Ach, die weeshondjes! *update* het gaat goed met ze!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 22:13

Cowgirl schreef:
Het is toch raar dat de meeste mensen hier op bokt geen vertrouwen in de politiek van dit moment.

Terwijl meerendeel van de mensen buiten het wel schijnen te hebben.Tenzij de media daar natuurlijk weer op inspeelt.
Zij kunnen immers brengen wat de mensen willen horen. Zo hebben ze ook de woorden van Pim regelmatig verdraaid en dat we daardoor een bepaald beeld van hem hebben gehad?(of nog steeds hebben)

In mijn hele omgeving heeft men er weinig vertrouwen in, en dat zijn (gelukkig Knipoog ) geen bokkers, niet eens paarden-mensen...

De media Pim's woorden verdraaid? Wat ik op TV zag vond ik al vreselijk, en daar viel weinig aan te verdraaien...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 20:07

Citaat:
Wat ik op TV zag vond ik al vreselijk

Dit bedoel ik juist. Op Tv kunne ze knippen en plakken en laten ze juist die dingen zien die jij vreselijk vind.
En zo dacht Pim er ook over(sorry ga ik weer maar hij heeft het zelf gezegd in het interview met Ivo Niehe, )

Ik ga ook niet zeggen dat iki het met alle standpunten van LPF eens ben maar er is geen een lijst waar mee je het volledig eens bent.