:'( *snik* Tante Hennie is dood :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 22:12

Pouskintje"]
[quote="angel"][quote="Pouskintje"]
[quote="Marjolein schreef:
jemig wat kunnen sommige mensen overtrokken reageren.
misschien moeten jullie t niet zo serieus opvatten.
zal ik jullie alvast waarschuwen. over niet al te lange tijd komen er grappen over de dood van pim. en die zullen ook niet al te netjes zijn.

moeder had er gisteren op haar foon al één binnen gekregen.
deze Boos!
"reklame: de nieuwe pims ze kosten je een fortuyn maar je zou er voor een moord begaan."

enne, jammer dat je tante dood is en dit is wel heel maar niet zo erg maaar ik vindt dat jullie ook een beetje begrip voor haar mogen tonen Boos!
[/quote]
al allereerst dit topic van haar is al een grap bedoelt..
tante henny is een actrice in de nederlandse soap gtst
dus dat is gwn fake geacteerd.. het gaat erom dat ze donderdag
in die soap euthansie heeft gepleegd...
dus die vergelijking slaat nergens op aangezien er vele zijn die dit
moment rouwen om pim en die waarderen zulke "leuke verhaaltjes" niet echt snap je het?? Boos! Boos! Boos! Boos!

Verder dat grapjes vind ik ronduit vreselijk onbeschofd nog geen WEEK! geleden is hij doodgeschoten.. 1 dag begraven ik vind het zeer triest dat mensen zulke grapjes maken en versturen via sms of wat dan ook Huilen Huilen Huilen Huilen Boos! Boos! Boos!
XXangel
[/quote]
oja, ik woon ten eerste in belgië en dus kijk ik niet naar die soaps, dus ben ik inmiddels wel van mening veranderd, en denk je soms dat ik er mee kan lachen?
Vondt het stom grapje maar ik kan er toch ook niet aan doen dat iemand dat doorstuurt en die dat weer doen. Boos!
Tuurlijk is dit grapje tristig.

mjn exuses dat ik da niet wist.
[/quote]
ey pouskintje ik ben niet boos ofzo op jou ik ben kwaad op de mensen die nu al over pim fortuyn lopen te lachen en die geen respect tonen voor deze man.. ook al zijn ze niet met hem eenz mogen ze hem niet of wat dan ook genoeg mensen waardeerde deze man wel en rouwen nu om hem.. Ik snap gewoon niet dat je iets fakes vergelijkt met zo'n drama als dit.. Als je een film ziet en iemand gaat dood zet je dat toch ook niet gelijk hier op bokt omdat dat fake is en dus nix erg aan is.. maar omdat dan met pim te vergelijken vind ik te ver gaan dan ga je ook bij mij te ver sorry.. en misschien is het wel echt serieus bedoelt maar dan heb je het niet echt slim verwoord en ook niet echt op het juiste moment geplaatst. XXXangel

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 02:00

samantha5 schreef:
mop van pimmie:

melkert, dijkstal en fortuyn zitten in een vliegtuig zet melkert als ik 10 briefjes van 500 euro naar beneden gooi maak ik 10 mensen gelukkig o zegt dijkstal als ik 100 briefjes van 50 naar beneden gooi maak ik 100 mensen gelukkig nou zegt fortuyn als ik jullie twee naar beneden gooi maak ik 16 miljoen mensen gelukkig Haha! Haha! Haha! Haha!

hahaha, ik vind hem erg grappig.
Ik vind het overigens ook best humor van dat tante hennie ook nog eens dood is. Ik bedoel: hoe lang moeten we blijven treuren. Het is super erg, absoluut, maar het leven gaat wel door. (behalve dat van pim en tante Hennie).
Even zonder dollen: Ik was hartstikke voor Pim, maar jullie reageren wel erg overdreven, sydney had het vast niet zo kwaad bedoeld.

Sydney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 07:29

Nee precies Haha!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 10:25

Ze heeft toch ook sorry gezegd, dus ik denk dat we er het beste maar over kunnen ophouden.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 10:59

Clautje"]
[quote="samantha5 schreef:
mop van pimmie:

melkert, dijkstal en fortuyn zitten in een vliegtuig zet melkert als ik 10 briefjes van 500 euro naar beneden gooi maak ik 10 mensen gelukkig o zegt dijkstal als ik 100 briefjes van 50 naar beneden gooi maak ik 100 mensen gelukkig nou zegt fortuyn als ik jullie twee naar beneden gooi maak ik 16 miljoen mensen gelukkig Haha! Haha! Haha! Haha!

nou,deze vind ik wel leuk,hij gaat tenminste niet om zijn moord....
[/quote]

Ja das waar, er zijn ergere moppen. Maar toch kan ik er niet zo om lachen

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 11:29

angel"]
[quote="Pouskintje"][quote="angel"]
[quote="Pouskintje"][quote="Marjolein schreef:
jemig wat kunnen sommige mensen overtrokken reageren.
misschien moeten jullie t niet zo serieus opvatten.
zal ik jullie alvast waarschuwen. over niet al te lange tijd komen er grappen over de dood van pim. en die zullen ook niet al te netjes zijn.

moeder had er gisteren op haar foon al één binnen gekregen.
deze Boos!
"reklame: de nieuwe pims ze kosten je een fortuyn maar je zou er voor een moord begaan."

enne, jammer dat je tante dood is en dit is wel heel maar niet zo erg maaar ik vindt dat jullie ook een beetje begrip voor haar mogen tonen Boos!
[/quote]
al allereerst dit topic van haar is al een grap bedoelt..
tante henny is een actrice in de nederlandse soap gtst
dus dat is gwn fake geacteerd.. het gaat erom dat ze donderdag
in die soap euthansie heeft gepleegd...
dus die vergelijking slaat nergens op aangezien er vele zijn die dit
moment rouwen om pim en die waarderen zulke "leuke verhaaltjes" niet echt snap je het?? Boos! Boos! Boos! Boos!

Verder dat grapjes vind ik ronduit vreselijk onbeschofd nog geen WEEK! geleden is hij doodgeschoten.. 1 dag begraven ik vind het zeer triest dat mensen zulke grapjes maken en versturen via sms of wat dan ook Huilen Huilen Huilen Huilen Boos! Boos! Boos!
XXangel
[/quote]
oja, ik woon ten eerste in belgië en dus kijk ik niet naar die soaps, dus ben ik inmiddels wel van mening veranderd, en denk je soms dat ik er mee kan lachen?
Vondt het stom grapje maar ik kan er toch ook niet aan doen dat iemand dat doorstuurt en die dat weer doen. Boos!
Tuurlijk is dit grapje tristig.

mjn exuses dat ik da niet wist.
[/quote]
ey pouskintje ik ben niet boos ofzo op jou ik ben kwaad op de mensen die nu al over pim fortuyn lopen te lachen en die geen respect tonen voor deze man.. ook al zijn ze niet met hem eenz mogen ze hem niet of wat dan ook genoeg mensen waardeerde deze man wel en rouwen nu om hem.. Ik snap gewoon niet dat je iets fakes vergelijkt met zo'n drama als dit.. Als je een film ziet en iemand gaat dood zet je dat toch ook niet gelijk hier op bokt omdat dat fake is en dus nix erg aan is.. maar omdat dan met pim te vergelijken vind ik te ver gaan dan ga je ook bij mij te ver sorry.. en misschien is het wel echt serieus bedoelt maar dan heb je het niet echt slim verwoord en ook niet echt op het juiste moment geplaatst. XXXangel
[/quote]
o, dan ben ik blij voor me. k dacht dat je kwaad was maar ik kan niet je gezicht achter het scherm zien, kan je moeilijk een foto plaatsen hoe je nu bent Haha!

miscchien moeten we er nu over ophouden maar toch blijft het erg.
Yootha heeft gelijk. Laten we er over zwijgen van Sydney

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 12:02

hahaha nee dat klopt laten we dan nu maar ophouden erover...
Kuz angel

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 12:43

Die Pim mop is goed!

Die bestond vast al voor zijn dood.

Ik liep vrijdag in AH en wat was daar in de aanbieding? Pim's koekjes.
He! hadden ze daar niet ff mee kunnen wachten Misselijk

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 12:47

Die mop is idd erg goed... Haha! Die Melkert toch, ik kan me echt niet voorstellen dat hij misschien kans heeft om onze nieuwe premier te worden...NO WAY! Hij wilde gewoon weer beginnen met campagne voeren na de begrafenis van Pim, ja...HELLOO! Laat iedereen eerst maar even het verdriet verwerken ofzo...

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 12:53

die mop komt uit de break out die had ik al gelezen en kende ik al amar ik denk inderdaadook dat deze mop al bestond het heeft nix te maken met zijn aanslag.. xxxangel

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 15:05

Ik kon er wel om lachen Knipoog

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 16:22

even on topic (voor het eerst hier geloof ik Haha! ) jaaaaaa wat zieligjes he? Ik heb wel medelijden met Job.
Wel een eng idee zo 'n drankje, het lijkt wel melk ... als je nou een heel erge hekel aan iemand hebt ... Bloos

Enne sorry, maar ik vind het niet normaal hoe jullie reageren op Sydney, hoe overtrokken kun je bezig zijn!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 16:59

oke, ik vind allebei de kanten errug overdreven, sorry. Sydney vind ik overdreven omdat ze het zooooo erg vind dat Hennie dood is.... oke??! Verward

En de rest omdat jullie zo overdreven reageren...

Maar goed, zelf weten...

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 16:41

keej, dat van hennie is overdreven

Maar die mop van melkert dijkstal en fortuijn Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!!!!!
Die is echt leukkkkk!!! hahahahahahaha

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:22

naja boeie was wel zielig voor tante hennie maar tis niet real dus hoef je niet om te treuren hoor Haha! XXXangel

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 13:34

Sjongejonge zoiets doe je toch niet? Beetje respect hebben is toch niet zo moeilijk? schijnbaar voor jou wel!