Pff gisterenavond zijn we met wesley zijn vader en z'n vriendin gaan praten... Er is niet veel uitgekomen. Ik weet nu dat zij vinden dat ik een luie dikke trees ben zonder geld die nooit voor mijn vriend zal kunnen zorgen, en van mijn vriend vinden ze het achterbaks dat hij het thuis afgetrapt is...
Na nog geen 10min was het staande ruzie met mijn ouders en die vader van mijn vriend. Mijn vriend zijn pa beweerde dat hij mij niet had aangeraakt, tot dat ik m'n t-shirt omhoog deed en ie me paarse rug en arm zag... 'Dat is nie van mij' dierf ie beweren!!!
Na veel geruzie begon ie te beseffen dat ie het toch niet kon winnen tegen mijn ouders... De auto mag ie hebben, maar wesley blijft bij mij... Er zijn nog zoveel auto's...
Nu hopen we alleen dat het parket onze aanklacht aanvaard en dat we in beroep kunnen gaan dat we toch ons geld terugkrijgen... En anders zal het nog maar eens onderling moeten gebeuren.
Ik ben blij dat ik nu kan zeggen dat ik en wesley nooit meer naar die vent thuis hoeven te gaan... Dat we er gewoon een streep onder kunnen trekken...
Bedankt voor jullie steun