je verzorgpaarden... en als die paarden er gewoon goed uit zien... dan valt er weinig negatief commentaar te leveren toch?

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 12:09

maar de paarden zien er goed uit,ik plaats vannamiddag wel een foto,maar het is iedere keer zo...als ik een foto plaats van de veulens hebben ze er commentaar op echt op alles,een paard mag er dan nog zo goed uitzien,als ze weten dat het van nathalie is,komt er meteen slechte reactie....

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:15

Ik sta hier helemaal buiten, maar toch vind ik het niet kloppen, waarom neemt de dierenbescherming honden in beslag als ze ze niet zou mishandelen? De dierenbescherming is ook weer niet zo laks dat ze elke hond mee nemen die er slecht uit ziet. Ook zijn er mensen met honden op bokt die ze van haar gekocht hebben en ook deze beesten zien er slecht uit, er zal best wel eens een goeie tussen zitten, maar ik vind het maar een raar verhaal.

Dan nog even over je foto's, als jij nooit een verhaal had geplaatst over deze Nathalie dan hadden mensen nooit de link gelegt, ik heb ook een keer foto's van een veulen geplaatst waar ik commentaar op kreeg omdat het veulen zo mager was, maar we wisten niet dat de merrie drachtig was, omdat ze net 3 maanden bij ons op stal stond en er een hengst over het hek was gesprongen bij de handelaar. Ik heb dat toen uitgelegt en toen kenen mensen er al anders naar... Je haalt nu zelf de negativetijd naar je toe door middel van dit topic.

(Blijf wel het topic even volgen)

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:20

Lissetje, ik denk niet dat je zo hard je best moet doen om alles goed te praten, snap het wel hoor. Kijk ik geloof best dat jouw verzorgpony's er goed uit zien, dat ze nu goed verzorgd worden. Je hoeft dat niet te bewijzen.
Maar waarom gebruikt zij jouw emailadres? In de hoop dat kopers de link naar jouw leggen? Waarom gebruikt ze haar eigen emailadres niet? Ik snap zoveel dingen niet, alle artikelen, alle klachten, die bestaan niet voor niets en dat is vast geen kwestie van elkaar opfokken en een massahysterie ervan maken om het maar even zo te zeggen.
Kijk dat men raar reageerd is idd puur vanwege het feit dat haar naam eraan vast zit. Dat slaat in feite nergens op, als de paardjes er goed uit zien. Maar zo gebeuren er veel dingen op bokt, iedereen loopt met elkaar mee en als 1 iemand zn mening geeft loopt vaak de rest mee. Kijk en een feit is, die Nathalie staat niet goed aangeschreven door alles wat er gebeurd is en ik hoop echt dat ze haar lesje heeft geleerd en data lles uit onwetendheid is voorgekomen en haar dieren nu allemaal goed verzorgd worden en ze niet meer onder valse voorwendselen dieren verhandeld. Dan zal zij best nog een tweede kans krijgen, maar die krijg je niet zomaar, ze zal zich moeten bewijzen en dat hoef jij niet voor haar te doen, zij is de enige die haar eigen naar kan zuiveren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:23

Ik zou ook nooit negatief op een topic van jou reageren omdat het toevallig paarden van Nathalie zijn. Als ze er goed uit zien heb ik er geen problemen mee. Maar ik weet wat ik gezien heb en hoe die dieren eraan toe waren. Mijn vriendin heeft zelfs nog aan het politie onderzoek meegewerkt en geloof me, die dieren zijn echt niet zomaar in beslag genomen hoor, er worden eerst tallen van waarschuwingen uitgegeven. Zo soepel zijn ze nog wel. Maar wanneer ze in beslag worden genomen zit er toch echt iets goed fout. Het lijkt me toch wel dat iedere dierenliefhebber dit niet kan ontkennen.

Ik snap niet dat ze jouw email adres mag gebruiken, dat zegt toch al wel dat er iets niet goed zit als ze haar eigen niet eens meer kan gebruiken?

[edit] Kimberley77 was me voor hierin

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 13:07

Weet je hoeveel hondenvechters onschuldig worden verklaard. een onschuld zegt niks een daad zegt meer.. hoop dat de rechter dat ook inziet.

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 14:32

maar zij gebruikt m'n e-mail adres niet,er staat een advertentie op kapaza van gezocht:stalhulp etc...ik heb die advertentie zelf gezet omdat ik het leuk zou vinden als er nog iemand bij kwam om een beetje te helpen.en daarmee hebben ze m'n e-mail adres op die pagina gezet omdat ze dachten dat het nathalie was en niet ik,maar het was ik dus wel en alles omdat ik ook in meulebeke woon
hierbij ff een foto van m'n verzorgpaardjes:

Afbeelding
dit is Arabah Narak,de zoon van de bekende Arabah Barak

Afbeelding
dit zijn Mena(afstammeling van de hengst Menes)en Piroschka
piroschka is nu helaas verkocht aan een jongen met een zware handicap en heeft nu een hele goede thuis.

Afbeelding
Kytanya en Saray(dochter van Moshai)op stal.

Afbeelding
Mena,4-jarige merrie nog een keertje

Afbeelding
dit is Farasha,14-jarige merrie(vroegere merrie van Dana)

Afbeelding
Dit is Rafiqa,6-jarige merrie(ook een merrie van Dana geweest)en haar veulen Kytanya

Afbeelding
en dan hier de zogezegde slecht uitziende Aviv-Aaziez op de keuring in Flémalle...10 minuuten voor hij de ring in moest en op dezelfde dag genomen zoals die foto die op de pagina van waarschuwing staat,alleen uit een andere hoek genomen.

Ook heeft ze nog een kleindochter van Warandes Plakat staan,maar daar heb ik helaas geen foto van.

Geef nou toe:zien deze dieren er slecht uit?

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:53

ik vind dat er een paar tussen zitten die er best slecht uit zien naar mijn mening.

Die laatste mag zowiezo wel wat dikker worden zowel in de bespiering als in in het vet.

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:54

en dat zijn btw fotos uit 2002

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:56

hoe weet jij dat navidad?

sorry ben blond

Hilli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:01

Denk dat Navidad de datu heeft gezien die op de foto's staat: 01/01/2002. Dat klopt vast niet.

__baron__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:03

ow ik zie het al hihi

lissetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 15:09

nee die datum's kloppen niet,en dez meeste foto's zijn genomen na de merrie's hun veulens hadden gehad en nog niet helemaal weer op gewicht en bespiering waren.de laatste foto weet ik hij stond daar niet zo dik,hij had daarvoor droes gehad en was nog meer juist hersteld en houd zich meer bezig met z'n merrie's dan met z'n eten

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:14

Maar goed ik blijf gewoon bij mijn mening met alles. ook al zijn er fotos.

Ik wacht liever de uitspraak van de rechter af. Tis niet dat ik je niet geloof maar ze zal niet zomaar aangeklaagd worden en snap ook wel dat jij als verzorger van haar paarden het voor haar opneemt.

Maar zoalng er nog geen bewijs is van de rechter in iedergeval aantonend bewijs zul je mij hier niet meer horen.