die half baked lijkt me echt lekker!!
das cocoladeroomijs en vanilleroomijs gemixt met chocolade fugde brownies en brokken ongebakken koekjesdeeg
jummie!die caramel chew chew en pfish food lijken me ook wel wat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
angelfire schreef:wow dat is wel erg veel...![]()
die half baked lijkt me echt lekker!!
das cocoladeroomijs en vanilleroomijs gemixt met chocolade fugde brownies en brokken ongebakken koekjesdeegjummie!
die caramel chew chew en pfish food lijken me ook wel wat
ze hebben ook eens in de zoveel tijd een dag dat ze het ijs gratis uit delen he
dan krijg je bijv. 1 bolletje van een nieuwe soort ijs gratis
iemand dat al meegemaakt?

XoNo schreef:Geef mij maar 6 bolletjes straciatella, en mij hoor je niet meerHeeerlijk!
Het lijkt me in ieder geval wel superlekker!
is, is Italiaans schepijs
Daar heb je echt superveel smaken van. Mijn favorieten zijn straciatella en gewoon chocolade, maar ze hebben nog veel meer smaken en het is allemaal lekker

wazzup schreef:ooooooh ik heb ff meteen een ben er jerry;s opgehaald !! dat stomme topic ook !! het maakt je nog eens verslaafd![]()
![]()
ik heb " One sweet wirld " gehaald ofzoiets ! dat is met caramel en koffie ijs , marsmello en caramel slierten en chocola geloof ik !!
eingelijk is het voor vanavond maar ik kon dr niej van afblijfen dus heb ik even geproefd !!
EN .........
** roffel roffel **
HIJ IS ZOOOOOOOOOOOOOOO LEKKER
NIET NORMAAL
jammer dat ik hem moest wegzetten anders heb ik vanavond niks !!
die nieuwe soort die jij hebt gekocht hebben wij volgens mij ook in de vriezer...ga ook maar ff film kijken denk ik }>
heb je m al op??

fjordentinker"]
[quote="wazzup schreef:ooooooh ik heb ff meteen een ben er jerry;s opgehaald !! dat stomme topic ook !! het maakt je nog eens verslaafd![]()
![]()
ik heb " One sweet wirld " gehaald ofzoiets ! dat is met caramel en koffie ijs , marsmello en caramel slierten en chocola geloof ik !!
eingelijk is het voor vanavond maar ik kon dr niej van afblijfen dus heb ik even geproefd !!
EN .........
** roffel roffel **
HIJ IS ZOOOOOOOOOOOOOOO LEKKER
NIET NORMAAL
jammer dat ik hem moest wegzetten anders heb ik vanavond niks !!
die nieuwe soort die jij hebt gekocht hebben wij volgens mij ook in de vriezer...ga ook maar ff film kijken denk ik }>
heb je m al op?? 
aaaaaaaaaah vast niet
maar hij was echt lekker jammer van die plakkerige caramel maar jah dat was wel heeeeeeeel erg lekker
) en dan 20 minuutjes w88 en je hebt super lekker ijs!!jam jam
angelfire schreef:haha.. die machine kan softijs en normaal ijs maken!!![]()
van philips heel handig je moet eerst een soort koel element in de vriezer voor 24 uur doen en dan stop je dat in die bak en dan deksel erop moter erop ingredienten erin en aanzetten (met de stekker in de stopcontact of course) en dan 20 minuutjes w88 en je hebt super lekker ijs!!jam jam
![]()
maaaaar dan heb je nie t originele ben & jerry's ijs
njah je kan t proberen marsmellows (however je da schrijft) en caramel in de ijsmachine kweet alleen nie of ie daar tegen kan
}>