ik heb hier nog wel wat namen het zijn de namen van de paarden op de manege waar ik eerst reed
Jaah, geef je kind een paardennaam Dat is wel de ultieme vorm van paardenliefde
Voor namen,
Jet Josje Lieske Vlinder (is volgens mij tegenwoordig een erg hippe naam) Zoë Silver Noa
Sterre is trouwens een geweldige naam, ik heb altijd geroepen (en dat doe ik nu eigenlijk nog ) dat als ik ooit een dochter krijg, ze Sterre gaat heten.
Zelf heet ik Rosanne, hoor je ook niet vaak.. Wordt meestal afgekort tot Roos. Kun je veel mee. Was wel tevreden dat ik zo heet
Verder vind ik Cherry een heel leuke naam (zo heet mijn beste vriendin ) Niki ook (ook een heel goede vriendin) Wijkt een beetje af van normale spelling..
onze meisjes namen waren hayley ,kayleigh en kato . maar ik ben in februari mama geworden van een 2de zoontje Lleyton en de oudste noemt matthew ik ken een gezin en die hun oudste dochter noemt ook sterre en ze is vorig jaar terug mama geworden van een meisje bloem.
Mijn dochtertje heet ook Sterre en binnenkort verwachten wij onze tweede dochter. Ik zal de naam nog niet verklappen voor het geval er bekende van me meelezen
Ik zal je onze naam wel ff per pm sturen.
De naam heeft ook met Sterren te maken.
Voor de rest die meelezen. Afwachten tot het er is.
Mijn dochter heet Amber en als de tweede ook een meisje was geworden, had ze of Sterre of (E)leonoor geheten. Ik vind Sterre en Amber dus een mooie combinatie . Verder vind ik Iris ook mooi bij Sterre, net als Merel, Luna en Mia.