als ik thuis kom ga ik eerst handjes wassen natuurlijk dan lekker magnetron voer eten en dan bokken. dan wordt ik er op een gegeven moment afgesteurd door mijn ouders en dan ga ik maar wat eten..een klein beetje huiswerk soms...en dan maar TV kijken en een lekker uitgebreid bad nemen(ben ik ook elke dag ruim een half uur aan kwijt..)en dan maar weer eens naar mijn bedje toe.
Maarten
Geplaatst: 11-05-02 22:36
Van alles en nog wat. Als ik rijd is dat meestal in het weekend en dan kan ik 's ochtends m'n Fjord pakken of laat in de middag. Het ligt er dan maar helemaal wat ik de rest van de dag in de planning heb. Als ik laat in de middag klaar ben ga ik lekker even met de voeten op de bank tv kijken en blijf lekker in mijn kloffie zitten (pffff... het is weekend voor mij dus hoef me ff niet druk te maken dat ik er representatief uit hoef te zien, paardenkloffie mag dus best ).
Als ik 's ochtens rijd dan ga ik me snel even omkleden, handen wassen en weer naar de stal om Jelka even weer gezelschap te houden bij het hooi vreten (kan zo van het geluid genieten als een paard rustig zijn hooi aan het kauwen is )
Avanti
Geplaatst: 11-05-02 23:41
Gelijk douchen ik voel me altijd zo smerig als ik van de manege af kom
liberty
Geplaatst: 12-05-02 00:27
heb het makkelijk, de stal = thuis!
dus als ik klaar handen wassen, eten, achter de compu en naar bed!
ene keer om 18.00 uur klaar, andere keer om 22.30 uur klaar, lekker afwisselend!
gr linda
XoNo
Geplaatst: 12-05-02 00:50
Paardje wegzetten (ik heb het geluk dat ik altijd moet op- en afzadelen), naar de kantine en gauw een glas cola halen Nog even nababbelen, naar huis, nog even bokken, en dan naar bed.
Rhys
Geplaatst: 12-05-02 00:51
Rijden jullie dan allemaal altijd op hetzelfde tijdstip van de dag? Bij mij verschilt het nogal, soms is het stressen omdat ik nog zoveel moet voorbereiden voor school etc., soms blijf ik de hele avond/middag bij de buren hangen, soms moet ik direct omkleden en weer naar college...hangt er helemaal vanaf.
Nikita
Geplaatst: 13-05-02 13:00
Ik rij altijd begin van de avond, direct na m´n werk. Als ik dan rond 21.00 thuis ben ga ik:
kat eten geven met de kat spelen eten koken (meestal ovenschotel, dus dan in tussentijd..) ..stofzuigen ..schoonmaken ..was draaien eten ff op de bank hangen douchen tv kijken (met de kat) of naar vriendin was ophangen slapen
Ptries
Geplaatst: 13-05-02 16:16
Als ik doordeweeks rijd, rijd ik altijd 's avonds, meestal gaat het dan zo:
* Eerst natuurlijk Jerai afzadelen, poetsen, wandelen, afspuiten etc. * Dan neerploffen bij de anderen, sigaretje roken, koffie/fris drinken en kletsen. * Na een hele tijd toch maar besluiten dat ik nu wèl heel erg honger krijg en naar huis gaan. * Meestal eerst de vraag van mijn ouders aanhoren, of het nu altijd zo laat moet worden en vervolgens meteen de vraag erachteraan hoe het ging en dan vinden ze het toch wel weer heel leuk allemaal * Handen wassen * Eten opwarmen en eten * Douchen * En als mijn broertje de computer niet bezet houdt nog even bokken/andere sites bezoeken/homepage updaten * Tanden poetsen * Naar boven * In bed tv kijken / muziek luisteren / lezen * slapen
Jade
Geplaatst: 14-05-02 14:31
zo te lezen ga ik relatief laat naar m'n beestje. ben doordeweeks vaak pas 22:30 weer thuis. douchen, eten, kijken wat ik had moeten doen voor de volgende dag en maffen