Sjimmy schreef:russel schreef:Zo, ik sla de top, moet zeggen, we wonen in een dure gemeente.
2 onder 1 kapper, gas 230, elektra 60,water 60 per maand.
Wij doen super zuinig om te bezuinigen en overdag staat de verwarming op 16 en snachts gaat hij op 14Ook met waterverbruik en elektra ben ik zuinig.
Ik vind nl dat wij gruwelijk veel betalen.
is er geen 'lek' ?
Zet eens alles_ echt alles uit, stekkers eruit e.d. en kijk eens of de meters echt stilstaan....
Wij hebben de kachel altijd op eco stand (16 graden) en van 17.00 tot 22.00 op 19.5 graden. Alleen op zondag staat íe als we thuis zijn de hele dag op 19.5
Dan zouden we een gaslek moeten hebben. Hadden we al de lucht in gevlogen. Zou het kunnen zijn, omdat we 1 muur hebben die niet verwarmd wordt door de buren, waardoor we een kouder huis hebben en eerder in het jaar al moeten stoken? Ik weet niet wat het vastrecht kost, want dat is de gemeenteprijs. Dus je abonnementskosten voor het gebruik van de gasleidingen. Onze gemeente wil graag met uitgaven en inkomsten in de top tien staan.
Ook met waterverbruik en elektra ben ik zuinig.
) Elektriciteit, ook het dubbele van wat de meesten betalen. Water weet ik niet.
hahaha !