haar eigen kat, daar kan ik toch zo kwaad om worden, en die cavia, rotwijf!
serieus, gebruik je eigen arm om te laten dansen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleendv_88 schreef:
In de VS ook...die situatie dat een vrouw een kat in de magnetron stopt en dat ze dan vervolgens nog een schadevergoeding voor een kapotte magnetron krijgt omdat het niet in de gebruiksaanwijzing stond dat een kat er niet in kon
irish_lady schreef:pffffff jullie oordelen wel erg gemakkelijk, ik heb de show niet gezien, maar wel een aantal interviews met haar. En er was een reden om de kat te doden, en of je dat nu zelf doet of een da maakt in mijn ogen niet uit. De cavia was ook al dood voordat ze er wat mee deed. De kat is het enige dier dat ze zelf gedood heeft, de rest van de dieren die ze gebruikte waren wegslachtoffers of een natuurlijke dood. En om die huid te gebruiken? kijk eens naar jullie mooie zadels en rijlaarzen. Sorry maar ik vind jullie behoorlijk hypocriet!
irish_lady schreef:uh ja en? Ooit eens een dier depressief meegemaakt? Nee? nou ik wel, en geloof me dan is de dood nog niet eens zo erg.
En wat zeur je nou zeg? Met je zadelbontje te koop: was dat schaap soms wel ziek?