Hoe stom kan je zijn!! (dode dieren)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:42

haar eigen kat, daar kan ik toch zo kwaad om worden, en die cavia, rotwijf!
serieus, gebruik je eigen arm om te laten dansen

Tibamar

Re: Hoe stom kan je zijn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 00:44

Dan ben je dus echt niet goed snik... T idee alleen al

In de VS ook...die situatie dat een vrouw een kat in de magnetron stopt en dat ze dan vervolgens nog een schadevergoeding voor een kapotte magnetron krijgt omdat het niet in de gebruiksaanwijzing stond dat een kat er niet in kon

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 03:28

marleendv_88 schreef:

In de VS ook...die situatie dat een vrouw een kat in de magnetron stopt en dat ze dan vervolgens nog een schadevergoeding voor een kapotte magnetron krijgt omdat het niet in de gebruiksaanwijzing stond dat een kat er niet in kon

sorry maar ik kreeg daar (ja zelfs als vegetarische muts) toch echt een beetje de slappe lach van dit houd je toch niet voor mogelijk?
(oke zielig is het natuurlijk wel..)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 08:41

Ik snap niet dat Barend en Van Dorp zulk soort mensen in hun show laten...dan ben je net zo gek als die mensen zelf.

Ze moeten haar opsluiten...en de sleutel weggooien...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:17

stuiterkiekens?

ik vind de poes minder erg dan de cavia
in het beste geval heeft de poes weinig pijn gehad, terwijl de cavia wel nog leefde (neem ik aan toch) met dat "muziekding"(?) in zich.

maar het is beide luguber en niet goed te praten.

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:21

Gatverdamme.
sommige mensen .

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:25

Dat mens heeft gewoon teveel naar 101 dalmatiers gekeken. Een soort tweede Cruella 'd Ville.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:26

pffffff jullie oordelen wel erg gemakkelijk, ik heb de show niet gezien, maar wel een aantal interviews met haar. En er was een reden om de kat te doden, en of je dat nu zelf doet of een da maakt in mijn ogen niet uit. De cavia was ook al dood voordat ze er wat mee deed. De kat is het enige dier dat ze zelf gedood heeft, de rest van de dieren die ze gebruikte waren wegslachtoffers of een natuurlijke dood. En om die huid te gebruiken? kijk eens naar jullie mooie zadels en rijlaarzen. Sorry maar ik vind jullie behoorlijk hypocriet!

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:48

een kat kan je uuuuren ophangen voordat deze dood is
een kat zelf de ek omdraaien is dus echt een heel slecht (lees zeer dier onvriendelijk) plan ..
geef dan een spijtje iets wat bij een kat veel diervriendelijker is (bij een paard kies ik voor de kogel..)

meer dan erg ..

moet er persoonlijk niet aan denken om mijn dode dier bij je te dragen ..vind die medallions die ik verkoop echt de grens ...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:55

in het begin dacht ik ook gatverdamme, maar bedenk je dat er heel veel mensen zijn die hun kat de nek om draaien of andere kleinere dieren waneer ze ziek zijn.. (denk aan boerderij beesten)
Mijn vader heeft vroeger jaren op een boerderij gewerkt en ook daar werden katten gewoon de nek omgedraaid als ze ziek of iets dergelijks waren. bij de boerderij waar ik een tijdje heb meegedraaid gebeurde dit ook.

Die vrouw vertelde ook dat ze het beter niet had kunnen doen omdat bleek dat ze geluk had gehad dat het in 1x gelukt was, en dat verteld niemand er hier nu bij.
De cavia was al aan ouderdom overleden toen ze hem kreeg van een meisje
en de andere katten had ze overgekocht van een dierenarts of iets dergelijks, die waren toen ook al dood!

Neeh ik kan het niet echt erg vinden. Ze is er zelf achter gekomen dat het niet zo verstandig is zelf beesten de nek om te draaien en kocht ze vervolgens gewoon dood op (na mijn idee het zelfde als een bontjas kopen alleen moet je hem zelf nog bewerken)

Die stuiter kuikens daarentegen vind ik veel erger! Die vrouw woont hiero ergens in de buurt, en ik snap haar niet helemaal... wat ze daar nou mee wilt bereiken..

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:23

Tja mijn keuze zou het ook niet zijn, maar ik ben het wel eens met irish_lady.
De kat moest toch dood en de andere dieren waren dat al. En die laarzen en trouwens ook dat stukje vlees dat je net gegeten hebt komen ook niet van een boom hoor... En die zijn er nog speciaal voor gedood ook. Maar dan zijn het huisdieren en is het opeens erg

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:48

irish_lady schreef:
pffffff jullie oordelen wel erg gemakkelijk, ik heb de show niet gezien, maar wel een aantal interviews met haar. En er was een reden om de kat te doden, en of je dat nu zelf doet of een da maakt in mijn ogen niet uit. De cavia was ook al dood voordat ze er wat mee deed. De kat is het enige dier dat ze zelf gedood heeft, de rest van de dieren die ze gebruikte waren wegslachtoffers of een natuurlijke dood. En om die huid te gebruiken? kijk eens naar jullie mooie zadels en rijlaarzen. Sorry maar ik vind jullie behoorlijk hypocriet!

Ja, weet je wat die reden was?
"De kat was depressief"

Ja, dan is het natuurlijk enorm rechtvaardig om het beest eigenhandig de nek om te draaien en er een [nog oerlelijke ook] tas van te maken. Dat mens zat zo koelbloedig te vertellen dat het me niets zou verbazen als ze op een dag komt aanzetten met pumps van de huid van een zelf gebaarde & geslachtte baby.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 12:13

uh ja en? Ooit eens een dier depressief meegemaakt? Nee? nou ik wel, en geloof me dan is de dood nog niet eens zo erg.

En wat zeur je nou zeg? Met je zadelbontje te koop: was dat schaap soms wel ziek?

Nouska

Re: Hoe stom kan je zijn!! (dode dieren)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:01

Oeffff.... Nou ja normaal vind ik het niet Als ze al dood waren heb ik wel zoiets van "die dieren zelf maakt het gelukkig niets meer uit". Maar om een kat eigenhandig de nek om te draaien.. Dan moet je wel een erg sterke maag hebben (ben dan ook kattenliefhebster, met een kip zou ik denk ik veeeel minder moeite hebben ). Denk trouwens niet dat ik nu nog als ik een kat in zou moeten slapen hem bij de DA achter zou laten. Ik moet er niet aan denken dat iemand mijn overleden huisdier nog bijv. als tasje zou dragen!!

Nek omdraaien is trouwens wel zo gebeurd. Een man verderop in het dorp slachtte zijn konijnen door ze de nek om te draaien, en helaas zag zijn tweejarige kleinzoontje dat een keer. Liep helaas niet goed af, want inplaats van een trauma op te lopen probeerde kleinzoonlief dat zelf succesvol uit op zijn kitten Een snelle dood, dat wel, maar ze hebben daarna toch een paar jaar gewacht voor ze weer een nieuw huisdier namen voor dat jongetje . Hij bedoelde het niet gemeen, dacht dat het een spelletje was. Leg het verschil maar eens uit aan een tweejarige.. Je begrijpt dat dit een populair en berucht verhaal is geworden hier op het dorp .

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:23

irish_lady schreef:
uh ja en? Ooit eens een dier depressief meegemaakt? Nee? nou ik wel, en geloof me dan is de dood nog niet eens zo erg.

En wat zeur je nou zeg? Met je zadelbontje te koop: was dat schaap soms wel ziek?

Oeh, voel je je een beetje aangevallen?
Zadelbontjes heb je ook van synthetisch materiaal, wees niet bang

Nou goed, dan is een dier depressief. Right. Zelfs zó depressief dat ie niet meer wil leven. Waarom zou je hem dan in godsnaam dan niet een beetje humaan laten gaan?

Oh, http://www.tinkebell.com/manual

Sick.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:26

Jésus, dit vind ik echt niet kunnen.. Gewoon zonder reden, ja ik wil dr een tas van maken.. Ik krijg al tranen in m'n ogen dat ik dat bij m'n eigen katten zou moeten doen, echt nóoit..
Ik had wel een hamster die dood aan het gaan was van ouderdom, toen zou het beter zijn als ik z'n nek om zou draaien omdat ie anders heel langzaam dood zou gaan. Ik durfde het alleen niet, en m'n moeder en broer ook niet.

Nadua

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:31

wanneer was die uitzending dan?

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:32

En met al die dieren waar leer en vlees en bont van gemaakt wordt is wel humaan omgegaan?
Waarom is het doden van koeien voor dezelfde reden nou normaal en is dit opeens ziek?
Ik snap echt het probleem niet...

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:36

Wát een discussie zeg! Laat iedereen z,n mening geven en val elkaar niet zo aan.

Ik persoonlijk vindt het ook luguber maar ik heb het programma niet gezien dus kan er eigenlijk ook geen eerlijk oordeel over geven.................

Bellamafia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:40

heb hier maar 2 woorden voor ---->>> zieke geest!!!!

ik_jolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 15:34

... en dan nog het lef hebben om ermee op tv te komen. Idd vreemd van Barend&van Dorp om zoiets te doen

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 16:13

jezus dan heb je tog egt een steekje los in je boven kamer ik zie het al voor me zeg mijn kat als handtas of me shetlander als sgooltas dan spoor je niet hoor als je zo iets doet ze moeten die gek opsluiten in het gesticht

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 16:15

Die huiskat moest al een spuitje hebben, dat vond mevrouw zielig, daarom heeft ze het dier zelf gedood en omdat het beestje zo graag bij haar was heeft ze er een handtas van gemaakt...

(dit heb ik gehoord.. )

Tenshi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 16:24

"de kat was depressief"? Tja, vind je het gek als je een baas hebt die een handtasje van je wil maken...

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 17:26

zij zou het ook niet leuk vinden als ik van haar n handtasje zou maken, dus dan moet ze t ook niet bij dr kat doen vind ik! arm beestje!
X