Wáárom geloven mensen mij nooit!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wáárom geloven mensen mij nooit!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:38

ik__10 schreef:
Nooit geweten dat zo'n forum het einde van iemands leven kan beteken maar nu dus echt!!

Nou Rest in Peace dan, maar maak er geen te grote rotzooi van.

Mocht je je bedenken, wat natuurlijk wel te hopen is, zoek dan goed psychische hulp.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:38

Sily schreef:
Tsja...sorry hoor...maar 1.70 en 30 kg...even naar het ziekenhuis voor sonde voeding en dan elke dag weer terug...het is allemaal zeer ongebruikelijk en bijna onmogelijk om zo weinig te wegen en dan je bed nog uit te komen en de puf te hebben om 10 meter te lopen.
Ik denk dat geen enkel ziekenhuis je met dat ondergewicht weer naar huis zou laten gaan.

Ja dit bedacht ik me net ook opeens bij nader inzien.
Volgens mij lig je dan met een paar slangen in je neus en kom je minimaal de aankomende 2 weken zeker niet je bed uit.

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:42

Het is trouwens wel makkelijk om een forum de schuld te geven, en nogal triest...

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:43

sorry ik begrijp de TS wel een beetje. Je voelt je klote en je zoekt iets iets waar je trost kan vinden. De makkelijkste manier is het internet. lekker on persoonlijk. Maar van de andere kant, internet is makkelijk om je mening te uitte, zonder dat ze je echt kennen. Dus ik denk dat de TS niet verwacht had dat mensen haar niet zouden geloven oid.
En op dat punt dat ze eingelijk steun nodig heeft en ook niet op internet kan vind , juist een verkeerde reactie krijgt op het moment wanneer je dat niet kan gebruiken, begrijp ik dit topic wel een beetje. Alleen had ze dat wel kunnen verwachten. want wat van de ene kant makkelijk is, kan ook juist tegen je gebruikt worden....

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:44

Citaat:
Nooit geweten dat zo'n forum het einde van iemands leven kan beteken maar nu dus echt!!

Goh, mijn ex was er ook zo 1 die andere de schuld wilde geven als hij zelfmoord zou plegen

Jammer joh, JIJ bent dan diegene die het doet, niemand anders, dus NIEMAND kan hierop aangekeken worden, mocht je denken dat je mensen zo een schuldgevoel kunt aanpraten

Ik ga niet eens in op het inhoudelijke, maar ik vind het erg ZIEK van je dat je überhaupt durft te spotten met zoiets, jij hebt flink lef zeg!

Madelief28

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:45

Welshcobfan schreef:
Het is trouwens wel makkelijk om een forum de schuld te geven, en nogal triest...

Helemaal mee eens...

Get some help!!

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:45

Wat wil je nou van ons? Medelijden?
Geen HAAR op mijn hoofd die daar aan denkt!
Typ eerst maar eens een normaal verhaal waarin je een forum niet de schuld geeft, kom op zeg! Hoe oud ben je?

Sterkte!

Kyno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:47

Pff.

Wat ben jij triest zeg.
Sorry hoor.

Zo iets zeg je toch niet? Waar jij last van hebt is een aandachtsprobleem, als ik het goed hoor. Want mensen die er serieus over denken er een eind aan te maken, dreigen daar niet mee & klappen dat ook niet overal neer.

Bovendien snap ik je boodschap niet helemaal. Als bokt je niet geloofd, en jij weet van jezelf zeker dat je de waarheid spreekt, waarom open je dan zo'n topic? Als JIJ maar weet hoe het werkelijk zit toch? Ik zou daar niet zo'n ophef over maken. Op deze manier maak je jezelf nog ongeloofwaardiger dan je al was.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:50

Ik_10: in antwoord op je vraag (topictitel): misschien omdat je de waarheid niet spreekt?

Er zijn twee hele goede redenen waarom je niet gelooft wordt:

1) Het is medisch en biologisch gezien onmogelijk dat je bij een lengte van 1.70 en een gewicht van 31 kg nog op de been bent, laat staan hele einden kunt lopen. En geloof me, ik ben medisch bioloog, zit al jaren in het gezondheidsonderzoek, ik weet waarover ik spreek.

2) Als sondevoeding nodig is, betekent dat je opgenomen wordt, voor een (hele lange) periode. Het is bijzonder belastend om een maagsonde in te krijgen, die wordt er niet om de haverklap uitgehaald en ingedouwd. Geen ziekenhuis zal je poliklinisch met sondevoeding behandelen en iedere dag 2 uur laten terugkomen. Normaliter wordt een sonde iedere week vervangen om hygienische redenen, en word je met een gewicht van 31 kg zeker een paar máánden opgenomen, tot je boven de 50 kg bent. Meer dan een pond per week aankomen is nl ook nauwelijks mogelijk...

Ik wil best geloven dat je problemen hebt, maar dan moet je wel de waarheid spreken, en geen dingen zeggen die niet kunnen, ook niet van alles lekker aandikken om extra zielig gevonden te worden. Je merkt dat dat onmiddellijk tegen je wordt gebruikt. En terecht.

En verder sluit ik me bij de vorige schrijvers aan: als je er een einde aan wilt maken, geef dan niet ons de schuld.

bonney4evver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:50

damn hoe bedoel je een schreeuw om aandacht..

ik__10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 19:54

heej mensen,

sorry voor misschien niet helemaal de juiste woorden en zo. Ik kon het gewoon niet aan dat mensen mij niet geloven, de jongen waar ik nu slaapt heeft mij opgesloten gewoon omdat ik helemaal aan het flippen was, nu is alles wel weer rustig. En ik ook, maar alles schoot door mijn hoofd, was in blinde paniek en ging dingen doen/zeggen die ik niet had moeten zeggen.

Maar ik denk dat mensen gewoon niet weten wat ze bij mij kunnen doen met gewoon woorden. Woorden die getypt zijn en van mensen die ik helemaal niet ken.

Ik denk dat er mensen zijn die wel gelijk hebben, maar dingen verzinnen doe ik niet. Ik weet hoe het is, ik weet ook hoe het is om niet geloofd te worden en dat vaak nog veel moeilijker is dan nu het echte probleem waar alles uit voort gekomen is... En waarschijnlijk zal er psygisch ook niet alles meer in orde zijn, maar liegen doe ik hier NIET over.

Ik heb niet alles gelezen ga ik nu eerst doen...

En zal rustig proberen te blijven.

Sorry

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:55

bonney4evver schreef:
damn hoe bedoel je een schreeuw om aandacht..

idd

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:56

ik__10 schreef:

Ik weet niet waar dit over gaat, ga me er dus ook niet over uitspreken maar dit zinnetje vind ik wel heel laag hoor...

ik__10

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 19:56

wolliewollie schreef:
eigenlijk vind ik het nogal laf om door wat anderen zeggen je leven te beindigen; voor jezelf én voor de mensen die wel om je geven!

je zult echt wel erge dingen hebben meegemaakt (of meemaken) maar dan moet je hulp zoeken, om gewoon te kappen met je leven is opgeven en zo wil je toch niet herinnerd worden: als iemand die opgaf!

sterkte!

hier heb je echt gelijk in, maar wil helemaal niet kappen, ik bedoel ik ben pas 17 heb nog een heel leven voor me en kan nog zoveel dingen doen en wil nog zoveel dingen doen, maar zie mijn voreige berichtje waarom.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:57

ik kan er nix aan doen maar geloof er nog geen ene hol van... foto?? misschien bewijst dat iets

blackheart

Re:

Hoe kun je flippen als je 30 kilo weegt???

trouwens werkt je weegschaal wel goed?

050206051012

ik__10 schreef:

Ik denk dat er mensen zijn die wel gelijk hebben

, maar dingen verzinnen doe ik niet.

ik__10 schreef:
maar liegen doe ik hier NIET over.

Leg eens uit dan...?

Faas

Re:

Maar Ik, wees dan gewoon eerlijk. Je ziet dat de dingen die je zegt simpelweg biologisch gezien onmogelijk zijn. Als jij gewoon eerlijk bent in je problemen zal iedereen je hierin willen steunen.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:58

Dames, het gebruik van de kotssmiley lijkt me niet toepasselijk op dit moment.
Sowieso is het gebruik van die smiley om aan te geven over hoe je over een ander denkt, niet erg netjes..

sopper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:58

woow, en voor de rest gaat het we he?

Nicky__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 19:59

ik snap niks van dit topic, maar suces ermee:S

ik__10

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 20:00

Faas schreef:
Sjonge. Ik ben hier vrij simpel in. Als jij op deze manier probeert mensen een schuldgevoel aan te praten. Ga je gang. Mij zal je er niet mee hebben.

De enige die je hiermee hebt dat ben je zelf en als jij van mening bent dat je jezelf het leven moet ontnemen dan weerhoudt niemand jou daarvan.

Klinkt misschien heel hard maar jij bent keihard bezig met geestelijke chantage en dat vind ik ronduit schandalig.

Ik wens je veel sterkte maar met zo'n manier van reageren kan ik niet veel. GA professionele hulp zoeken.

Ik wil niemand eens chuld gevoel aan praten NIEMAND, NOOIT....
Ik weet dat IK het probleem heb en er zelf iets aan moet doen, maar ik DURF gewoon NIET

IK SCHREEUW NIET OM AAN DACHT!!

Please mag dit topic op slot?!?!
Ik wordt hier alleen maar weer kwaad om, nu ik net rustig was...

En flippen kan ook zonder gek gaan doen, gewoon weg vallen en van alles gaan schreeuwen!! Gewoon in paniek...

Kyno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:00

ik__10; Geef eens commentaar op het bericht van Ibbel? Zij geeft 2 redenen waarom het onmogelijk is dat jou verhaal klopt. Hoe wil jij bewijzen dat het wel waar is wat je zegt?

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:01

Ach ja... Wat moet je hier nu op zeggen? Je wilt je vriend niet laten terugkomen, dus je komt hier de boel maar verstieren? Tsja... Sterkte verder.

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:01

ow dus nu moet er maar een slotje op???