Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deschels schreef:ik heb laatst bij de groothandel (waar particulieren ook mogen kopen) "colour corrector" gehaald, dit is echt superspul, insmeren, wat folie op je hoofd zodat het lekker warm word en na een half uur meerdere keren goed wassen en je kleur is weg.
Ik ben zo van bruin weer terug gegaan naar mijn blonde kleur.
Dit spul ontkleurt je haar niet.... je krijgt de kleur terug die je had voor het verven.
Lizz schreef:Als het een spoeling is kan het er makkelijk uitgewassen worden, maar volgens mij gebruiken ze bij de kapper vrijwel altijd kleuringen met peroxide! Dit krijg je er met niets uit. Je moet je haar laten ontkleuren en dan kan de kapper het weer in je eigen haarkleur terug verven!
Volgens mij is dit de enige oplossing!
deschels schreef:Lizz schreef:Als het een spoeling is kan het er makkelijk uitgewassen worden, maar volgens mij gebruiken ze bij de kapper vrijwel altijd kleuringen met peroxide! Dit krijg je er met niets uit. Je moet je haar laten ontkleuren en dan kan de kapper het weer in je eigen haarkleur terug verven!
Volgens mij is dit de enige oplossing!
Die colour corrector werkt ook op verf, alleen niet op geblondeerd haar.
Needje schreef:Of shampoos met alcohol, of met fruitzuren. Beide zorgen voor snellere vervaging van kleuring.
luxje schreef:van creme spoeling die je uit moet spoelen vervaagd je kleur ook sneller. volgens mijn kapper trekt dat de kleur uit je geverfde haar
deschels schreef:door chloor kan je haar groen worden dus dat zal ik als ik jou was absoluut niet doen...