Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tessiej schreef:Mijn vriendin is hier ook helemaal kapot van. Het was hetr broertje van een vriendin van haar. Zij kende hem dus ook.
Zijn moeder heeft hem aangetroffen, hij heeft zichzelf opgehangen....
Het is niet alleen dit spel, er stak meer achter......
Spetterlover schreef:Pff hoe ver kunnen mensen in godsnaam gaan met spelletjes..
Spetterlover schreef:Pff hoe ver kunnen mensen in godsnaam gaan met spelletjes..
Astridd schreef:als je problemen thuis hebt en op school enzz okee.. dan voel je je poedersuiker.
maar ik vind zelfmoord plegen altijd zo egoistisch overkomen..als er een moord is, of oud ouderdom of ziekte e.d heb je er niet zelf voor gekozen, om mensen die je goed kent en die van je houden achter te laten met een gebroken hart..
hoe rot ik me ook ooit zou voelen.. ik kan het me niet bedenken dat ik zoiets in mijn hoofd zou halen..
erg tragisch verhaal dat wel..
clauw schreef:Dit is echt raar zeg,,, die is helemaal bezeten van die spellen gewoon dat kun je er gewoon uithalen![]()
Paraat schreef:Het erge is wel, dat de jongen zijn clanmaatjes vaarwel zegt. Zoiets wordt dan een wel een vervanging van de echte wereld. Zo zonde.
Op die link van de TS lees ik overigens een behoorlijk verontrustende chat mee
MarjoEisla schreef:he tessiej ook uit bunnik? vind het echt heel erg dat dit is gebeurd.. Wist het omdat mijn broertje op dezelfde club voetbald als hij... Arme jongen!
Leo_ke schreef:jacimatho schreef:tjemig...je zal de vriend zijn die hem op dat moment teleurstelde...omdat je dacht een geintje uit te halen.
Ach weetje.. Ik ken Runescape van vrienden.. En ik weet hoe die er in opgaan... Die leefden er gewoon in, deden haast niets anders meer en hadden het al helemaal over niets anders meer. Ik weet niet wat het is met dat spel, maar het is blijkbaar nogal wat.. En het is gewoon pure verslaving. In negatieve zin.
(En ik blijf dat verdomde spel bannen uit mijn persoonlijke leven. Ik weet wat het met mensen doet/kan doen.)