geverfd haar, kijk even.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: geverfd haar, kijk even.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 00:19

Krijg je verf er ook uit met head en shoulders?
Dacht dat dat alleen goed voor spoeling?

Ik zou even terug gaan naar de kapper en het daar laten behandelen, zelf proberen vind ik altijd een behoorlijk risico.

Verder denk ik dat als mensen het mooi vinden je er ook nog even aan moet wennen, het is natuurlijk een behoorlijke overgang en dat je je dan even onwennig en ongemakkelijk voelt is normaal.

Maar als ze bij de kapsalon zeiden dat het die kleur werd en het is nu opeens een andere donkere kleur heb je harde kans dat ze het voor je aanpassen.

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 05:10

van creme spoeling die je uit moet spoelen vervaagd je kleur ook sneller. volgens mijn kapper trekt dat de kleur uit je geverfde haar

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 07:25

Of shampoos met alcohol, of met fruitzuren. Beide zorgen voor snellere vervaging van kleuring.

sidneylover

Re: geverfd haar, kijk even.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 14:40

Toevallig ben ik vandaag ziek (griep ) dus heeft op school het nog niemand gezien, dus vaak wassen vervaagd de kleur ook ?

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:17

Ja, ze zeggen van wel!

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:22

ik heb laatst bij de groothandel (waar particulieren ook mogen kopen) "colour corrector" gehaald, dit is echt superspul, insmeren, wat folie op je hoofd zodat het lekker warm word en na een half uur meerdere keren goed wassen en je kleur is weg.
Ik ben zo van bruin weer terug gegaan naar mijn blonde kleur.

Dit spul ontkleurt je haar niet.... je krijgt de kleur terug die je had voor het verven.

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 15:40

deschels schreef:
ik heb laatst bij de groothandel (waar particulieren ook mogen kopen) "colour corrector" gehaald, dit is echt superspul, insmeren, wat folie op je hoofd zodat het lekker warm word en na een half uur meerdere keren goed wassen en je kleur is weg.
Ik ben zo van bruin weer terug gegaan naar mijn blonde kleur.

Dit spul ontkleurt je haar niet.... je krijgt de kleur terug die je had voor het verven.

Dat spul moet ik hebben ik wil mijn eigen kleur terug waar heb je dat gekocht, en is dat niet in gewone winkels verkrijgbaar ? ik wil dat zo snel mogelijk hebben want ik kan echt niet aan de kleur wennen.

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:42

ik heb het bij knegtel gekocht dat is zo'n zaak in tilburg, maar toets je dit in bij google kom je uit op www.haarnet.com maar kan het op de site zo snel niet vinden.
maar google even naar het adres van knegtel en bel ze gewoon even zou ik zeggen, hun weten vast wel waar het nog meer te koop is.

Lizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:46

Als het een spoeling is kan het er makkelijk uitgewassen worden, maar volgens mij gebruiken ze bij de kapper vrijwel altijd kleuringen met peroxide! Dit krijg je er met niets uit. Je moet je haar laten ontkleuren en dan kan de kapper het weer in je eigen haarkleur terug verven!
Volgens mij is dit de enige oplossing!

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:58

Lizz schreef:
Als het een spoeling is kan het er makkelijk uitgewassen worden, maar volgens mij gebruiken ze bij de kapper vrijwel altijd kleuringen met peroxide! Dit krijg je er met niets uit. Je moet je haar laten ontkleuren en dan kan de kapper het weer in je eigen haarkleur terug verven!

Die colour corrector werkt ook op verf, alleen niet op geblondeerd haar.

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 15:59

deschels schreef:
Lizz schreef:

Die colour corrector werkt ook op verf, alleen niet op geblondeerd haar.

Ik heb al gekeken op internet maar ik kan geen adres vinden, kan je dat product misschien ook op een site bestellen ?

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:12

Simbaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:06

Ik meld me, heb echt precies hetzelfde probleem
Ben eergister naar de kapper geweest en heb het laten kleuren,
maar om nou te zeggen dat ik tevreden ben, nee

Maar weer even on-topic:
Chllor haalt de kleur er heel snel uit volgens mij,
het was mij namelijk afgeraden om in chloor te gaan zwemmen als ik het nog heel lang wilde houden,
dus ik ga morgen zwemmen

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:12

door chloor kan je haar groen worden dus dat zal ik als ik jou was absoluut niet doen...

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 17:34

Needje schreef:
Of shampoos met alcohol, of met fruitzuren. Beide zorgen voor snellere vervaging van kleuring.

Verkleurd je haar hier niet van, dat het dan niet opeens oranje is ofzo ?

sidneylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 17:35

luxje schreef:
van creme spoeling die je uit moet spoelen vervaagd je kleur ook sneller. volgens mijn kapper trekt dat de kleur uit je geverfde haar

En als je creme spoeling die je niet uit moet spoelen toch ook gaat uitspoelen, zou het dan ook sneller vervagen ?

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:40

deschels schreef:
door chloor kan je haar groen worden dus dat zal ik als ik jou was absoluut niet doen...

Beetje ketchup erdoor, en hopen dat het niet groen blijft