Wie sufferd ook van Manic-Depressies?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:40

warren schreef:
Prima, ik vind jouw houding NIET prima.
Volgens mij begon DC deze topic, over een zeer pesoonlijk,gevoelig probleem, en ga jij daar niet prima mee om.
Daar laat ik het bij.
DC ,sterkte.

Heel verstandig.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:48

chantal1"]
[quote="Prima schreef:
Zoek maar op in je woordenboek wat het betekend? Wie zegt dat ik denegrerend doe of dat het een loze opmerking is?? (laat staan generaliserend Verward Verward ) Kijk hier werd PF ook altijd moe van, mensen die hem in een hokje propte en dingen zagen die er niet waren. Laat staan hem onterecht beschuldigen.........

Tsjonge jonge jonge, waar slaat dat nou weer op? En om dan zo iets te zeggen. Beter geef je eens normaal antwoord op een fatsoenlijke vraag die je gesteld wordt. Geeft een andere een reactie die je niet helemaal kan verwerken of je weet er geen klapper boven op te gooien dan laat je het er maar bij.
Niks tegen jou persoonlijk hoor maar wel tegen je commentaar.
Je kan wel lekker origineel verzinnen hoor, heel knap van je en een applaus. Zo geef je toch weer een stukje van jezelf bloot.
[/quote]

Zo zo nog ff alles terug te lezen, maar ik snap niet zoveel van wat je hier probeerd te zeggen. Maar vertel eens: wat geef ik bloot van mezelf?
Opmerking: als ik op alle vragen normaal antwoord moet geven verzand je in een onwenselijke oeverloze discussie over o.a. moraal denk ik.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 13:54

En als je niets zinnigs te zeggen weet, dan kun je beter je mond houden. Zeker bij zo'n gevoelig onderwerp als dit.

Ondertussen gaat dit topic nergens meer over, vandaar een slotje. Zinvolle reacties kunnen per PB aan de topicstarter gestuurd worden.