Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Billy schreef:Dat is nou juist waar ik bang voor ben. Mensen die om emotionele redenen op de Lijst Fortuyn gaan stemmen in plaats van omdat ze het met zijn ideeën eens zijn. Daarom vind ik ook dat de verkiezingen uitgesteld moeten worden.
Ik was geen fan van Pim Fortuyn, maar ik vind het vreselijk dat hij vermoord is.
Maar wat er ook gebeurt, ik stem NIET op de lijst Fortuyn
Kleintje schreef:Wat een onnozel topic.
Ten eerste klopt de topic titel niet.
Pim Fortuyn is weggestuurd bij Leefbaar Nederland, dus wat die nog in de titel doet weet ik niet. Leefbaar Nederland heeft allang een opvolger.
Misschien bedoel je Leefbaar Rotterdam.
ik+pambri"]
[quote="Billy schreef:Dat is nou juist waar ik bang voor ben. Mensen die om emotionele redenen op de Lijst Fortuyn gaan stemmen in plaats van omdat ze het met zijn ideeën eens zijn. Daarom vind ik ook dat de verkiezingen uitgesteld moeten worden.
Ik was geen fan van Pim Fortuyn, maar ik vind het vreselijk dat hij vermoord is.
Maar wat er ook gebeurt, ik stem NIET op de lijst Fortuyn

Desiree schreef:De ME schiet niet met kogels. Ze jagen de boel alleen maar naar binnen. Niet overdrijven Joost.
joostvangestel"]
[quote="Desiree schreef:De ME schiet niet met kogels. Ze jagen de boel alleen maar naar binnen. Niet overdrijven Joost.
Laura schreef:Donkere meneer, NR 2 op Lijst Fortuyn, is qua media in ieder geval niet veel soeps. Meneer had het over de dood van F met een zenuwachtig lachje (en nee ik neem het die man niet kwalijk, sommige mensen gaan nou eenmaal lachen als ze zenuwen hebben of zich stinkmodder voelen) Maar ziemand na Pim, nee...
Cody"]
[quote="Laura schreef:Donkere meneer, NR 2 op Lijst Fortuyn, is qua media in ieder geval niet veel soeps. Meneer had het over de dood van F met een zenuwachtig lachje (en nee ik neem het die man niet kwalijk, sommige mensen gaan nou eenmaal lachen als ze zenuwen hebben of zich stinkmodder voelen) Maar ziemand na Pim, nee...
). 
Juist, vooroordelen.