Gamer pleegt zelfmoord..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessiejJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:25

Mijn vriendin is hier ook helemaal kapot van. Het was hetr broertje van een vriendin van haar. Zij kende hem dus ook.
Zijn moeder heeft hem aangetroffen, hij heeft zichzelf opgehangen....
Het is niet alleen dit spel, er stak meer achter......

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:26

Tessiej schreef:
Mijn vriendin is hier ook helemaal kapot van. Het was hetr broertje van een vriendin van haar. Zij kende hem dus ook.
Zijn moeder heeft hem aangetroffen, hij heeft zichzelf opgehangen....
Het is niet alleen dit spel, er stak meer achter......

Maar dat schreef hij toch ook?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:26

Spetterlover schreef:
Pff hoe ver kunnen mensen in godsnaam gaan met spelletjes..

Denk nou eens na en LEES nou eens goed. Ik wordt hier zo ontzettend moe van Je denkt toch niet dat dit alleen door een stomme RPG als rs komt?

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:27

Jeetje, heftig
Ik wens de nabestaande veel sterkte
Wat zal die vriend een spijt hebben gehad van het hacken

Tjaldur

Re: Gamer pleegt zelfmoord..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:29

Ken het hele spel niet, maar volgens mij was dit gewoon de druppel voor hem. Ontzettend zwaar k l o t e voor die vriend. En natuurlijk voor alle andere nabestaanden. Word er een beetje bang van

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:30

Spetterlover schreef:
Pff hoe ver kunnen mensen in godsnaam gaan met spelletjes..

dat spelletje is wss gewoon de druppel geweest voor die jongen
niet meteen de hoofdreden wss.
hij heeft gewoon zijn vertrouwen verloren en zijn best vriend ...

Astridd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:31

als je problemen thuis hebt en op school enzz okee.. dan voel je je poedersuiker.

maar ik vind zelfmoord plegen altijd zo egoistisch overkomen..als er een moord is, of oud ouderdom of ziekte e.d heb je er niet zelf voor gekozen, om mensen die je goed kent en die van je houden achter te laten met een gebroken hart..

hoe rot ik me ook ooit zou voelen.. ik kan het me niet bedenken dat ik zoiets in mijn hoofd zou halen..

erg tragisch verhaal dat wel..

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:31

Heel veel sterkte aan de nabestaanden...en ik hoop voor de vriend dat hij niet de indruk krijgt dat hij de enige reden is geweest dat die jongen er een eind aan heeft gemaakt.

Guetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:32

Wat erg !
Mjin broertje speelt ook runescape, hoop dat hij dat toch niet doet!!

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:34

Niet iedereen die op runescape zit gaat nu plost zelfmoord plegen hoor

clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:35

Dit is echt raar zeg,,, die is helemaal bezeten van die spellen gewoon dat kun je er gewoon uithalen

TessiejJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:37

zal ik deze site even aan de familie geven? dan kunnen ze de reacties lezen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:37

Astridd schreef:
als je problemen thuis hebt en op school enzz okee.. dan voel je je poedersuiker.

maar ik vind zelfmoord plegen altijd zo egoistisch overkomen..als er een moord is, of oud ouderdom of ziekte e.d heb je er niet zelf voor gekozen, om mensen die je goed kent en die van je houden achter te laten met een gebroken hart..

hoe rot ik me ook ooit zou voelen.. ik kan het me niet bedenken dat ik zoiets in mijn hoofd zou halen..

erg tragisch verhaal dat wel..

Natuurlijk, zelfmoord lijkt altijd op het eerste gezicht heel egoistisch. Maar zo iemand ziet toch vaak niet in wat een verdriet hij mensen hiermee aan kan doen omdat hij de weg ver kwijt is.. En heus, sommige mensen die zo ver heen zijn al die wensen misschien zelfs wel dat ze alsnog aan een ziekte doodgaan, als ze maar niet meer hoeven te leven. Dus egoistisch, tja, je kan het zo noemen op een bepaalde manier. Maar aangezien iemand er dus echt niet helemaal bij is vaak, zal diegene echt niet alleen maar rekening met zichzelf houden en het misschien zelfs wel doen met de gedachte dat het beter is voor iedereen. Dus wat dat betreft.. egoistisch, nee, ik denk het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:38

clauw schreef:
Dit is echt raar zeg,,, die is helemaal bezeten van die spellen gewoon dat kun je er gewoon uithalen

Lekker bijpasselijke smilie die vork.

En voor jou ook LEZEN en dan pas OORDELEN.

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:39

Ik geloof ook niet bepaald dat het enigzins om het spel gaat.

Het erge is wel, dat de jongen zijn clanmaatjes vaarwel zegt. Zoiets wordt dan een wel een vervanging van de echte wereld. Zo zonde.

Op die link van de TS lees ik overigens een behoorlijk verontrustende chat mee

MarjoEisla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:40

he tessiej ook uit bunnik? vind het echt heel erg dat dit is gebeurd.. Wist het omdat mijn broertje op dezelfde club voetbald als hij... Arme jongen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:41

Paraat schreef:
Het erge is wel, dat de jongen zijn clanmaatjes vaarwel zegt. Zoiets wordt dan een wel een vervanging van de echte wereld. Zo zonde.

Op die link van de TS lees ik overigens een behoorlijk verontrustende chat mee

Inderdaad.. maar misschien heeft hij thuis ook iets achtergelaten.. misschien. Eigenlijk hoop ik het bijna, voor zijn gezin.

Ja, die chat zat ik ook al naar te kijken.

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:41

Als het die actie van die vriend niet was, dan was het wel wat anders geweest. Sneu hoor... Dat hij nooit hulp heeft gezocht... zijn ouders moesten toch geweten hebben hoe het ervoor stond op school enz..? Het is erg voor iemand dat hij de grip op realiteit zo verloren had...

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:42

zelfmoord egoistisch absoluut niet
moet je is bedenken dat je helemaal in de knoop zit met jezelf en je ziet geen enkele andere uitweg. oke er zijn andere wegen
maar als je niet hebt gevoelt hoe erg je dan in de put zit oordeel er dan niet over.

heel veel sterkte voor zijn familie en vrienden

TessiejJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:43

MarjoEisla schreef:
he tessiej ook uit bunnik? vind het echt heel erg dat dit is gebeurd.. Wist het omdat mijn broertje op dezelfde club voetbald als hij... Arme jongen!

Nee, maar ik woon in utrecht, maar mijn dit het is het broertje van een vriendin van een vriendin zeg maar. Snap jhe het nog?
Mijn vriendin kwam vandaag echt helemaal huilend op het zwemmen, echt zo zielig. Ze heeft hem ook gekend....deze week ofzo was er een herdenking op school, hij zat bij haar op school...

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:45

Leo_ke schreef:
jacimatho schreef:
tjemig...je zal de vriend zijn die hem op dat moment teleurstelde...omdat je dacht een geintje uit te halen.

Ach weetje.. Ik ken Runescape van vrienden.. En ik weet hoe die er in opgaan... Die leefden er gewoon in, deden haast niets anders meer en hadden het al helemaal over niets anders meer. Ik weet niet wat het is met dat spel, maar het is blijkbaar nogal wat.. En het is gewoon pure verslaving. In negatieve zin.

(En ik blijf dat verdomde spel bannen uit mijn persoonlijke leven. Ik weet wat het met mensen doet/kan doen.)

ja hier ook, mijn broertje deed voortaan niks anders meer als runescape spelen..
ook als hij niet achter de computer zat had hij het over dat spel..
gelukkig is het nu helemaal over..

echt erg om te horen wat een spel wel niet allemaal met iemand kan doen.. ook denk ik dat het niet de enige rede is geweest maarja dat komen we waarschijnlijk toch nooit te weten

sterkte aan alle nabestaande

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:52

ff off-topic; het zijn nabestaandeN! meer dan 1, komt er een N achter...

Maar goed, on-topic weer; ik vind dit nieuws verschrikkelijk, net zo verschrikkelijk als ik iedere zelfmoord vind. Helaas heb ik een aantal pogingen van dichtbij meegemaakt en ik kan met zekerheid zeggen dat zelfmoord totaal NIET egoistisch is. Deze mensen hebben zo'n vreselijke moeite met zichzelf, met het leven dat ze leven. Ze staan juist erg stil bij hun familie en alle andere bekenden en nabestaanden, daarom is deze beslissing nemen zo moeilijk. Hij heeft het gedaan en heeft nu hopelijk vrede.

Cassia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:29

@ benangelique : glen_vanii heeft waarschijunlijk gewoon een typfout gemaakt want er stond ALLE nabestaande (dus dat ze de 'n' is vergeten)

Ik heb in dit topic al gereageerd en die chat is indd. ... Verontrustend!

Ik wens nogmaals alle vrienden (de echte dan niet de hacker) en familie en al z'n kennissen heel veel sterkte toe!

Die hacker zal zich behoorlijk rot voelen!

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:34

over welke chat hebben jullie het dan? ik heb hier helemaal geen link zien staan klopt dat?

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:36

Zelfmoord kán egoistisch zijn,je hebt mensen die zelfmoord plegen puur om andere mensen schuldig te laten voelen
Maar dat gaat in dit geval niet op. Sterkte voor de nabestaanden.. triest hoor, 14 jaar...