dagje weg met klas, kind vergeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkigioa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 12:23

Ze waren mij ook een keer vergeten bij Artis... ik had niet eens door dat we me vergeten waren! Vond die kleine aapjes veel interessanter! In mijn geval kwamen ze er gelijk al achter geloof ik.

Maar een foutje is menselijk hoor! Hoevaak verliezen ouders hun eigen kinderen wel niet uit het oog? Ik zeg niet dat het goed is, maar het kan gewoon gebeuren en ik vind het niet iets waar je je echt voor moet schamen.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:01

Mijn man is buitenlandchauffeur en zijn collega heeft een keer een meisje van 13 meegenomen uit duitsland naar nederland toe.
Zij was een dag weg met school en ze was betrapt op blowen door een leraar.
Vervolgens hebben ze besloten dat ze niet meer mee terug mocht naar nederland en zelf maar moest zien hoe ze thuis kwam.
Nou sorry hoor maar dat kan dus echt niet.
Als het mijn kind was geweest had ik korte metten gemaakt met die school en mn dochter kreeg bij thuiskomst een schop onder der hol vanwege liften en blowen!!!

ikkemetwikke

Re: dagje weg met klas, kind vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:05

livo schreef:
Maar als ze hebben geteld terwijl de bus begon te rijden...zijn ze toch nooit verder dan pakweg 200 meter gekomen???
en ze hebben daarna weer omgedraaid neem ik aan...dan heeft dat kind toch nooit langer dan 3 a 4 minuten alleen gestaan????

jij hebt waarschijnlijk (nog) geen klinderen?!
het gaat toch om het idee dat men zo onveranwoordelijk met andermans kinderen omgaan!!
ik zou echt niet blij zijn met de jufvrouw van mijn kind,en zou dat haar duidelijk maken ook!!!

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:18

oooh, dat is erg!!
ojee ik word er gewoon griezelig van, ik zou geloof ik echt helemaal maf worden als het mijn kind betrof!
oh oliebol hee dit is echt niet normaal..
ik hoop echt dat het kind geen trauma heeft opgelopen, als hij of zij het gezien heeft dat de bus zonder hem of haar vertrok..
o, echt té erg dit ik zit me helemaal druk te maken hier

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 13:23

Mijn broer en zn vriendje zijn ook een keer vergeten in de dierentuin in Emmen, met basisschool daarheen en zij kwamen niet meer thuis. Mijn pa heeft ze toen opgehaald en de school heeft geen 1 x zn excuses aangeboden! Echt triest vind ik dat

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 14:49

pfff...hoe krijgen ze het voor elkaar
het mogen dan misschien hooguit 5 minuten geweest zijn dat dat kind alleen gestaan heeft, maar het gaat er niet om hoelang... ik vind het erg dát het gebeurd...
nu zal die juf zich ongetwijfeld ook ontzettend klote voelen.
ik werk in de kinderopvang en met zulk soort uitjes laten we de kids voordat we een bus instappen of terug lopen altijd in een rij 2 aan 2 staan en tellen( tellen zelfs dubbel.. collega en ik tellen allebei)

brr... je moet er niet aan denken

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 14:54

Och... Silvaantje....! Je zal het maar meemaken..!
Het lijkt me zo erg voor zo'n klein kindje, ik denk dat als het mij gebeurd zou zijn toen ik zo klein was ik helemaal in paniek zou zijn geraakt....!

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 14:57

Dat was zeker een behoorlijk onopvallend typje

Maar niet erg handig van die juffen. Het kind zou een trauma oplopen.

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 16:09

Niet erg handig.

Is bij ons ook eens gebeurd. We gingen op wintersport naar oostenrijk. Tussenstop hadden we gehad, werden we aan de kant gezet door de politie. Waren 3 mensen niet op tijd terug bij de bus (niet dat het erg was, want het waren de 3 grootste kloters en waren 16).

mellon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 16:17

hahahaha silvaantje zie je al helemaal koken op dat kooktoestelletje. Heb je eindelijk je gerecht klaar wil je het de hele wereld laten proeven zijn ze weg..........dat is pas vet zielugh.
Zie het hel4emaal voor me mijn dochter kan ook helemaal in haar eigen opgaan kan ook best voor gaan komen dat ze vergeten wordt het muurbloempje.
Maar dan kent de school mij nog niet................

Flip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:11

zo ben ik ook ooit achtergebleven met 3 andere meisjes (in een klas van 19 dus moet best opvallen 4 weg) we gingen naar de wc voor het vertrek tege de leraar gezegt en nog zijn ze aangereden zonder ons. pas toen wij belden kwamen ze erachter en hebben ze ons opgehaald,,, maar voor iedereen hier, ik heb er geen trauma's aan over gehouden

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:18

Pfft dat vind ik best erg
Je hebt toch een enorm verantwoordelijkheid over een andermans kind, zeker omdat het de werk is van de juf.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:22

ach dat is nog lang niet zo erg als dat engelse echtpaar dat hun baby vergat mee te nemen uit een engels pub in Malgrat de Mar nadat ze zich helemaal klem gezopen hadden....

nou schijnt dit wel vaker voor te komen bij die pub dus mijn broertje, dj bij die tent, heeft het kind maar na sluitingstijd bij hem op de kamer genomen waar al reisbedjes klaarstonden.........

triest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:28

Djiezz, Kim...nee toch?
Een stel rondspringende kleuters om je heen en dan een telfout maken, daar kan ik nog (een heel klein beetje!) begrip voor opbrengen... Jezelf klem zuipen en dan je kind vergeten vind ik ronduit crimineel!

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:30

Idd dom zeg!
Bij ons telden ze eerst en dan ging de bus pas rijden, of de namenlijst werd opgenoemd.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:31

absoluut is het ook, mijn broertje ontfermde zich dan over de kinderen..........

schandalig, en het was niet sporadisch dat dit gebeurde hoor, gebeurde regelmatig genoeg. De kroegeigenaar had al extra bedden voor achtergebleven kids., bij mijn broer op de kamer dan wel.......

absurd

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 21:34

dat is wel heel erg Kiwiko
ik vind het al uit den boze dat ze een kind vergeten bij school laat staan je eigen kind

ik vind het trouwens zowieso dom om een baby mee te nemen naar een pub waar heb je die hersens dan zitten

Tammietjeeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:05

Cloverdale schreef:
ik vind het al uit den boze dat ze een kind vergeten bij school laat staan je eigen kind

ik vind het trouwens zowieso dom om een baby mee te nemen naar een pub waar heb je die hersens dan zitten

Sorry dat ik het zeg; maar engelsen heh. verder geen vooroordelen
Best ernstig allemaal....

Stephanie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:07

Tammietjeeh schreef:
Cloverdale schreef:

Sorry dat ik het zeg; maar engelsen heh. verder geen vooroordelen
Best ernstig allemaal....

via de clan (spel op internet) van mijn moeder heb ik wat engelsen leren kennen..
het lijkt wel alsof ze zout in hun hoofd hebben ofzo..
serieus.. die mensen hebben allemaal wel minstens 1 steekje los

tuurlijk zullen er slimme en goede bijzitten.. die moet ik alleen nog tegen komen

maar back to the point.
oh trouwens ik bedoel je baby niet mee nemen ivm het rokerige gebeuren in cafe's

Nadir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:08

Ja zulke dingen kunnen gebeuren hoor.
Als er verder niks gebeurd is snap ik de drukte niet helemaal...

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:34

Tjaa, agz plien het verder niet over hartverzakkingen heeft gehad, zal deze groep 5 leerling vast niet in paniek zijn geraakt.
Ik denk eerder dat die leerling zich rot heeft lopen zoeken naar de rest
*medelij

Nou ja, laten we blij zijn dat ze nog heeft geteld.
Stel je voor dat ze terug komen op school & 't dan pas ontdekken
Dan had je helemaal de poppen aan't dansen

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:35

Ik hoop dit nooit mee te maken, ik loop nu stage in het onderwijs en wil daar dus ook mijn baan van maken.. Zeker met die kleine kinderen moet je goed opletten, die willen nog wel is even een andere kant uit lopen dan dat de bedoeling is..

Wat ik normaal vind is, tellen voordat de kids de bus ingaan en in de bus nog een keer tellen als ze allemaal zitten en dan pas kan de bus wegrijden..

Hoe moet je je anders verantwoorden tegenover de ouders: Ja sorry, mevrouw/meneer we zijn uw kind vergeten, u kunt uw kind daar en daar halen, veel plezier ermee...

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:37

Kan gebeuren, maar het is wel erg dom

joortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 22:51

Oh das wel erg dom he

Delias

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 23:44

Onverantwoord!!! Vroegah bij ons op school werd er inderdaad 2 keer geteld, met instappen, als we zaten en soms als we reden nog een keer.

@ Roosmarijn: ik geloof dat je Bert Visscher moet hebben, die heeft een show op een treinstation en verteld dan dat hij door zijn ouders is achtergelaten op zomerkamp tot december enz.