Ben & Jerry's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 00:38

wow dat is wel erg veel... Scheve mond
die half baked lijkt me echt lekker!!
das cocoladeroomijs en vanilleroomijs gemixt met chocolade fugde brownies en brokken ongebakken koekjesdeeg Vingers aflikken jummie!
die caramel chew chew en pfish food lijken me ook wel wat Tong uitsteken

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 12:14

angelfire schreef:
wow dat is wel erg veel... Scheve mond
die half baked lijkt me echt lekker!!
das cocoladeroomijs en vanilleroomijs gemixt met chocolade fugde brownies en brokken ongebakken koekjesdeeg Vingers aflikken jummie!
die caramel chew chew en pfish food lijken me ook wel wat Tong uitsteken

hmm die heb k nog nooit gehad, ook maar een x proberen Haha! ze hebben ook eens in de zoveel tijd een dag dat ze het ijs gratis uit delen he Vingers aflikken dan krijg je bijv. 1 bolletje van een nieuwe soort ijs gratis Tong uitsteken iemand dat al meegemaakt? Lachen

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:05

neej niet meegemaakt maar op hun site staat een datum ......en plaats waar ze het de volgende keer gaan doehn !!

Haha!

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 13:07

ja heb k gezien Haha! Haha! maar die ene datum is helaas net geweest Verdrietig Knipoog volgende x beterrr Vingers aflikken }> Tong uitsteken

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 13:44

vanavond ben ik alleen thuis Haha! duhsz ga ik zometeen ff naar de c1000 !! ff zon bak ijs halen .........toch wel lekker onder het film kijken Haha! Knipoog Tong uitsteken kzit alleen nog te denken welke smaak ik neem !! ik denk fish food ofzoiets !! teminste ..........als ze die hiero nog hebben .....!!
}> Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 15:44

geef mij maar gewoon zo´n softijsje met van die gekleurde spikkels erop Haha! Vork

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:17

XoNo schreef:
Geef mij maar 6 bolletjes straciatella, en mij hoor je niet meer Lachen Heeerlijk!

Jaaaa, straciatella rules the world!!! Vingers aflikken

Ik heb nog nooit Ben & Jerry's op, ik weet niet eens of ze dat hier wel verkopen bij Bas vd Heijden Verward Het lijkt me in ieder geval wel superlekker!

Wat ook superlekker Haha! is, is Italiaans schepijs Kwijl Daar heb je echt superveel smaken van. Mijn favorieten zijn straciatella en gewoon chocolade, maar ze hebben nog veel meer smaken en het is allemaal lekker Lovers

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 18:33

ooooooh ik heb ff meteen een ben er jerry;s opgehaald !! dat stomme topic ook !! het maakt je nog eens verslaafd Haha! Knipoog

ik heb " One sweet wirld " gehaald ofzoiets ! dat is met caramel en koffie ijs , marsmello en caramel slierten en chocola geloof ik !!

eingelijk is het voor vanavond maar ik kon dr niej van afblijfen dus heb ik even geproefd !!

EN .........

** roffel roffel **

HIJ IS ZOOOOOOOOOOOOOOO LEKKER
NIET NORMAAL

jammer dat ik hem moest wegzetten anders heb ik vanavond niks !!

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 20:46

wazzup schreef:
ooooooh ik heb ff meteen een ben er jerry;s opgehaald !! dat stomme topic ook !! het maakt je nog eens verslaafd Haha! Knipoog

ik heb " One sweet wirld " gehaald ofzoiets ! dat is met caramel en koffie ijs , marsmello en caramel slierten en chocola geloof ik !!

eingelijk is het voor vanavond maar ik kon dr niej van afblijfen dus heb ik even geproefd !!

EN .........

** roffel roffel **

NIET NORMAAL

*g* verslavend he Haha! die nieuwe soort die jij hebt gekocht hebben wij volgens mij ook in de vriezer...ga ook maar ff film kijken denk ik }> Vingers aflikken heb je m al op?? Haha!

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:02

hmm ik wil ook!!! Bloos
hehe ik heb me ma bijna zover gekregen dat we het morgen via de pizza hopper gaan bestellen Extreme duivel Tong uitsteken Pling
ik kan niet wachten!! Haha!

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 22:46

fjordentinker"]
[quote="wazzup schreef:

EN .........

** roffel roffel **

NIET NORMAAL

*g* verslavend he Haha! die nieuwe soort die jij hebt gekocht hebben wij volgens mij ook in de vriezer...ga ook maar ff film kijken denk ik }> Vingers aflikken heb je m al op?? Haha!
[/quote]

Jazekerz een beker van 500ml !! mn pa zei dat ik nog eens dicht groei Schijnheilig Haha! aaaaaaaaaah vast niet Knipoog maar hij was echt lekker jammer van die plakkerige caramel maar jah dat was wel heeeeeeeel erg lekker

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 12:58

Party!! Party!! Party!! *JeeJ*!!! Party!! Party!! Party!!
me ma heeft een ijsmachine gekocht!! Lovers
en nu kan ik lekker zelf ben & jerry's ijs maken!! Tong uitsteken jum jum
ik zie het al voor me Kwijl

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 13:32

angelfire schreef:
:# Party!! Party!! *JeeJ*!!! Party!! Party!! Party!!
me ma heeft een ijsmachine gekocht!! Lovers
en nu kan ik lekker zelf ben & jerry's ijs maken!! Tong uitsteken jum jum
ik zie het al voor me Kwijl

ijsmachine ?? Verward vertel...........** details ** Haha! Vingers aflikken

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 14:02

haha.. die machine kan softijs en normaal ijs maken!! Tong uitsteken
van philips heel handig je moet eerst een soort koel element in de vriezer voor 24 uur doen en dan stop je dat in die bak en dan deksel erop moter erop ingredienten erin en aanzetten (met de stekker in de stopcontact of course Haha! ) en dan 20 minuutjes w88 en je hebt super lekker ijs!!jam jam Kwijl Vingers aflikken

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 14:42

angelfire schreef:
haha.. die machine kan softijs en normaal ijs maken!! Tong uitsteken
van philips heel handig je moet eerst een soort koel element in de vriezer voor 24 uur doen en dan stop je dat in die bak en dan deksel erop moter erop ingredienten erin en aanzetten (met de stekker in de stopcontact of course Haha! ) en dan 20 minuutjes w88 en je hebt super lekker ijs!!jam jam Kwijl Vingers aflikken

ja das lekker Vingers aflikken maaaaar dan heb je nie t originele ben & jerry's ijs Verward Haha! njah je kan t proberen marsmellows (however je da schrijft) en caramel in de ijsmachine kweet alleen nie of ie daar tegen kan Haha! }> Cool
ist al gelukt?

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 16:16

Ooohhh dat is mijn favoriete ijs, alleen inderdaad wel erg duur!!

Die met die rolo 's er in vind ik het lekkerst en ook 'one sweet whirled' is lekkerr!!! (die is nieuw)
Met chocoladevisjes ken ik niet, moet ik gauw maar eens proeven.
Alleen die met die chocoladekoekjesdeeg vind ik niet echt lekker.

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 19:06

hmm nee heb het (nog) niet geprobeerd maar me ma had bij de pizza hoppers 2 (!) bakken ben & jerry's besteld!! Vingers aflikken
pfish food en 1 met fudge brownies
was wel errug lekker alleen word ik er zo snel misselijk van Misselijk

djedda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 20:47

jaaa das lekker!!!! Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken (oneliner Bloos )