Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjuimpje schreef:Toen hij loog over zijn leeftijd had hij natuurlijk nog niet bedacht dat het tussen jullie iets serieus zou kunnen worden...
Robijntjah schreef:Sjuimpje schreef:Toen hij loog over zijn leeftijd had hij natuurlijk nog niet bedacht dat het tussen jullie iets serieus zou kunnen worden...
Idd, zo komt het ook wel weer een beetje over... Zo van: ooh voor die paar weekjes, boeiend!
xtostarlight schreef:Hey Jolijn,
Ik zou hem hier echt niet om dumpen, mocht ie meer liegen, ja oke dan is het een ander verhaal. Ik heb je zaterdag gezien toen je zo'n beetje in shock toestand was, hopelijk was Zhanna een beetje lief voor jeIk snap dat je erg geschrokken bent en ook boos dat hij gelogen heeft, maar als hij nog steeds gek op je is, en jij op hem dan zou ik hem voor dit niet dumpen. Net wat Danielle zei, hij heeft het nog teminste toegegeven en heeft het niet verzwegen tot jij er echt achter zou komen en het kan best zijn dat ie het heeft gedaan omdat ie jou leuk vond en anders bang was dat je hem niks vond.
Het is denk ik wel even raar, maar het leeftijdsverschil kan natuurlijk makkelijk
Mocht je gewoon met hem doorgaan, veel plezier met hem, als hij net zo gek op jou is als jij op hem dan komt het zeker wel goed allemaal!
John_1983 schreef:Ik heb ff zitten denken maaruh...... hoe wilde hij het verborgen houden als jullie langer met elkaar zouden gaan? Ik bedoel dat houdt dan bij zijn verjaardag op. Kom jij aan met een kaart "gefeliciteerd met je 23ste verjaardag" en dan komt zijn familie aan "nou 18 is al een hele leeftijd". Maar beter er nu achterkomen dan later.....
Schimmelig schreef:Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel
Dat blijkt maar weer
Erg vervelend voor je! Je moet je toch eens afvragen; als hij over dit soort dingen liegt, waar liegt hij dan nog meer over?
Succes!
Robijntjah schreef:Schimmelig schreef:Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel
Dat blijkt maar weer
Erg vervelend voor je! Je moet je toch eens afvragen; als hij over dit soort dingen liegt, waar liegt hij dan nog meer over?
Succes!
En dat is dus precies waar ik me zorgen over maak
Citaat:sjees ... daar zou ik me dus echt geen zorgen over maken !! de knul vindt je leuk en wist gewoon dat jij hem zou afslaan als hij zijn echt leeftijd bekend zou maken ... Geef hem toch gewoon een kans !
Robijntjah schreef:Citaat:sjees ... daar zou ik me dus echt geen zorgen over maken !! de knul vindt je leuk en wist gewoon dat jij hem zou afslaan als hij zijn echt leeftijd bekend zou maken ... Geef hem toch gewoon een kans !
Ik wil hem best een kans geven, maar dan mag ie wel heeeeeel hard zijn best gaan doen om mijn vertrouwen terug te winnen?!
Vind je het raar dat ik me afvraag waar hij nog meer over liegt?!