Vriend heeft gelogen over leeftijd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:06

Ach ik snap het wel, hij was gewoon bang dat je hem niet leuk zou vinden als hij zo jong was.

Hetja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:10

Tis niet leuk dat hij tegen je gelogen heeft, maar misschien was hij inderdaad bang dat je hem anders af zou wijzen, uiteindelijk heeft hij het je toch zelf verteld, dat is toch ook wel iets waard?!

MsMarit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:10

Ik zou er persoonlijk ook maar niet te zwaar aan tillen...

van die 3jr voel je nix...

En tuurlijk het is een leugen.. maar zo groot vind ik het leugen nou ook weer niet en zijn doel ik wel berijkt want je vind hem wel leuk en je wil wel met hem verder... wat maakt het dan nog uit..

Is het indd zo dat hij had gezegt dat hij vrijgezel is en het blijkt later van niet. dan zou ik indd boos op hem zijn en Dumpen.... maar nu!!

No big Deal lijkt me... Praat er nog eens over met hem en sluit het af en begin lekker saampjes met een schone lij!!!

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:13

Toen hij loog over zijn leeftijd had hij natuurlijk nog niet bedacht dat het tussen jullie iets serieus zou kunnen worden...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:15

Sjuimpje schreef:
Toen hij loog over zijn leeftijd had hij natuurlijk nog niet bedacht dat het tussen jullie iets serieus zou kunnen worden...

Idd, zo komt het ook wel weer een beetje over... Zo van: ooh voor die paar weekjes, boeiend!

polly2

Re: Vriend heeft gelogen over leeftijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:19

Hoi!

Ik heb jaren geleden hetzelfde meegemaakt...echt exact hetzelfde...
Ook drie jaar jonger, ik was 19, hij 16..... Had ik dat geweten, dan was ik nooit met hem verder gegaan. Hij zei dat hij 18 was... Hij was zo verliefd op me, dat hij in zijn angst dat ook had gezegd.
Inmiddels ben ik 37 en...al jaren gelukkig getrouwd met deze "leugenaar"....
Geniet er van....wees lekker verliefd, leer elkaar beter kennen en dan merk je vanzelf waar het toe leidt.
Het hoeft echt niet te zeggen dat door deze ene leugen de persoon onbetrouwbaar is... Praat het goed uit....en dan zie je wel toch?
Op jouw leeftijd kan het leeftijdverschil best een rol spelen. Als je ouder bent, maakt het niks uit, die drie jaartjes!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:21

Hij heeft blijkbaar nu al wat voor je over om bij je te kunnen zijn
dus gewoon lekker doorgaan waar jullie meebezig waren !!! En leeftijd is en blijft maar een getal !! boeeeeiiijjuuuhhhh dus let it go en spreek weer snel iets met hem af je kunt toch niks aan je gevoelens veranderen !!!

vikki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:23

Robijntjah schreef:
Sjuimpje schreef:

Idd, zo komt het ook wel weer een beetje over... Zo van: ooh voor die paar weekjes, boeiend!

Met Sjuimpje ben ik het eens, met jou niet Robijntjuh... op mij komt het eerder zo over alsof hij gedacht heeft "als ik haar meteen vertel dat ik 17 ben maak ik uberhaupt geen kans... en met een klein wit leugentje kan ik haar misschien laten zien hoe leuk ik ben"...

xtostarlight

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:24

Hey Jolijn,
Ik zou hem hier echt niet om dumpen, mocht ie meer liegen, ja oke dan is het een ander verhaal. Ik heb je zaterdag gezien toen je zo'n beetje in shock toestand was, hopelijk was Zhanna een beetje lief voor je Ik snap dat je erg geschrokken bent en ook boos dat hij gelogen heeft, maar als hij nog steeds gek op je is, en jij op hem dan zou ik hem voor dit niet dumpen. Net wat Danielle zei, hij heeft het nog teminste toegegeven en heeft het niet verzwegen tot jij er echt achter zou komen en het kan best zijn dat ie het heeft gedaan omdat ie jou leuk vond en anders bang was dat je hem niks vond.
Het is denk ik wel even raar, maar het leeftijdsverschil kan natuurlijk makkelijk
Mocht je gewoon met hem doorgaan, veel plezier met hem, als hij net zo gek op jou is als jij op hem dan komt het zeker wel goed allemaal!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:26

Bedenk me trouwens net dat als een scooter oid indicatie van leeftijd is (je zegt dat je het toen hij je met de scooter naar huis bracht eigenlijk al had moeten weten... ) ... dan ben ik ook nog lekker jong!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:26

xtostarlight schreef:
Hey Jolijn,
Ik zou hem hier echt niet om dumpen, mocht ie meer liegen, ja oke dan is het een ander verhaal. Ik heb je zaterdag gezien toen je zo'n beetje in shock toestand was, hopelijk was Zhanna een beetje lief voor je Ik snap dat je erg geschrokken bent en ook boos dat hij gelogen heeft, maar als hij nog steeds gek op je is, en jij op hem dan zou ik hem voor dit niet dumpen. Net wat Danielle zei, hij heeft het nog teminste toegegeven en heeft het niet verzwegen tot jij er echt achter zou komen en het kan best zijn dat ie het heeft gedaan omdat ie jou leuk vond en anders bang was dat je hem niks vond.
Het is denk ik wel even raar, maar het leeftijdsverschil kan natuurlijk makkelijk
Mocht je gewoon met hem doorgaan, veel plezier met hem, als hij net zo gek op jou is als jij op hem dan komt het zeker wel goed allemaal!

Heej Marlou
Ja ik ben ook echt gek op hem, maar heb geen zin om door te gaan, en dalijk nog meer pijn te hebben...
Ik denk dat ik het gewoon nog probeer, en dit weekend even een goed gesprek met hem aan te gaan!
@ polly: dankjewel voor dit positieve verhaal, moet het ook allemaal niet zo zwart inzien!

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:29

Ik heb ff zitten denken maaruh...... hoe wilde hij het verborgen houden als jullie langer met elkaar zouden gaan? Ik bedoel dat houdt dan bij zijn verjaardag op. Kom jij aan met een kaart "gefeliciteerd met je 23ste verjaardag" en dan komt zijn familie aan "nou 18 is al een hele leeftijd". Maar beter er nu achterkomen dan later.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:30

John_1983 schreef:
Ik heb ff zitten denken maaruh...... hoe wilde hij het verborgen houden als jullie langer met elkaar zouden gaan? Ik bedoel dat houdt dan bij zijn verjaardag op. Kom jij aan met een kaart "gefeliciteerd met je 23ste verjaardag" en dan komt zijn familie aan "nou 18 is al een hele leeftijd". Maar beter er nu achterkomen dan later.....

Hahahaha ehm tjsah...
Ik vraag me ook af wat hij tegen zijn ouders heeft gezegd hoor, ik bedoel, ik zie er (hoop ik toch) niet uit als 16 ofzo

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:33

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel

Dat blijkt maar weer

Erg vervelend voor je! Je moet je toch eens afvragen; als hij over dit soort dingen liegt, waar liegt hij dan nog meer over?

Succes!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:33

Schimmelig schreef:

Dat blijkt maar weer

Erg vervelend voor je! Je moet je toch eens afvragen; als hij over dit soort dingen liegt, waar liegt hij dan nog meer over?

Succes!

En dat is dus precies waar ik me zorgen over maak

knightloekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:37

Robijntjah schreef:
Schimmelig schreef:

Dat blijkt maar weer

Succes!

En dat is dus precies waar ik me zorgen over maak

sjees ... daar zou ik me dus echt geen zorgen over maken !! de knul vindt je leuk en wist gewoon dat jij hem zou afslaan als hij zijn echt leeftijd bekend zou maken ... Geef hem toch gewoon een kans !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:38

Citaat:
sjees ... daar zou ik me dus echt geen zorgen over maken !! de knul vindt je leuk en wist gewoon dat jij hem zou afslaan als hij zijn echt leeftijd bekend zou maken ... Geef hem toch gewoon een kans !

Ik wil hem best een kans geven, maar dan mag ie wel heeeeeel hard zijn best gaan doen om mijn vertrouwen terug te winnen?!
Vind je het raar dat ik me afvraag waar hij nog meer over liegt?!

xtostarlight

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:41

Ik zou inderdaad wel even goed met hem praten hierover, met name over hoe jullie door kunnen gaan en hoe je hem weer leert te vertrouwen. Want ik weet hoe het is als je een jongen niet kan vertrouwen (geen gekke dingen denken, gaat niet over huidige relatie) en hoe moeilijk het is om dan uberhaubt weer een jongen te leren vertrouwen. Dit is een leugen geweest, toen. Nu is hij er eerlijk over en voor jou is het dus belangrijk om te weten of dit de eerste en enige is of dat er nog veel meer is.
Kijk als dit echt het enige is en dat ie verder dus gewoon eerlijk is enzo, zou ik niet zitten met het leeftijds verschil. Gewoon kijken hoe ver je komt en laat je dan niet tegenhouden door een leugentje waar die (hopelijk) ontzettend veel spijt van heeft.

Hetja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:42

Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Ga gewoon een eerlijk gesprek met die jongen aan en kijk het eventueel nog even aan.

Iedereen verzint toch wel eens een leugentje om eigen bestwil, wist hij veel dat hij meer om je zou gaan geven die ene avond.
Het is niet echt netjes van hem, maar hij heeft het nu toch verteld, waarschijnlijk heeft hij zich die dagen ook niet echt gemakkelijk gevoeld.

Er zijn ergere dingen waarover gelogen kan worden binnen een relatie, lijkt mij.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:43

Robijntjah schreef:
Citaat:

Ik wil hem best een kans geven, maar dan mag ie wel heeeeeel hard zijn best gaan doen om mijn vertrouwen terug te winnen?!
Vind je het raar dat ik me afvraag waar hij nog meer over liegt?!

hahaha dat moet je ze ALTIJD laten doen
nee hoor is echt niet raar maar dat kan wel het einde betekenen van misschien wel een super relatie !!!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:43

Ik snap werkelijk niet dat je hier zo zwaar aan tilt... maar goed, wie ben ik. Ik vind dit echt een onschuldig leugentje om bestwil... zijn bestwil wel te weten, want nu heeft hij misschien toch meer kans gehad om jou te leren kennen. Maar als jij er zo zwaar aan tilt dan kan je er idd maar beter mee stoppen want ik zou het niet eerlijk vinden als hij voor dit ene kleine leugentje moet blijven 'boeten'. Dus ik zou zeggen "build a bridge and get over it!" (zo'n drama is het imo toch echt niet) of lekker meteen zonder hem verder gaan. Aan jou de keus natuurlijk .

*zie jouw reactie staan... ja, ik vind het raar dat je je afvraagt waar hij nog meer over liegt... ik denk nl. echt dat dit niet heel doelgericht bedoeld was als echt liegen tegen jou... maar meer als de waarheid een beetje verdraaien om iig in contact met je te kunnen komen. En ik heb echt een hekel aan leugens, maar dit vind ik toch wel zo klein en onbelangrijk dat ik me daar totaal niet druk om zou kunnen en willen maken.

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:44

Gewoon even over praten Misschien heeft hij het idd gedaan om dat hij zo gek op je was en bang was dat jij op hem af zou knappen als je zijn leeftijd hoorde
In dat geval is het meer een leugen om bestwel zeg maar
(natuurlijk niet vaker voorkomen )
Geniet lekker van elkaar

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:44

Liegen over leeftijd! A la
Er kunnen nog veel ergere dingen zijn om te liegen!
Die jongen wou jou gewoon! En als jij hem leuk vind, so what?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:45

Hij doet iig zijn best...
Krijg net een smsje of ie mij mee uit eten mag nemen om het goed te maken
Dan kunnen we iig meteen eens even goed praten

@ xtostarlight: ja ik heb al langer problemen met mensen vertrouwen, door eerdere problemen in relaties! Ben gewoon nogal vaak bedonderd en andere dingen...

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 13:45

Het leeftijdsverschil is het probleem niet eens.......

Hij liegt en dan gaat je vertrouwen al snel naar beneden, en een relatie heeft toch minstens de inhoud van vertrouwen nodig....

Je geeft nu zelf al aan dat het voor jou moeilijk wordt omdat je geen zin hebt om pijn te krijgen door hem, het lijkt me dat je zelf al het antwoordt hebt !! Als je hier nu zo moeilijk overheen kan stappen maak je het jezelf gewoon niet makkelijker !!